Gå til innhold

En slankere og sterkere høst sammen?


regnvær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

SudoAyera og Ex2 : Kjempebra jobba! Supersporty. :) Hverdagsaktivitet er den beste aktiviteten.

Jeg sa til meg selv at jeg skulle klare 10 km på 60 minutter. Forrige uke løp jeg 10 km på 58 min og 41 sek! Veldig stolt. :) Styrketreningen skranter da. Sliter med progresjon, særlig i benk. (har tross alt eksamenskrav på 65 kg, og er langt unna...) Derimot har jeg fått en bedre "kroppsvektstyrke". Tok 20 strake push ups i dag. Jobber målretta mot pull ups. Enda ikke helt i mål, men det går om jeg har en liten knekk i albuen. Snart burde jeg klare det fra "strak".

I morgen kommer vekta. Det er nok ikke et vakkert syn da maten som har blitt servert på leir har vært svært høy fett og karbinnhold. Kjører på med en PSMF de fire dagene jeg har mellom Berlin og Kbh. Er nok ikke ordentlig tilbake før 11. november desverre. :/ Demotiverende, da jeg godt kunne tenkt meg å ha redusert fettprosenten såpass til jul, slik at jeg kunne begynne ordentlig med å bygge kropp i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

08.09.14: 71 kg

04.10.14: 69,8 kg (-1,2 kg på 3 uker)

10.10.14: 68,9 kg (-0,9 kg)

18.10.14: 70,0 kg (+1,1 kg)

25.10.14: 69,7 kg (-0,3)

02.11.14:

09.11.14:

16.11.14:

23.11.14:

30.11.14:

07.12.14:

14.12.14:

Fornøyd, ved tanken på at jeg får servert mat på kurset. Godteristoppet går også bra. Og 5 økter i uka er fortsatt der. :) Vi får velge mellom varmmat og salat til lunsj. Tror jeg må begynne å spise salat, selv om jeg haaater salat og det metter nix nada. Men skal prøve neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godtestopp her og.. Her er vekta stabil. Kjedelig, men er bare meg selv å klandre.

Nå har jeg stått opp etter nattevakt... Kom meg ikke i seng før kl 10:30 så da sov jeg lenge.

Har kokt meg havregrøt og nyter å være hjemme aleine.. Deilig med tomt hus og stillhet en sjelden gang.

Dere som ogsåsliter litt, vi får stå på sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dag 1 av 30: 20 000 skritt på jobb (fått meg deltidsjobb som frokostvert) pluss 60 min styrketrening

Dag 2 av 30: over 20 000 skritt på jobb igjen!

Dag 3 av 30: 24 000 skritt :woot:

Sinnsykt vondt i føttene, hehe.:stinkyfeet:

(edit: skrittene er beregnet av fitbit flex som sitter på armen min og passer på meg:joyful: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29.09.14 76,0kg

06.10.14: 78,5kg (+2,5kg)

09.10.14: 78,2kg (-0,3kg)

13.10.14: 75,9kg (-2,3kg) (y)

20.10.14: 75,8kg (-0,1kg)

27.10.14: 78,0kg (+2,1g)

30.10.14:

Jeg hadde egentlig ikke lyst till å poste den nye vekta, for dette er jo tragisk!!! Så nå er det fullt fokus fremover, må bli mye strengere med meg selv. Så et bilde av meg selv i helga som ble tatt i forrige uke, og jeg ser mye større ut enn jeg trodde. Er så lett å tenke at det ikke er så ille, men bildene og tallet på vekta lyver ikke. Jaja, godteristopp fre til 1. desember, og har også laget meg en plan med tanke på antall kalorier per dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29.09.14 76,0kg

06.10.14: 78,5kg (+2,5kg)

09.10.14: 78,2kg (-0,3kg)

13.10.14: 75,9kg (-2,3kg) (y)

20.10.14: 75,8kg (-0,1kg)

27.10.14: 78,0kg (+2,1g)

30.10.14:

Jeg hadde egentlig ikke lyst till å poste den nye vekta, for dette er jo tragisk!!! Så nå er det fullt fokus fremover, må bli mye strengere med meg selv. Så et bilde av meg selv i helga som ble tatt i forrige uke, og jeg ser mye større ut enn jeg trodde. Er så lett å tenke at det ikke er så ille, men bildene og tallet på vekta lyver ikke. Jaja, godteristopp fre til 1. desember, og har også laget meg en plan med tanke på antall kalorier per dag!

Hva skjedde egentlig?

Heldigvis kan du trøste deg med at det ikke er en oppgang på 2,1 kg fett! Mye er vann. Husker selv jeg slet på rundt 77-78 kg. Føltes ut som kroppen sto på et platå... Og vosh så gikk det nedover. :)

Dette skla du klare! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde egentlig?

Heldigvis kan du trøste deg med at det ikke er en oppgang på 2,1 kg fett! Mye er vann. Husker selv jeg slet på rundt 77-78 kg. Føltes ut som kroppen sto på et platå... Og vosh så gikk det nedover. :)

Dette skla du klare! :D

Det har blitt mye mat og lite trening denne uka, men også "jordbæruke" som kan ha sin del av skylden. Men føles jo likevel ikke bra, men som du sier så er det jo ikke 2,1kg fett, så da er det forhåpentligvis enkelt å få det vekk igjen :cool:

Jeg gir ikke opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har blitt mye mat og lite trening denne uka, men også "jordbæruke" som kan ha sin del av skylden. Men føles jo likevel ikke bra, men som du sier så er det jo ikke 2,1kg fett, så da er det forhåpentligvis enkelt å få det vekk igjen :cool:

Jeg gir ikke opp!

Thats the spirit! :D

En ny uke med alle måltider servert *sukk* Jaja, får fokusere på porsjonskontroll denne uka, da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...