Kaiman Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 jacdah - Hverdag&fitness Jacqueline Jacqueline 1 Siter
Anya Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Vil dere debattere mann/kvinne HVA er det.. Så sjekk Caroline Wang .. http://www.google.no/search?q=caroline+wang&hl=no&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=IrABUe-zHKfE4gS044G4Bg&ved=0CDsQsAQ&biw=1366&bih=653 Jeg sier ikke noe mer LeanMachine, Lloyd og Titanium 3 Siter
Kalii Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 Vil dere debattere mann/kvinne HVA er det.. Så sjekk Caroline Wang .. http://www.google.no/search?q=caroline+wang&hl=no&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=IrABUe-zHKfE4gS044G4Bg&ved=0CDsQsAQ&biw=1366&bih=653 Jeg sier ikke noe mer ...Hæ? Dafuc did I just see? Ginaaa, Anya, Tutogkjør og 2 andre 5 Siter
Anya Skrevet 24. januar 2013 Skrevet 24. januar 2013 ...Hæ? Dafuc did I just see? My thoughts exactly den dagen en kompis sendte meg linken med poseringsvideoen hennes.. Siter
Kalii Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Jammen. Hæ. Hva er greia? Er det virkelig en dame? Kjønnsoperert? Hun (?!) eier jo ikke feminine trekk for fem flate øre på noen av de sikkert tre hundre bildene jeg så O.o Anya 1 Siter
Anya Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Jammen. Hæ. Hva er greia? Er det virkelig en dame? Kjønnsoperert? Hun (?!) eier jo ikke feminine trekk for fem flate øre på noen av de sikkert tre hundre bildene jeg så Jeg fant noen bilder/videoer fra tidligere år, der ser man visse femi trekk, så hun har nok overdosert testoen sin for å si det mildt Siter
sillala Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Vil dere debattere mann/kvinne HVA er det.. Så sjekk Caroline Wang .. http://www.google.no/search?q=caroline+wang&hl=no&tbo=u&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=IrABUe-zHKfE4gS044G4Bg&ved=0CDsQsAQ&biw=1366&bih=653 Jeg sier ikke noe mer Disturbing... Anya og Oai 2 Siter
Anya Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Disturbing... That only begins to describe it.. sillala 1 Siter
Friera Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Hvorfor er det så mange fantastisk flotte damer med en smashing kropp som nå ha navelpiercing? Er det en slags "mote" for fitnesschicks? Når det er sagt, sjokoladen var ikke så fristende nå lenger, he-he. Damn misunnelig (selv om rent personlig syns jeg noen av de er for muskuløse for min smak. Men for en behundringsverdig viljestyrke!) Siter
LeanMachine Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Hvorfor er det så mange fantastisk flotte damer med en smashing kropp som nå ha navelpiercing? Er det en slags "mote" for fitnesschicks? Når det er sagt, sjokoladen var ikke så fristende nå lenger, he-he. Damn misunnelig (selv om rent personlig syns jeg noen av de er for muskuløse for min smak. Men for en behundringsverdig viljestyrke!) Veldig mange som syns det er fint. Mannen min syns heller ikke det er fint. Hva er det med det?? Hva er det som ikke er fint med det? Jeg kommer aldri til å tørre å ta det, så er nok foruten, men fortsatt. Hva er det som ikke er fint med det?? Siter
Friera Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Veldig mange som syns det er fint. Mannen min syns heller ikke det er fint. Hva er det med det?? Hva er det som ikke er fint med det? Jeg kommer aldri til å tørre å ta det, så er nok foruten, men fortsatt. Hva er det som ikke er fint med det?? Mer det at det er bemerkelsesverdig mange som har det. Ikke noe negativt i det. Siter
MartinK Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 Veldig mange som syns det er fint. Mannen min syns heller ikke det er fint. Hva er det med det?? Hva er det som ikke er fint med det? Jeg kommer aldri til å tørre å ta det, så er nok foruten, men fortsatt. Hva er det som ikke er fint med det?? For meg er det estetikk. En flott kvinnekropp er et mesterverk i seg selv, hvorfor skal man på død og liv forstyrre med tatoveringer og juggel i alle mulige hudfolder? Har ikke akkurat sterke følelser om temaet altså, folk får velge sjæl :-) Afterall og Velvet 2 Siter
LeanMachine Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 For meg er det estetikk. En flott kvinnekropp er et mesterverk i seg selv, hvorfor skal man på død og liv forstyrre med tatoveringer og juggel i alle mulige hudfolder? Har ikke akkurat sterke følelser om temaet altså, folk får velge sjæl Godt poeng Siter
Friera Skrevet 25. januar 2013 Skrevet 25. januar 2013 For meg er det estetikk. En flott kvinnekropp er et mesterverk i seg selv, hvorfor skal man på død og liv forstyrre med tatoveringer og juggel i alle mulige hudfolder? Har ikke akkurat sterke følelser om temaet altså, folk får velge sjæl Tatoveringer kan være pynt (som smykker, øredopper osv) på en ellers perfekt kvinnekropp syns da jeg. Ente opp på trening i dag (var egentlig for demotivert/lat) etter at jeg browsa dette emnet! Fantastisk motivasjon! SlayerDad og amelone86 2 Siter
revefjes Skrevet 26. januar 2013 Skrevet 26. januar 2013 kamilligram, Ludvig, elise89 og 1 annen 4 Siter
hannanw Skrevet 28. januar 2013 Skrevet 28. januar 2013 [ATTACH]86304[/ATTACH] Evelyn fra squats.shapemeup.se. tTo 18-åringer fra Sverige som blogger om fitness LeanMachine 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.