Jump to content

didee

Members
  • Content Count

    45
  • Joined

  • Last visited

About didee

  • Rank
    Newbie

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Har hatt første 2 øktene etter en pause på 3 uker. Det føltes godt! Håper på mer fremgang nå. Har vært litt dårlig de siste 2 månedene. Håp om å gå ned 2 kg på en måned... Men det kan jeg vel bare glemme om jeg ikke skal gå på noe drastisk sultediett, som jeg ikke gidder! Mye mageflesk. Føler det jeg har spist de siste 3 ukene har samlet seg der. Men men. Skal nok våge å ta på meg bikini likevel. Føler meg nesten slank i forhold til den 85 kg badeballen jeg var høygravid! Edit: Jeg er bare 160 cm lav. Hehe. 15.01 - 75.3 kg 25.02 - 71.0 kg 15.03 - 69.4 kg 12.04 - 68.3 kg 23.04 - 67.8 kg 28.05 - 67.7 kg
  2. Er så heldig og har hatt grove celleforandringer så jeg måtte til konisering. Men så snart som denne blødningen tar slutt tar jeg opp treninga. Satser på neste mandag, gleder meg som en unge. Må starte forsiktig da! Er i hvertfall 5-6 kg unna vekta jeg ville ha til sommeren. Men men. Det skal komme! Blir kanskje på høsten i stedet. Helårskroppen:D
  3. Jeg har hatt operasjon for 2 uker siden så da har det vært og fortsatt er 0 trening. Spiser mye dritt i tillegg. Er umotivert. Må vente en uke til i hvertfall før jeg tar opp treninga. Men holder meg på samme vekta så er fornøyd med det. Men fy som jeg savner trening!! Begynte i januar og er treningsfrelst! SAVNER.
  4. Endelig gått bittelitt ned i vekt.. hurra!! Syns det er demotiverende å ikke gå ned. På vekta eller cm. De siste ukene. Men nå har det kanskje løsna da.. håper jeg. Skal operere om 2 uker så da blir det 0 trening på meg i mai. Må være superflink med kostholdet da. 15.jan - 75.3 kg 25.feb - 71 kg 15.mars 69.4 kg 12.april - 68.3 kg 23.april -67.8!
  5. Er litt dårlig på å oppdatere jeg.. Etter å ha skeia ut hele påsken hos svigers med sjokolade og annet hver dag(lot megselv uten å straffe megselv med skyldfølelse) har jeg gleden av å meddele at jeg likevel har gått ned i vekt. Gikk bare en lengre tur på 2 timer. Ellers ingen trening. Første styrkeøkta i går var hard og litt kortere enn vanlig, skippa noen løft og rett på tredemølla med litt intervaller. Fornøyd! 17.03.15 - 69,4kg 09.04.25 - 68,3kg Edit: Så det ble spurt om fremgangsmåte ovenfor. Jeg spiser sunnere. Ikke noe drastisk. Mer kesam og cottage cheese i hverdagen enn ellers da. Mer hjemmelaget og mindre halveis ferdig mat. Var mye av det før. Prøver å holde meg til "lørdagsgodt" hvor jeg får lov å spise noe sjokolade, kakestykke eller lignende. Jeg er så søtmoms at jeg må ha det. Trener styrke 3 ganger i uken. 1-2 joggeturer i uka hvis jeg gidder. Ellers noen trilleturer med barnevogn på ca 45min i uka. Har ikke helt oversikt over kaloriene men jeg ligger på ca 1600-1800 i disse dager vil jeg si.
  6. Her står vekta veldig stille syns jeg. Vet ikke om jeg spiser for mye eller for lite. Ville vært fint med -0.5 kg i uka men sånn er det ikke:(
  7. Kvinne, 20 årene, 160cm, 71 kg. Målet er å miste vekt og stramme opp alt, men hovedmålet med styrketreningen er oppstrammingen, vektnedgangen tar jeg med kostholdet. Er nybegynner. Holdt på med styrke i ca en og en halv måned. Helkropps program 3 ganger i uken. Hvordan set dette ut? Fokuserer jeg for mye på armer? Vil ikke 'bulke' dem opp for mye i forhold til resten av kroppen. Leg Extension Machine Leg Curl Machine Barbell Squat Deadlift Dumbbell Row Flat Dumbbell Bench Press Arnold Dumbbell Press Rope Push Down Wide Grip Lat Pulldown
  8. Har hatt 3 behandlinger der. Gjør litt vondt ja men ikke så alt for ille. Verst i starten. Veldig hyggelige og profesjonelle.
  9. Vil absolutt anbefale oslo kosmetiske lasersenter!!
  10. Ja, begynt med styrketrening sent i januar etter alt for mange kg opp i vekt i fjor fordi jeg trodde jeg kunne spise alt som gravid
  11. Planen er å gå ned ca 10 kg til. Men til sommeren blir det nok ikke. Satser på 6-7
  12. Jeg er med her! Ikke så aktiv med skriving men jeg sniker rundt og leser. Fikk mitt første barn i fjor, har fortsatt endel kg som henger igjen. Målet er å miste 10 kg til og bli stram og sterk! I midten av Januar begynte jeg med styrketrening, har ikke trent på senter før i mitt liv. Hittil er jeg kjempeimponert av megselv hvis jeg får lov å si det, begynner å se noen biceps. Spiser sunnere og holder meg til ca 1500-1600 kalorier om dagen. Er 160 cm lav og 71 kg akkurat nå.
  13. Takk så meget! Akkurat det jeg lurte på. Da skal jeg begynne med oppvarming og lavere belastning
  14. Leser mye forskjellig. Som nybegynner er det best å starte med max vekt av det jeg greier og kjøre sett og minske eller starte med 50% 75% og gå oppover? Da er man jo mer "sliten" når man kjører sin maks vekt? Virker så ulogisk. Unnskyld Er newbie Gjelder det alle øvelser eller for eks base øvelser for å varme opp den kroppsdelen? Edit: Ser at denne kanskje burde flyttes over til vektløfting.
×
×
  • Create New...