Gå til innhold

En slankere og sterkere høst sammen?


regnvær

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg er svingete etter å ha stått altfor tidlig opp etter nattevakt... Sto opp kl 13gjesp..

Siden morgendagen blir så travel og jeg får besøk av noen venninner til middag så lager jeg maten nå.

Venninnene mine får bl.a sellerirot/pastinakk/potet suppe med kraft fra lammesteik ( tok vare på fra søndag.. Lagde ekstra for jeg hadde en plan:). Så får de oppkjørte lammekotelett og vårløk i dryss oppå suppen med hjemmelaget halvgrovt brød... Gleder meg:)

Så i morgen etter jobb er det bare å kjøre suppen i blender og koke opp med matfløte så er suppen sammen med nystekt kjøtt klar.. Mmmmm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk til regnvær som inviterte meg inn i denne tråden - jeg er med!

Kort oppsummert: graviditeter ble 20 kg pluss. Nå er jeg ferdig med amming og klar for å ta fatt på kiloene.

Skal tilbake til der jeg var før kidsa. Er fryktelig motivert og forberedt (mange måltider klar i frysen).

Starter en periode med PSMF-dietten for å kickstarte det hele, for så å gå til verks med "bare" sunt kosthold og trening, som jo er det som skal til for varige resultater.

6.10: Startvekt: 77 kg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har nok mitt kaloriunderskudd, samt trening 5 ganger i uka de siste 3-4 ukene, gått utover prestasjonen. De siste 2-3 øktene har gått rævva. Trodde først det var tilfeldig, men når det blir så mange på rad, er det nok kroppen som sier ifra. F.eks klarte jeg ikke en gang en repetisjon på 50 kg benk, mens for en uke siden tok jeg lett tre repetisjoner. 40 kg føltes svært tungt, mens jeg tidligere klarte 12 rep! Planen var å holde denne veien frem til jeg reiser på leir om halvvannen uke. Men tror jeg tar to dager nå der jeg spiser meg litt opp igjen (på en kontrollert måte). Så gunner på med en uke slanking før jeg reiser. Så håper jeg at jeg får mer energi igjen.

Hjema : Eksamensperiode er vrient. Jeg syns 0,3 er veldig bra. Man må jo tenke litt på alt annet stress man må stri med samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var dagens trening unnagjort her ute Sunnaas. Jeg har hatt egentrening i fysio salen og det ble 45 min med styrke og 30 min power yoga og uttøying. Har også hatt en 45min økt med brystsvømming i dag tidlig men kjenner at jeg begynner å nå grensen for hva jeg orker i løpet av en dag. Har igjen en dag her før jeg reiser hjem på permisjon for helga. Skal bli deilig å komme hjem til samboer og hund! :D

Friera- Helt enig med regnvær her. Lytt til kroppen og ta pauser, ta det fra ei som vet hvordan det er å treffe veggen hardt. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var dagens trening unnagjort her ute Sunnaas. Jeg har hatt egentrening i fysio salen og det ble 45 min med styrke og 30 min power yoga og uttøying. Har også hatt en 45min økt med brystsvømming i dag tidlig men kjenner at jeg begynner å nå grensen for hva jeg orker i løpet av en dag. Har igjen en dag her før jeg reiser hjem på permisjon for helga. Skal bli deilig å komme hjem til samboer og hund! :D

Friera- Helt enig med regnvær her. Lytt til kroppen og ta pauser, ta det fra ei som vet hvordan det er å treffe veggen hardt. ;)

Heftig mye trening på en dag :o Imponert.

Yep, lytter. blir litt trening i helga som allerede er planlagt med ei venninne. Men lover å spise mer og slappe mer av. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått lest gjennom alt dere har skrevet, og jeg blir så inspirert. For en fin gjeng!

Det er mange som er utrolig flinke til å trene! Her går det mest i gåturer enn så lenge, jeg kommer meg ut hver dag, så får det bli litt joggings etterhvert...

Jeg skal i bryllup i morgen, og skriver det her, for da må jeg stå til ansvar for hva jeg dytter i meg overfor dere. Så på søndag håper jeg inderlig at jeg skriver at jeg har hatt det veldig bra, kost meg, men hatt et moderat matinntak. På dietten jeg følger skal man ha oppkarbingsdager innimellom, så jeg tar en sånn en i morra. Men det betyr jo ikke at man skal ta helt av. Alt med måte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok veiedagen i dag, ettersom jeg reiste til Sverige og siden det å "spise meg litt opp igjen" tok litt av. *rødme* I morgen spiser jeg normal, sunn mat i litt store mengder. Så f.o.m søndag er jeg tilbake 100 % i en uke før avreise til leir! :) Håper jeg toucher 67, x tallet søndag om en uke selv om jeg mistenker at det er noe i overkant ambisiøst.

08.09.14: 71 kg

04.10.14: 69,8 kg (-1,2 kg på 3 uker)

10.10.14: 68,9 kg (-0,9 kg)

19.10.14:

26.10.14:

02.11.14:

09.11.14:

16.11.14:

23.11.14:

30.11.14:

07.12.14:

14.12.14:

Veldig fornøyd. Begynt å få komplementer også på at jeg har fått en mer "fit" kropp. :) (men magen er fortsatt hovedproblemet!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nakken låste seg skikkelig i forgårs, så da er det tigerbalsam-ibux og tøying det går i. Bare trent på mandagen. Kjipt. Har hatt mye trøbbel med rygg og bekken. Nå har jeg plan å å ta time hos fysio for å få øvelser for øvre rygg... Tok i ekstra på mandag på noen ryggøvelser som nok var for hardt for meg.

Så nå tar jeg det med ro, det får bli plateselskap og turgåing for meg i uka som kommer.

Ellers er det jo lørdag og det er fint:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...