Gå til innhold

Sommerkropp 2015 - hvem er med?


Friera

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

OK. Det er det jeg går inn for også, men sk2015 er en fin motivator til å begynne med treningen for meg. Jeg har dermed et fint delmål med å gå ned noen kilo innen sommeren er over, og dermed fortsette etter det :)

For mg er dette også kun et steg på veien mot en kropp jeg trives med hele året. Greit å ha noe å jobbe frem mot, og ha et delmål til sommeren!

(y):cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet med meg selv at når sola setter inn, været blir herlig og sola skinner, da er det umulig å slanke seg; altfor mye sosialt og god pils i sola osv. Så jeg prøver iherdig å nå målet mitt innen skoleslutt. Er heldigvis godt på vei, da. Håper jeg. I år skal ejg klare det! 3 uker til Peru og en uke til Barcelona, og jeg har SÅ lyst til å føle meg fresh i bikini...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 februar 89.1

10.mars 85.6

Ned 3.2 så langt

Sakte men sikker vektnedgang just the way i like it vekten svinger litt opp og ned fra dag til dag men så lenge den fortsetter å gå nedover er eg fornøyd. Har by the way begynt på verdens beste arbeidsplass. Har nå tilgang til svømmehall, løpebane, styrkerom, spinningssal og kampsportrom etter arbeidstid og alt uten at det koster en eneste kr det er digg det så nå ligger alt til rette for at eg skal greie målene mine fremover

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 februar 89.1

10.mars 85.6

Ned 3.2 så langt

Sakte men sikker vektnedgang just the way i like it vekten svinger litt opp og ned fra dag til dag men så lenge den fortsetter å gå nedover er eg fornøyd. Har by the way begynt på verdens beste arbeidsplass. Har nå tilgang til svømmehall, løpebane, styrkerom, spinningssal og kampsportrom etter arbeidstid og alt uten at det koster en eneste kr det er digg det så nå ligger alt til rette for at eg skal greie målene mine fremover

Så flink du er! Er bare å fortsette nå;) Så heldig du er som har tilgang til alt det der:p Vi har en time trening i arbeidstid der jeg jobber. Kjekt det også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også fått målt meg på diverse steder på kroppen igjen, og her har det virkelig skjedd forandringer (ja hvertfall noe!). Før-tallene er fra november.

Lår: før:67,5cm, nå: 65cm

Hofte: før 111cm, 108cm

Mage (bredeste punktet): før 99cm,92cm (nå: smaleste 79cm)

Overarm: før: 34cm, nå 33,5cm

Gøy å se at spesielt magen har krympet såpass mye! I tillegg er det ca 4kg ned. Så elv om det har gått litt tregt nå, så er det jo en del som har skjedd om jeg ser det store bildet! Bare et tips til flere!! (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flink du er! Er bare å fortsette nå;) Så heldig du er som har tilgang til alt det der:p Vi har en time trening i arbeidstid der jeg jobber. Kjekt det også

Takk for det;) trening i arbeidstiden er genialt og får dere en time er dere jo heldige . Ja føler jeg er kommet til treningsparadis . Er så mange squatstativ og bra utstyr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16.01.15: 70,9

23.01.15: 70,7 (- 0,2)

30.01.15: 70,3 (- 0,4)

06.02.15: 70,3

13.02.15: 70,1 (-0,2)

27.02.15: 69,5 (-0,6)

06.03.15: 70,0 (+0,5) tanta påvei...

13.03.15: 68,9 (-1,1)

Fredag og ny registrering....whow, tør ikke helt stol på dette resultatet, men gøy er det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag :) Ikke fullt så stor fart nedover som jeg har hatt noen uker nå, men tenker det er helt ok og veldig forventet. Tror kroppen min fungerer litt sånn at den slipper noen kilo, så står det stille/går tregere en stund (før den forhåpentligvis går ned flere). Er irriterende nært første delmål på 72 kilo;)

2. Januar: 78,5

9. Januar: 77,6

16. januar: 76,5

23. Januar: 76,4

30. Januar: 76,8

6. Februar: 76,1

13. Februar: 75,9

20. Februar: 75,1

27. Februar: 74,4

6. mars: 73,5

13. mars: 73,3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiedag :) Ikke fullt så stor fart nedover som jeg har hatt noen uker nå, men tenker det er helt ok og veldig forventet. Tror kroppen min fungerer litt sånn at den slipper noen kilo, så står det stille/går tregere en stund (før den forhåpentligvis går ned flere). Er irriterende nært første delmål på 72 kilo;)

2. Januar: 78,5

9. Januar: 77,6

16. januar: 76,5

23. Januar: 76,4

30. Januar: 76,8

6. Februar: 76,1

13. Februar: 75,9

20. Februar: 75,1

27. Februar: 74,4

6. mars: 73,5

13. mars: 73,3

Så utrolig bra! Er ganske likt med meg selv, så motiverende å se at andre får til det jeg har tenkt. Går bare litt saktere for meg :whistle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...