Gå til innhold

En slankere og sterkere høst sammen?


regnvær

Anbefalte innlegg

Lenge siden siste registrering her....men har holdt meg aktiv. 3 økter styrke hver uke, samt en del JM-videoer og joggeturer.

I går var dag 60 av 100: Pulsspinn 55 min

Er en økt i minus, men det ordner seg til helga(y)

Vekta rikker seg ikke, holder seg stabilt på rundt 71 kg:mad: ...men har gått inn 3 cm rundt magen da. Syns fremdeles ikke det er mye men men...får bare være tålmodig. Fikk fjernet hs i går, og håper og tror det har spilt en rolle angående vektproblemene. Det vil vise seg, litt mindre kviser hadde også gjort seg...føler meg som en fjortis igjen:cool:

Ellers så falt jeg av den der 30-dagers snoputfordringen på dag 2....det der orker jeg bare ikke. Må ha en liten bit med søtt etter middag altså:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sola73: 71 kg tallet... den var støpt på meg en lang stund. Føltes ut som om uansett hva jeg gjorde, rikka ikke vekta seg. Men man må bare holde ut! Det som fikk meg over kneika var å kutte litt ned på karbohydrater (men fortsatt spise en del, særlig rundt trening). Men kjemp på videre. Å se 6 tallet er en magisk følelse. :)

Hjema : Hva slags unnskyldninger er det du bruker? :/

Nå er jeg ENDELIG hjemme og kan fokusere fult på slanking de neste 5-6 ukene. Herregud så deilig. 3 uker med alt mulig turer og leirer... Begynner innspurten med en real styrkeøkt! Det føles ut som jeg har løpt et maraton de siste 2 årene med slanking... og nå har jeg så lyst til å klare innspurten. Kjøpte et skinnkjørt i størrelse medium i går. Og det er ikke stretch. Jeg ble så overrasket over at det passet!!! :D Er egentlig bare magen jeg har å klage på nå. Samt litt "ryggpupper" på ryggen. Musklene begynner å komme frem på ryggen. Overarmene er fortsatt litt "pølsete" men fettet der sitter vel ganske hardt. Beina mine har ikke noe fett lenger. Men så samler jeg alt fettet på mage og overarmer, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går kveld:

Dag 61 av 100: 30 day shred av JM

Har dere foresten prøvd den videon "Boost your metabolism" ? (tror det var det den het) ...Fyyytttti..den var tøff! Gjennomsvett etter 50 min, anbefales virkelig hvis man ikke orker å dra noen steder en kveld.

Hva er det? Et treningssentertime?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit: vedlegg

Jillian Michaels 30 Day Shred: Level 1:

Sliter med copy paste på tab'en. Såh.. sorry o_O

En av videoene til Jillian Michaels. Jeg kjøper dem på CDON.com

Jeg synes iallefall at de er veldig bra. Denne er bygd opp på 7 6-min intervaller. Totalt 50 min med oppvarming

Nå har ikke jeg den beste kondisen, men denne tror jeg nok de fleste vil kjenne :)

Er noen videoer på youtubeogså :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

01.10.14: ca 70

14.10.14: fremdeles ca 70

21.10.14: En liten millimeter under sytti

28.10.14: I går var jeg ca 68, i dag samme som forrige uke.

13.11.14: Litt under 68.

I går hadde jeg en bra treningsøkt, jeg var sterk og fokusert og det var helt topp! Jeg føler også at jeg klarer å holde kontroll på kaloriinntaket - det blir jo spennende å se hvor flink jeg klarer å være i helgen. Men jeg skal være flink pike, lover ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I går var dag 62 av 100: Lange dager på jobb denne uken, og orket ikke annet enn å gå en tur på 25 min i går kveld. Ble bakkegåing da, så bittelitt trening ble det vel.

