Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sånn at det skal i hvertfall virke som om vi har litt tid tilovers vedsiden av det å jobbe,trene, være sammen med/ ta seg av familie/kjæreste/venner.

Så tenkte jeg jeg skulle starte en tråd det folk kunne si litt om sine hobbyer/lidenskaper.

126_2019_14807755ebdbdb_medium.jpg126_2019_148077548cc663_medium.jpg87_1565_1181246431_medium.jpg

Dette er vel den hobbyen jeg har som jeg liker best:)

(Bildene er av noen av smykkene jeg har laga tidligere)

Fortsetter under...

Skrevet

P.S. Noen damer som vil komme og lete etter sølv og gull i leiligheten min? Tror jeg har en kilo liggende eller noe sånt :D

Annonse

Skrevet

Jeg har ikke tid til overs :p

Skole mer eller mindre hver dag, minst 15t trening i uken, 2 jobber og masse lesing tar nok all min tid.. Men når jeg er ferdig med studiene og ikke skal konkurrere mer, vurderer jeg å begynne med ridning igjen :-)

Man kan vel forsåvidt si at hobbyen min er spising - stort sett det jeg gjør når jeg ikke har NOE annet å gjøre :p

Skrevet
  "Roxy skrev:
Jeg har ikke tid til overs :p

Skole mer eller mindre hver dag, minst 15t trening i uken, 2 jobber og masse lesing tar nok all min tid.. Men når jeg er ferdig med studiene og ikke skal konkurrere mer, vurderer jeg å begynne med ridning igjen :)

Man kan vel forsåvidt si at hobbyen min er spising - stort sett det jeg gjør når jeg ikke har NOE annet å gjøre :p

hva slags hesting drev/driver du med? :)

man blir visst aldri helt ferdig med hester, det er enda kos!

Skrevet
  "Chiara skrev:
hva slags hesting drev/driver du med? :)

man blir visst aldri helt ferdig med hester, det er enda kos!

Jeg vet! Vil liksom alltid tilbake! Jeg red på rideskole i ca. 8 år, og etter det hadde jeg hest på fòr :) Drev mest med sprangridning + konkurrerte litt i terrengritt. Begynner å bli en stund siden nå, og merker jeg savner det!

Hva med deg?

Skrevet
  "Roxy skrev:
Jeg vet! Vil liksom alltid tilbake! Jeg red på rideskole i ca. 8 år, og etter det hadde jeg hest på fòr :) Drev mest med sprangridning + konkurrerte litt i terrengritt. Begynner å bli en stund siden nå, og merker jeg savner det!

Hva med deg?

Det meste.. :D jobbet med hester i canada/usa. drevet endel på med innridning og trenining av grønne hester. Tur/kommunikasjon/terrengritt er det som er gøyest nå :)

Skrevet
  "Chiara skrev:
du er full av overraskelser Lars!

sybd du ikke liker forfallte, gamle damer over 30... :rofl:

Det er ikke så ille med dem rett over 30 - det er verre med dem som har forfalt på forskjellig vis ;)

Skrevet
  "Lars K skrev:
Jeg lager slike smykker som dem til venstre. Klassisk norrønt etter brynjemønster, men jeg lager i sølv. Har til og med forhandleravtale på edelmetaller og utstyr ;)

Så gøy:)

Da vet jeg hvem jeg skal snakke med den dagen jeg skal la brynje i full størrelse:P

Så jeg tar gjerne en kilo sølv :whistling:

Annonse

Skrevet
  "Cherry skrev:
Så gøy:)

Da vet jeg hvem jeg skal snakke med den dagen jeg skal la brynje i full størrelse:p

Så jeg tar gjerne en kilo sølv :whistling:

Du får ikke laget brynje på en kilo. Min er over 5kg, og den er bare halvferdig. Det var slik jeg begynte med smykker, forresten, men mye lettere å jobbe med sølv enn jern ;)

Skrevet
  "Lars K skrev:
Du får ikke laget brynje på en kilo. Min er over 5kg, og den er bare halvferdig. Det var slik jeg begynte med smykker, forresten, men mye lettere å jobbe med sølv enn jern ;)

Hehe det vet jeg men 1 kg er fortsatt en grei start :p

Ja det ville jeg tro ettersom sølv er et mykere metall.

Skrevet
  "Chiara skrev:
Det meste.. :D jobbet med hester i canada/usa. drevet endel på med innridning og trenining av grønne hester. Tur/kommunikasjon/terrengritt er det som er gøyest nå :)

Åh, så spennende! Jeg var veldig nyskjerrig på horsemanship og innridning da jeg holdt på med hest!uff, nå savner jeg det bare ENDA mer da! :-P jobbe med hester i canada/usa hørtes ut som en drøm!

Skrevet
  "Roxy skrev:

Hva med deg?

Heldigvis er det aldri er seint å begynne igjen!! (eneste "problemet" er bare at man dessverre blir grusomt støl når man ikke har ridd på lenge" :p)

Skrevet
  "Roxy skrev:
Åh, så spennende! Jeg var veldig nyskjerrig på horsemanship og innridning da jeg holdt på med hest!uff, nå savner jeg det bare ENDA mer da! :-P jobbe med hester i canada/usa hørtes ut som en drøm!

Det ble en bratt læriingskurve kan man si.. :D

anebfales :thumbsup:

Skrevet
  "Tinken skrev:
Heldigvis er det aldri er seint å begynne igjen!! (eneste "problemet" er bare at man dessverre blir grusomt støl når man ikke har ridd på lenge" :p)

Veldig enig! Haha! Men ja, håper på å få tid og penger til å begynne med det igben snart :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

• Opprett ny...