Gå til innhold

PWO-ranking av fitnessbloggens brukere.


Negativ

Anbefalte innlegg

It's going down!

List de PWOene du har brukt (det kan være ting du får i Norge eller i utlandet, saker som nå er trukket fra markedet etc - fint som referanse) med en rating fra 1-10. Om du fokuserer på stim eller pump er opp til deg, men jeg tenker å oppsummere fra tid til annen i denne posten slik at vi får en stadig mer kredibel ranking :D (neste stemme på S.A.W. blir 3+x/2, og så oppdaterer jeg).

(oppdatert 24/8/14)

El Tigre (-2003ish) - 10

Genomyx Origin - 10

Razor8 (trukket fra markedet) - 10

Mesomorph - 10

Labrada SuperCharged - 10

DS Craze (-2013ish) - 9 (10+9+10+9.5+10+10+3/7)

ConCret - 9

ANS Ritual - 8/10

Jacked 3D (2012) - 8 (10+4+8+9+9/5)

Stacker Rush (2014) -.8

Totalis - 8

Presurge - 8

Cellucor C4 - 8

iForce Conquer - 7 (8+6/2)

Blue Star P.P.K. - 7

1500mg koffeintabs (tyske) - 7 (7+7/2)

Scream - 7

Animus 7/10

Rage 7/10

Self Musclespeed -7 (10+4/2)

NoXplode2 - 7

SAN Launch 4350 (-2012) - 6 (6+7/2)

Hemavol - 6

HyperFX - 6 (6+6/2)

SAN Clout - 6

NO Explode 5 (5+6+7+2+5+4/6)

iForce DexaprineXT (-2013ish) - 6

Nutraclipse F5 - 5/10

DS Frenzy - (2+8/2) 5

Vault - 5

Neurocore: 5 (7+3+5+7+1+5+4/7)

Platinum PRE - 5

Nano Vapor - 5 (5+5/2)

T.N. S.A.W. - 5 (5+3+7/3)

BPI B4 - 5

T-Rex Xtreme - 4

PES Alphamine - 4

Assault - 4

V12 - 4

Anabolic Beast - 4

San Launch reloaded - 4/10

BPI 1MR - 4 (1+8/2)

Pre JYM - 3

I am fucked up - 3 (4+1)

PNI Prodigy - 3

Mutant Mayhem - 3

Kreabolic - 3

Jack3d Micro - 2 (1+3+2+2/4)

PES Enhanced - 1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • 2 måneder senere...

Annonse

Grunnen til at jeg personlig har gitt det 9 og ikke 10 er at det ikke gjør noe som helst for treningsprestasjonene type: styrke. Derimot er det utmerket for våkenhet og humør, og godt egnet for kognitivt arbeid eller utholdenhet. Du står selvsagt fritt til å levere inn dine vurderinger, så blir de også tatt med i regnestykket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ah, jeg så ikke at du skrev FRENZY før nå. Tenkte på craze :D.

Frenzy er ganske enkelt. Jeg har 2 bokser og har ikke merket noen effekt, ikke engang på 4 scoops. Det er ett av de mest ubrukelige tilskuddene jeg noensinne har prøvd, og tidenes største skuffelse (ved siden av den opphausede PES Enhanced). Men tutti fruttien smaker godt! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Craze batch #1 med godsaker vs. Frenzy

Craze

+

Euforisk, glad følelse, god fokus, tunnelsyn, god energi, god vaskulær pump (ikke ballong pump lik som Hemavol)

-

EKSTREMT sultdempende, vanskelig å legge seg hvis man tar den sent.

Frenzy

+

Banker ut ekstremt flere reps med mye mindre pausetid, OK pump, OK energi.

-

Ingenting, annet enn at den koster litt mye i forhold til effekt.

