Gå til innhold

PWO-ranking av fitnessbloggens brukere.


Negativ

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • 3 måneder senere...

Annonse

De PWO man får kjøpt nå, er for min del helt uten effekt. Hvis der er en effekt, så mistenker jeg at den mest effektive "ingrediensen" er placebo.

Har blandet min egen PWO-mix som fungerer, men med en gang noe har betydelig effekt, så har det også betydelige bivirkninger. Å ligge søvnløs det meste av natten, det "maurer" i beina så man nesten blir litt smågal ...det gjør det liksom ikke verdt det, samme hvor gira en føler seg før/på/etter trening. Så jeg kommer nok til å gå tilbake til karbohydrater som eneste PWO.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Det man fikk kjøpt tidligere ga en effekt fordi det inneholdt dopingmidler, rart det der :)

Hvis du trenger en falsk effekt av en pwo full av sukker og aminosyrer for å gidde å dra på trening ville jeg heller brukt de pengene på en psykolog for å rydde opp i det svake hodet ditt :) (ref Negativ over her, begynn for all del med røde epler! Grønne har en ekstrem effekt og anbefales ikke hvis du har trent i under 10 år, først da kan kroppen ta nytte av alle stoffene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å rakke ned på andre på grunn av de liker litt fart her og der? Uansett bruker man det jo kun til tunge dager, fks maksløft. Mitt bidrag: http://www.chaosandpain.com/cannibal-ferox-stim-pre-workout-supplements/

Denne er kongen hvis man kun skal løfte. Får ikke noe tingling i fjeset eller kroppen, bare ren fokusert energi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er vitsen med å rakke ned på andre på grunn av de liker litt fart her og der? Uansett bruker man det jo kun til tunge dager, fks maksløft. Mitt bidrag: http://www.chaosandpain.com/cannibal-ferox-stim-pre-workout-supplements/

Denne er kongen hvis man kun skal løfte. Får ikke noe tingling i fjeset eller kroppen, bare ren fokusert energi.

Jeg har cannibal ferox selv. Er ikke så veldig imponert, men det skyldes nok at den har ekstrem dose koffein.. som ikke hjelpe rmeg mye siden jeg praktisk talt er koffein-immun. Den med sitron smaker smashing, sånn apropos!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har cannibal ferox selv. Er ikke så veldig imponert, men det skyldes nok at den har ekstrem dose koffein.. som ikke hjelpe rmeg mye siden jeg praktisk talt er koffein-immun. Den med sitron smaker smashing, sånn apropos!

Vel som sagt "føler" man ikke så mye av den, men vet at de har en som heter Swole som skal gi en decent pump.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...