Gå til innhold

En slankere og sterkere høst sammen?


regnvær

Anbefalte innlegg

29.09.14 76,0kg

06.10.14: 78,5kg (+2,5kg)

09.10.14: 78,2kg (-0,3kg)

13.10.14: 75,9kg (-2,3kg) (y)

20.10.14: 75,8kg (-0,1kg)

27.10.14: 78,0kg (+2,1g)

30.10.14:

Jeg hadde egentlig ikke lyst till å poste den nye vekta, for dette er jo tragisk!!! Så nå er det fullt fokus fremover, må bli mye strengere med meg selv. Så et bilde av meg selv i helga som ble tatt i forrige uke, og jeg ser mye større ut enn jeg trodde. Er så lett å tenke at det ikke er så ille, men bildene og tallet på vekta lyver ikke. Jaja, godteristopp fre til 1. desember, og har også laget meg en plan med tanke på antall kalorier per dag!

Alltid kjedelig med oppgang. Men tanta er jo ofte generøs og lar vannet bli igjen. Hørt om flere som går opp såpass mye den uka. Dette klarer du! Heia! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22.09.14: 83 kg

29.09.14: 82,2 kg (-0,8)

06.10.14: 81,7 kg (-0,5)

13.10.15: 81,5 kg (-0,2)

20.10.14: 81,4 kg (-0,1)

27.10.14: 81,8 kg (+0,4)

03.11.14:

10.11.14:

17.11.14:

24.11.14:

01.12.14:

08.12.14:

15.12.14:

22.12.14:

29.12.14:

Ble opp, slik er det og med grunn.. Er veldig fornøyd med at jeg ligger veldig stabilt vektmessig. Men veldig sur på meg selv siden jeg saboterer av en eller annen ubevisst eller bevisst grunn vektnedgangen når det begynner å flyte den rette veien! :( Har fitbit som 80 talls belønning og vært helt nede i 0,2 kg ifra.. F ta altså tror den kan hjelpe mye med å få oversikt og forståelse.. nakkegrep og spark i ræva!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22.09.14: 83 kg

29.09.14: 82,2 kg (-0,8)

06.10.14: 81,7 kg (-0,5)

13.10.15: 81,5 kg (-0,2)

20.10.14: 81,4 kg (-0,1)

27.10.14: 81,8 kg (+0,4)

03.11.14:

10.11.14:

17.11.14:

24.11.14:

01.12.14:

08.12.14:

15.12.14:

22.12.14:

29.12.14:

Ble opp, slik er det og med grunn.. Er veldig fornøyd med at jeg ligger veldig stabilt vektmessig. Men veldig sur på meg selv siden jeg saboterer av en eller annen ubevisst eller bevisst grunn vektnedgangen når det begynner å flyte den rette veien! :( Har fitbit som 80 talls belønning og vært helt nede i 0,2 kg ifra.. F ta altså tror den kan hjelpe mye med å få oversikt og forståelse.. nakkegrep og spark i ræva!

Bare en tanke; hva med å skrive i parentesen hvor mye du har gått ned fra utgangspunktet istedet? Da ser du bedre at der er fremgang og ikke blir for fokusert på variasjonene fra uke til uke :barefoot: Jeg vet ihvertfall med meg selv at det ikke alltid er så lett å se at det går fremover i det store og det hele når detaljene er mest synlige.. (og plutselig så er det whoosh nedover igjen og stillstand og deretter oppover litt - så det er frustrerende å følge med på ;))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en tanke; hva med å skrive i parentesen hvor mye du har gått ned fra utgangspunktet istedet? Da ser du bedre at der er fremgang og ikke blir for fokusert på variasjonene fra uke til uke :barefoot: Jeg vet ihvertfall med meg selv at det ikke alltid er så lett å se at det går fremover i det store og det hele når detaljene er mest synlige.. (og plutselig så er det whoosh nedover igjen og stillstand og deretter oppover litt - så det er frustrerende å følge med på ;))

Det var ikke dumt! Sant det du sier, det er jo på en kort periode og kroppen varierer jo :) memo to self! Takk :cat:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det mulig å slenge seg på her? Er 169 cm og veier 71 kg.

