Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Speltlompelasagne. Første forsøk, smakte slett ikke verst! Vil bli gjentatt (y) Gikk ned på høykant hos ungene også. Inspirasjon her: http://fitnessnora.blogg.no/1412336323_03102014.html Jeg brukte en boks hakkede tomater i stedet for tomatpuré og vann.

Annonse

Wok i en fei: :cool:

- 1 kyllingbryst

- 1/2 aubergin

- 1/2 brokkoli

- 2 gulrøtter

- 1 neve cashew nøtter

- hjemmelaget wok saus - litt olje, peanuttsmør, sitron, rå ingefær revet, hakket chili, koriander :p

Risen - det gadd jeg ikke! Drakk en vørterøl til ;)

Vel, jeg har jo sett at du spiser noe blåbær-greier med baileys(eller tar jeg helt feil nå), så det hadde ikke overrasket meg med noe annet litt spess!

Nå skal det sies at baileys er litt mer hardcore enn sukrin som smakstillsetter da...

Fråtsehelg. Forruten shitload-SHIT LOAD med sjokkis og sånne helt fullstendig usunne vaffler med sukker, vaniljesaus og smør, blir det sushi i kveld. Hvis det er plass. Sønnen er på besøk til mamsi og papsi, så da får alt fare ei lita helg;) allerede 200 i hvilepuls etter alt sukkeret… åja, kanskje litt lasagna på seinkvelden som middag nummer to/kvelds eller no sånt no. Samvitgigheten takler jeg til uka.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...