Gå til innhold

Gode nettbutikker


Gjest Arkiv

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 1 måned senere...

hiver inn noen nye her:

powerbody.co.uk:

god service, gode uketilbud, raskeste frakten utav de engelske sidene jeg har brukt, priser ned pakkene til 200 hvis man spør pent:D

cheapuksupplements:

gode erfaringer også med dem, bruker litt lengre tid på frakt ca 14 dager, de priser også ned varene med glede, de ser helst at varen koster maks ca 20£ over tollgrensen for at det skal være litt realistisk for tollerne at varen koster under 20£, kundeservice er ok litt treg men de er hjelpsom med det meste, og som oftes er det gratis frakt noen ganger tar de 1,95£ hvis den veier mye el er endel i.

av norske som ikke er nevnt enna:

fitnesshopp1.no:

rask levering, ikke like stort utvalg som andre nettsteder, ok priser, bra sted om man vil ha noen proteinfabrikken produkter men ikke liker fraktprisene til proteinfabrikken:)

ellers tror jeg de fleste andre norske jeg bruker nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Noen som har erfaringer med

Sports Equipment and Accessories - Only Sports Gear

?

Bestilte for lenge siden, har ikke fått noen mail om at varen er sendt engang, og heller ikke fått svar på hendvenselsen min.

HVA GJØR JEG NÅ? Noen som har kunnskap om hva man gjør hvis det skjærer seg i forbindelse med en netthandel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min favoritt er Gymgrossisten! Bra kvalitet, rask levering, fra frakt om man bestiller for over 500kr, alltid gode tilbud og man får alltid med mye ekstra når man bestiller. Får f.eks med gratis t-skjorter, singletter, shakere, får med en ekstra pose kreatin, glutamin osv... Så jeg er veldig fornøyd med Gymgrossisten og kommer til å fortsette å bruke gg! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har bodd i Danmark i to år nå, og postvesenet her er genialt! Her får du alle pakker levert rett på døren. I går ettermiddag bestillte jeg proteinpulver fra bodylab.dk, og i dag tidlig klokken ni ringte postmannen på døren, med pakken i hånden. Og dette gjelder alle pakker uansett hvorfra du bestiller.

En annen ting som er stas, er at Danmark er medlem av EU så man kan bestille pakker fra England uten å tenke på at man skal holde seg under 200 kroner.

Er SÅ enig! Er selv for tiden bosatt i København, og tror det lengste jeg har ventet på bestillt pakke er 48 timer, da BEKLAGET postmannen seg!!

Ellers gode internettsider:

- https://bodystore.dk/

- http://www.gymnordic.com/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodybuilding.com - Huge Online Supplement Store & Fitness Community! har jeg brukt en gang og aldri igjen! Bestilte pakken i april - men hadde visst bestilt noe som ikke var tillatt i Norge, så pakken ble sendt tilbake. De har ikke motatt pakken enda og jeg har bedt de etterlyse den, men ingenting er gjort og jeg har enda ikke fått pengene tilbake! Dritdårlig!
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...