Gå til innhold

Gode nettbutikker


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Ja, for det meste, hvis du ser bort i fra det faktum at dansker generelt har ett bedritent språkøre, og at de fleste ikke skjønner ett ord norsk. Ganske irriterende når man bor her, og alle du snakker med til en hver tid ser ut som gigantiske spørsmålstegn hver gang man åpner kjeften. Seriøst! Det er helt forferdelig.....Og det værste er at de ikke skjønner norske ord som er IDENTISKE med danske. Eksempel, det ganske almindelige ordet "kaffe".... Jeg spør i butikken hvor kaffen står og de skjønner f..meg ikke hva jeg sier fordi jeg ikke sier KÆFFE med vekt på ÆÆ.. Djiiiises! (Ok, dette innlegget passer kanskje ikke inn i forumet om gode nettbutikker, men sånn ble det)

Du må bare snakke uten å bevege munnen og droppe konsonanter helt. Lat som du holder på å druke mens du snakker, så er du på vei...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, for det meste, hvis du ser bort i fra det faktum at dansker generelt har ett bedritent språkøre, og at de fleste ikke skjønner ett ord norsk. Ganske irriterende når man bor her, og alle du snakker med til en hver tid ser ut som gigantiske spørsmålstegn hver gang man åpner kjeften. Seriøst! Det er helt forferdelig.....Og det værste er at de ikke skjønner norske ord som er IDENTISKE med danske. Eksempel, det ganske almindelige ordet "kaffe".... Jeg spør i butikken hvor kaffen står og de skjønner f..meg ikke hva jeg sier fordi jeg ikke sier KÆFFE med vekt på ÆÆ.. Djiiiises! (Ok, dette innlegget passer kanskje ikke inn i forumet om gode nettbutikker, men sånn ble det)

haha, det et dansken på sitt beste:rofl:

uffda, slitsomt :meh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener jeg har bestilt varer for rett under 200 med en frakt på 40 kr og sluppet toll, serru... Men jeg husker ikke!

Ja, det stemmer, frakten tas ikke med i beregning - kun verdien av varene.

MEN om verdien av varene er over kr 200, da telles også frakten i ekstraavgiftene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heldigvis forstår de alltid når jeg spør om de gidder passe på når jeg løfter tung benk.. men lurer på om jeg også skal teste det der på muntlig eksamen.. neste uke for min del ;)

hehe, lykke til med eksamen! Får satse på at de danske sensorene lar det komme oss til gode at de skjønner en pøkk av hva vi sier:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 2 uker senere...

Kjøper 95% av kosttilskuddet mitt fra www.sportmax.no , men når det er sagt så er det en kompis som driver det så bestiller ikke over nett, men jeg vett han har god leveringsgrad samt alle varer tilgjengelig på lager stort sett hele tiden. er veldig fan av olimp produkter blant annet Massacra som kan minne om jack3d/no-xplode.. anbefales!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjer med iHerb? Får ikke opp den billig-shippingen. Kun de som tar 2-6 dager å levere og koster flesk.

Hvor mye veier pakken din? ;) Den vil forsvinne om det blir for tungt, nemlig.

"This option applies to orders valued up to $80.00, and weighing 4 lbs (1814 grams) or less. This shipment method has a 1 to 4 week delivery time."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 1 måned senere...

Husk at tollerne følger sin egen valutasats når det gjelder 200 kr. grensa. Bruker alltid denne når jeg ligger rundt 200kr. http://www.toll.no/templates_TAD/Tolltariffen/TvinnExchangeRates.aspx?id=98 Frakt skal ikke inkluderes i 200kr. grensa.

Ellers må jeg støtte alle andre som anbefaler Iherb. For en fantastisk side! Det kan være lurt å bestille DHL frakt på varer man er usikker på om kommer gjennom tollen. Da får man pengene tilbake dersom pakka blir returnert.

Bruk rabattkode JOM782 første gang du handler der så får du 5$ i rabatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, for det meste, hvis du ser bort i fra det faktum at dansker generelt har ett bedritent språkøre, og at de fleste ikke skjønner ett ord norsk. Ganske irriterende når man bor her, og alle du snakker med til en hver tid ser ut som gigantiske spørsmålstegn hver gang man åpner kjeften. Seriøst! Det er helt forferdelig.....Og det værste er at de ikke skjønner norske ord som er IDENTISKE med danske. Eksempel, det ganske almindelige ordet "kaffe".... Jeg spør i butikken hvor kaffen står og de skjønner f..meg ikke hva jeg sier fordi jeg ikke sier KÆFFE med vekt på ÆÆ.. Djiiiises! (Ok, dette innlegget passer kanskje ikke inn i forumet om gode nettbutikker, men sånn ble det)

For å være ontopic:

www.nuritionpharm.mystore.no

Off-topic:

Jeg spurte etter minibank på en bensinstasjon i København, og hun dama i kassa skjønte ikke noenting. Jeg prøvde også ATM, cashmachine, bankomat, og sikkert noen andre alternativer, men neida, :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...