Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg kjøper det meste på predatornutrition.com. De har ikke det aller beste utvalget, men de sender med DPD-Postnord, og selv om det er litt stive gebyrer kommer pakken svært hurtig frem og det er jo fint. Ellers bestiller jeg fra http://www.powermyself.com/ som har et helt sinnsykt utvalg.

Fortsetter under...

Jeg kjøper det meste på predatornutrition.com. De har ikke det aller beste utvalget, men de sender med DPD-Postnord, og selv om det er litt stive gebyrer kommer pakken svært hurtig frem og det er jo fint. Ellers bestiller jeg fra http://www.powermyself.com/ som har et helt sinnsykt utvalg.

Predator nutrition har jeg erfaring med. Hvordan går det når disse produktene skal gjennom tollen da?

Self Musclespeed 10/10 (Bra effekt å magen er ok)

Jacked 3D 2012 9/10

SAW 7/10

Rage 7/10

Animus 7/10

No Explode 5/10

Neurocore 4/10

Craze 3/10 (bra effekt men min mage...... :hungover:)

Jack3d Micro 2/10

Fucked up 1/10 (Kan ikke ta denne grunnet smaken....)

• 2 uker senere...

Annonse

Oppdatert liste. Kronologisert. Merker meg at en svakhet med så lite utvalg er at enkelte som har prøvd kun neurocore og saw kan komme til å gi saw 8/10 pga manglende referansegrunnlag. En som har vært ute for El Tigre i sine glansdager ville sikkert ikke vært rausere enn en 3/10 her. Med andre ord trenger vi flere rapporter slik at tallene jevner seg ut! :E

Annonse

• 7 måneder senere...
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Ripped Hardcore - 9 mye energi, du pusher deg utrolig langt, bra fokus, men de sitter i vel lenge...

Fres/Frekkas - 2 lite ekstra, man trenger en del av dem.

Mutant mayhem - 8 Denne kjennes bra, selv om det kan bli for mye, en må derfor justere dosen etter hvor følsom man er for slikt.

• 2 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...