Gå til innhold

PT og treningsprogram over nett


Annaa1

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Du vil så og si alltid få bedre fremgang med et personlig opplegg enn et standardisert opplegg.

Om det er verdt det kommer an på hvor mye du verdsetter målene dine, og hvor mye personen tar.

Kompetansen varierer, den bare sjekker du opp.

Hva er målene dine med treningen, så kan eg kanskje anbefale noen etter det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vil så og si alltid få bedre fremgang med et personlig opplegg enn et standardisert opplegg.

Om det er verdt det kommer an på hvor mye du verdsetter målene dine, og hvor mye personen tar.

Kompetansen varierer, den bare sjekker du opp.

Hva er målene dine med treningen, så kan eg kanskje anbefale noen etter det?

Jeg har trent i ca 1 år nå, men har ikke oppnådd den fremgangen jeg har ønsket, rett og slett på grunn av mangel på kunnskap. Programmet jeg har trent etter har har bestått veldig mye av 3x10 over en veldig lang periode. Jeg fikk programmet av en PT, men manglet variasjon.

Mitt mål er å bli sterkere, få større muskelmasse samtidig som jeg går ned litt i fettprosent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent i ca 1 år nå, men har ikke oppnådd den fremgangen jeg har ønsket, rett og slett på grunn av mangel på kunnskap. Programmet jeg har trent etter har har bestått veldig mye av 3x10 over en veldig lang periode. Jeg fikk programmet av en PT, men manglet variasjon.

Mitt mål er å bli sterkere, få større muskelmasse samtidig som jeg går ned litt i fettprosent

Kan anbefale FrkHoel , og StokkelandFastForm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støtter burny_ og sier at StokkelandFastForm er fantastisk flink! Fikk levert en plan nå. Leverte inn et kundeskjema med tydelig budskap om hvordan dagene mine ser ut, og har fått et kostholdoppsett som er sterkt tilpasset min hverdag, slik at jeg ikke må tilpasse meg planen hans, men hans plan er tilpasset meg - slik det fakstisk skal vere.

Han tar vare på deg som kunde, og spør deg hvor det går både tit og ofte selv om du ikke er kunde eller har vert kunde på flere måneder. Han er rett og slett en herlig person som ikke bare ser på deg som en kunde, men som et unikt menneske. Han anbefales!

Noe som jeg også trekker opp, er at han har holdninger som er svært unike i denne bransjen, og da refferer jeg til artikkelen i Nettavisen "Dette er kjæresten min, er hun ikke flott?" .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trent i ca 1 år nå, men har ikke oppnådd den fremgangen jeg har ønsket, rett og slett på grunn av mangel på kunnskap. Programmet jeg har trent etter har har bestått veldig mye av 3x10 over en veldig lang periode. Jeg fikk programmet av en PT, men manglet variasjon.

Mitt mål er å bli sterkere, få større muskelmasse samtidig som jeg går ned litt i fettprosent

Kan også anbefale Espen B. Andersson her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Jeg lurer på det samme. Lurer på om noen her har erfaring med Gunnar Strand Jacobsen?

At han har kompetanse er det ingen tvil om, men han ble dømt i gilde-saken (tidenes største norske dopingsak) og drev per definisjon med mafiavirksomhet.

Man bør tenke seg om to ganger om hvorvidt man vil assosiere seg med det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Saken blir anket igjen og igjen.. (utsetter fengslingen lengst mulig?)

Det verste er at taktikken ofte fungerer. Ved å anke gjentatte ganger og forsere saks- og rettsbehandlingen sørger en for at det tar for lang tid mellom når den faktiske gjerningen ble gjort og til soning (husk at med dagens soningskøer kan det jo gå lang tid mellom domfellelse og faktisk plass på soning også) at flere ofte ender med å få strafferabatt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Må nok en gang skryte av fantastiske Andreas. 12 ukers oppfølging gikk følgende:

*15kg økning i Knebøy / 105 til 120kg

*25kg økning i Markløft / 120 til 145kg

7,5kg øknikg i Benkpress / 100 til 107,5kg

Samtidig har dette skjedd med kroppen:

*3kg opp i vekt, fra 84 til 87kg

*Har gått ned 6cm rundt midje i fra 89cm til 83cm på de siste 8 ukene(De 4 første målte jeg ikke)

*En mer riktig styrkefordeling i forhold til Benk, Bøy og Mark

*Bedre holdning

*Langt bedre fettprosent, og mye mer muskler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må nok en gang skryte av fantastiske Andreas. 12 ukers oppfølging gikk følgende:

*15kg økning i Knebøy / 105 til 120kg

*25kg økning i Markløft / 120 til 145kg

7,5kg øknikg i Benkpress / 100 til 107,5kg

Samtidig har dette skjedd med kroppen:

*3kg opp i vekt, fra 84 til 87kg

*Har gått ned 6cm rundt midje i fra 89cm til 83cm på de siste 8 ukene(De 4 første målte jeg ikke)

*En mer riktig styrkefordeling i forhold til Benk, Bøy og Mark

*Bedre holdning

*Langt bedre fettprosent, og mye mer muskler!

Nok en gang, takk for skryt :) Digger å jobbe med deg (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...