Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Hahah!! Noooo!

Jeg har ikke tenkt til å gjengi hva som ble sagt, tenk om han leser her liksom! :-p

Gjør det noe da? :D

Ble distrahert av treningspartnern i dag, farlig å se gutter løfte tungt ;) Og han leser garantert detta her :lol: (who cares??) :D

Gjør det noe da? :D

Ble distrahert av treningspartnern i dag, farlig å se gutter løfte tungt ;) Og han leser garantert detta her :lol: (who cares??) :D

Haha jeg fikk deg i alle fall til å le under toppsettet :roflmao:

Jeg snakket med en jente på trening i dag. Er det deg på profilbildet?

Ligner litt. :)

Ja er meg på bilde :-)

Er ganske sikker på at det ikke er deg da du har beskrevet deg selv som utadvendt, noe den det gjelder ikke er:-p men, hvor trena du i dag?:-p

Ja er meg på bilde :)

Er ganske sikker på at det ikke er deg da du har beskrevet deg selv som utadvendt, noe den det gjelder ikke er:-p men, hvor trena du i dag?:-p

Så du husker hvordan jeg har beskrevet meg selv? Jeg er sjarmert.

Er vel bare tøff i kjeften her inne da. ;)

Annonse

Så du husker hvordan jeg har beskrevet meg selv? Jeg er sjarmert.

haha. Jeg er velsignet/forbannet m tilnærmet fotografisk hukommelse så.. men for all del, bli sjarmert:-) og hvis ikke jeg husker feil holder du til i osloområdet så da.. det er ikke deg:-p

Er vel bare tøff i kjeften her inne da. ;)

Jeg dreit meg sånn ut her om dagen da en megasuperdupersexy kjekkas uten sidestykke var der og trente samtidig som meg. Jeg snakket til ham og jeg nekter å gjengi hva jeg sa, men det var noe skikkelig teit. I dag hadde han grodd skjeggstubber så da var han ikke så interessant lengre, jeg gikk faktisk hjem 5 minutter etter at han kom inn :D

jeg liker ikke skjegg...

[ATTACH]159326[/ATTACH] y u no like skjegg? ;)

uheldigvis ikke skjegget som hadde vært utfallsgivende da jeg mangler noen grader for å bli heit :D still going for feit å sterk looken og da må skjegget være der ;)

post-24841-14440998738951_thumb.jpg

[ATTACH]159326[/ATTACH] y u no like skjegg? ;)

uheldigvis ikke skjegget som hadde vært utfallsgivende da jeg mangler noen grader for å bli heit :D still going for feit å sterk looken og da må skjegget være der ;)

Hahahahaha!! :lol: Ja, ser den. Skjegget hører med da ;) You go, mister- bli feit og sterk og gro ditt skjegg!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...