Vil gjerne bli sterk, og bør miste ca 6 kg rundt magen. De sitter som støpt:grumpy:

Er godt igang med mitt eget 100-dagersprosjekt hvor kravet er 20 min fysisk aktivitet hver dag, bør bli svett. Har kommet til dag 46, økt 43. Må ta igjen 3 tapte dager.

Trener styrketrening 3 ganger i uken, pulsspinn 1 gang, og resten blir litt tilfeldig. Rolige joggeturer, dvd hjemme, mølle ol. Det har faktisk blitt en naturlig del av hverdagen å få trent, men utfordringen min er nok kostholdet.

Har kuttet ut brød de siste dagene, og skjerpet inn på matinntaket på dagtid, dvs spiser mye sunnere. MEN, på kveld har jeg sååå lyst på både søtt og salt. Det er jo høydepunktet på dagen, å få sette seg foran tv en time med no godt i skåla:dry:

Kanskje jeg må hive meg på den 30-dagers godterifri-utfordringa....:cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det mulig å slenge seg på her? Er 169 cm og veier 71 kg.

Vil gjerne bli sterk, og bør miste ca 6 kg rundt magen. De sitter som støpt:grumpy:

Er godt igang med mitt eget 100-dagersprosjekt hvor kravet er 20 min fysisk aktivitet hver dag, bør bli svett. Har kommet til dag 46, økt 43. Må ta igjen 3 tapte dager.

Trener styrketrening 3 ganger i uken, pulsspinn 1 gang, og resten blir litt tilfeldig. Rolige joggeturer, dvd hjemme, mølle ol. Det har faktisk blitt en naturlig del av hverdagen å få trent, men utfordringen min er nok kostholdet.

Har kuttet ut brød de siste dagene, og skjerpet inn på matinntaket på dagtid, dvs spiser mye sunnere. MEN, på kveld har jeg sååå lyst på både søtt og salt. Det er jo høydepunktet på dagen, å få sette seg foran tv en time med no godt i skåla:dry:

Kanskje jeg må hive meg på den 30-dagers godterifri-utfordringa....:cry:

Vi har sikkert samme problemstilling? En mage som rett og slett bare ikke vil vekk? :p Kjempeirriterende... Er fortsatt "lubben" med en pen "bilring" hele veien. Gjør også rumpa mindre, da det ikke er en klar overgang. Sukk.

Hiv deg på 30 dager challenge. Det kan hjelpe! :D

Spiste en liten Twix da *skammekroken* Veilederen spanderte... Så har allerede brutt den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hussjj....den sitter langt inne altså:( men jeg starter i morgen, må spise opp de få Dumlebitene jeg har hjemme først:rolleyes:

Kuttet ut røyken sommeren 2013, og etter det så kom kiloene sigende. I høst har jeg kuttet alkohol også, og nå går altså godisen...sukk...bør bli "buns of steel" sommer 2015 sier jeg bare:!::nin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er mørkeredd, hehe. Må alltid ha med meg lykt! :p

Kan skjønne det ^^ Har fått meg en huelykt som skal lyse 50 eller 75 meter, hadde det ikke vært for den hadde jeg blitt hjemme! Kun grus- og bygdeveier her.. Liker å gå der folk kan høre meg hyle. R

åfeig! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

01.10.14: ca 70

14.10.14: fremdeles ca 70

21.10.14: En liten millimeter under sytti

28.10.14: I går var jeg ca 68, i dag samme som forrige uke.

Jaja. Bare å holde ut og fortsette :whistle: Høyrep-dag i går var så där - satser på å komme sterkere tilbake når jeg er ferdig med å redusere fettlagrene. Det skal bli så bra, altså ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde dag 46, økt 43 i går. Må ta igjen et par økter til helga:dry:

Jobber 7-19 tom onsdag denne uka, så det begrenser seg hvor mye man orker på kvelden. Det ble 30 day shred i går, og ligger nok an til en treningsvideo i dag også. Pissregner ute, og orker ikke dra på treningssenteret i kveld tror jeg. Har 2 videoer av JM jeg enda ikke har prøvd hjemme, så mulig jeg går for en av dem før jeg stuper ned i sofaen.

Ikke har jeg noe godis hjemme heller:nailbiting:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...