Til 30 day shred bruker jeg manualer på 4 kg hver, da kjenner jeg det godt, og klarer ikke riktig alle på siste sekvens. Målet er selvfølgelig å klare alle(y) Det som er så fint med disse videoene, man kan gjøre det så tungt eller lett man vil:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 63 av 100 i går: 1 time styrketrening. En ganske bra økt, økte på et par av øvelsene. Begynte med usle 30 i markløft for 6 uker siden, og tar i dag 70 med 5 rep. Nedtrekk har jeg økt fra 35 til 55 med 8 rep.

Jeg er ganske flink til å trene, men eier ikke selvkontroll på kvelden når ungene endelig er kommet i seng, eller når jeg er alene og jobber sent. Er alt for glad i potetgull og snavel.....skjerpings:banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 1: gå 8km + 25km rulleski

Dag 2: 45minutter volleyball

Dag 3: 20min jogg+5min sykkel+45minutter intensiv styrke!

Dag 4: Løp intervall på mølle; 4min-3min-3min-3min-2min

Dag 5: Rulleski skøyting 3mil!

Dag 6: 30 minutter jogg

Dag 7: gå 3km til jobb, gå på jobb 5 timer og gåtur 5,5km

Dag 8: 30 minutters styrketrening

Dag 9: sykkel 6km

Dag 10: styrketreningstime 50 minutter + en del gåing

Dag 11: Sykkel 5km + en del gåing

Dag 12: Løp intervall på mølle: 5 x 2minutter, litt magestyrke + mye gåing

Dag 13: kort joggetur og styrke på rommet

Dag 14: kort styrkeøkt på stua

Dag 15: gåtur 8km

Dag 16: sykkel 14km + volleyball

Dag 17: styrketime "Råsterk" 1 time + 1 time swingkurs!

Dag 18: litt styrke på stua

Dag 19: løp intervall 4x4 på mølle!!! + litt styrke :yuck:

Dag 20: litt styrke på stua

Dag 21: joggetur 5km

Føler jeg trener ganske bra. Er inne i en ny eksamensperiode da, så noen dager blir det heller lite. Men pga denne "utfordringen" så blir det likevel litt turer eller styrke hjemme, noe det kanskje ikke hadde blitt ellers ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9.11: 85,8

16.11: 85,0 (-0,8) 8,2 kg igjen!

Da ble det heldigvis litt nedgang! Får forhåpentligvis kastet krykkene og begynt å beveget meg litt neste uke, så håper det hjelper på! Rett over 5 uker igjen, og jeg har så lyst å klare målet mitt før jul! Vet det vil kreve en del, men er ikke umulig! Så fra i morgen blir det helt stopp på kaker og andre søte fristelser. Har siden januar kuttet ut brus, snop og chips, men har vært veldig flink til å tøye reglene og finne erstatninger når jeg har lyst på noe godt.. hjelper ikke slutte å spise sjokolade når jeg baker kake istedefor.. :blush: Så nå blir det 5 strenge uker, og det skal gå bra :D

Kjekt å se hvor flink dere er å trene, gir meg motivasjon til å komme igang igjen!

Lykke til med en ny uke :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KJEMPEslapp helg med masse god mat og drikke. MEN jeg gikk ikke helt overboard så forrige uke ble antakelig en vedlikeholds-uke totalt sett. Skal ikke kimse av det.

Er det noen her som vet hvor jeg kan få tak i en stor boks måtehold - eller kanskje litt viljestyrke? :sneaky:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dag 66 av 100 i går: 6 pack in 6 weeks, level 2 med JM. Den var hard. Nå ser jeg fram til at far kommer hjem i kveld, så jeg kan ta en tur ut og ned på treningssenteret. Litt smålei av JM etter helga:yuck:

Nå skal jeg legge bort vekta og kun veie meg en gang i uka!! Blir helt skrullete av å veie meg hver dag:dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt lite med trening pga sjuk hest med intravenøst og våkenetter ( kommet seg nesten helt, så dette går bra :cat: ). I tillegg til å være sjuk selv og dårlig epilepsiform pga forkjølelsen. Goodie! Satser på at det roer seg snart, så jeg får hengt meg på dere igjen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...