Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 måned senere...

Annonse

Og Ole Andreas, jeg digger at du husker på tråden og holder den i live! Damene i videoen er overraskende opptatt av baller.

Jeg er egentlig mest bekymret for at jeg måtte skrive "penis" i søkefeltet :(

Annonse

Jeg ble skremt av de tegningene de laget - hvor store er de damene nedentil egentlig?! Jaja, hver sin smak :p

Jeg synes det virket som om det primært var for å si at "det du tror er x inches er egentlig noe helt annet".

Til å begynne med, så sa de jo henholdsvis 6 og 7 tommer... Noe som vel ikke er helt sært å ville ha som idealstørrelse?

(ja, det var hu som sa 10... men size queens finnes :p)

De færreste har egentlig et forhold til hvor lite 15-20 cm egentlig er, så når det tegnes så blir det ofte rundt 30 cm :p

Jeg synes det virket som om det primært var for å si at "det du tror er x inches er egentlig noe helt annet".

Til å begynne med, så sa de jo henholdsvis 6 og 7 tommer... Noe som vel ikke er helt sært å ville ha som idealstørrelse?

(ja, det var hu som sa 10... men size queens finnes :p)

De færreste har egentlig et forhold til hvor lite 15-20 cm egentlig er, så når det tegnes så blir det ofte rundt 30 cm :p

Sant. Men syns det var rart at tegningene klarte å bli så store når de faktisk hadde linjal tilgjengelig. Syns hun var smartest hun som brukte hendene sine for å måle - for hvem har vel hatt med seg en linjal i senga?

Uansett, sier ganske mye om at man ikke skal stole på hva kvinners preferanser er - eller hva gutter oppgir som mål på sin egen penis for den saks skyld.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...