Min egen rangering (har prøvd 10+ andre, men de var elendige):

Razor8 (trukket fra markedet, banket inn flere PR selv på dager med dårlig søvn og mat) - over 9000

DS Craze tidlig batch - 9.5

DS Frenzy - 8 (siden den ikke gir noe særlig negative effekter)

Jack3D - 4 (overhyped søppel, 1.3 dim var det eneste i det + koffein som funket)

EDIT: Neurocore - 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle de gode blir trukket fra markedet.. hehe. Jeg pleier å kjøpe de "nye" dagen de kommer ut, før de blir trukket fra markedet eller gjort "ulovlig" (les: ikke faktisk ulovlig men at en overivrig toller tar loven i egne hender og returnerer varen selv om den ikke inneholder noe ulovlig).

Akkurat nå er jeg mest interessert i den internasjonale versjonen av Man Sports Game day og Hyde 2.0.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Nydelig tråd, Negativ. Denne skal jeg bruke ved neste innkjøp. :)

Min liste

Craze - 10

Totalis - 8

Nano Vapor - 5

Neurocore - 5

Platinum PRE- - 5

Anabolic Beast - 4

Mutant Mayhem - 3

Jack3d Micro - 1

Bruker Platinum PRE- nå om dagen. Helt grei. Føler den hovedsaklig gir bedre utholdenhet, gjør at du blir litt mer våken og den gir en god pump om du kjører high reps på ting. Må likevel understreke hvor enormt mye bedre Craze var. At Craze inneholdt amfetaminlignende substanser overrasker meg ikke et sekund.

Ellers er det meste bare søppel i dag. PWOs var bedre for et par år siden, typ 2012 og bakover i tid. I dag har fokuset rundt PWO-produkter blitt enormt, og alle de gode produktene er tatt av markedet. Eneste som kommer ut i dag er overprisede ting som inneholder ting du egentlig kan kjøpe myyyyye billigere selv. Produktene lever i stor grad på standarden som ble satt av klassikerne fra 1,3 dimethylamine-tiden. Jeg er helt åpen på at en massiv effekt fra PWO'ene jeg bruker i dag, godt kan være bare placebo. Det er et tegn på at produktene er mye svakere i dag. Å ikke kunne kjenne forskjellen på placebo og faktisk effekt er noe du bare må regne med i dagens PWO'er. Du merker ikke nødvendigvis noen effekt at all. Før merket du faktisk effekten.

Viss du vil prøve å lage en PWO selv tho, som slår ferdigproduktene som bare scammer deg, så har jeg god erfaring med denne blandingen:

- 8 g Citrullin Malate

- 5 g kreatin monohydrat

- 3 g beta-alanine

- 4 g L-arginine (ville prøvd å bytte ut dette med agmatine idag tho)

- 200 mg koffein

Bland ut i 4-5 dl Fun Light Raspberry.

Gir denne blandingen en 9 i score. Brukte den lenge selv. Har hatt noen perioder hvor jeg har prøvd diverse ferdigprodukter igjen nå tho, men når jeg går tom på det jeg har igjen atm så går jeg over til denne blandingen igjen. Ingen av ferdigproduktene kan måle seg med denne blandingen, utenom Craze.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jack3d - 8

Jack3d micro - 3/4

NO Xplode - 7

Neurocore - minus 5, fullstendig meningsløst produkt i mine øyne. Eneste jeg fikk var svettetokter og uggen mage.

Svart kaffe - 7

Tor's hammer Kaffebrenneriet (dobbel espresso og etterfylle med svart kaffe) - 10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Norge :

Krea-Bolic : 3/10

Sverige :

Vault : 5,5/10

V-12 : 4,5/10

USA :

Neurocore : 7,5/10

Scream : 7/10

NoXplode 2.0 : 7,5/10

Jack 3d(original) : 9/10

HyperFx : 6/10

Cellucor C4 : 8/10

Con-Cret : 9/10 (Smaker fantastisk <3 <3 <3 <3, dunno om den virker så sykt godt da.. -_- )

1.M.R : 8/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lol, nå har de slutta å selge No.Xplode i usa? o_O .. høh..

Jaja, likte NoXplode jeg.. selv om jeg måtte øke i dosene nokså raskt.. ellers er det mulig jeg generelt responderer bra på PWO, siden jeg ser jeg ranked høyere enn de fleste på div PWO's her :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Origin fra Genomyx

http://www.bodybuilding.com/store/genomyx/origin.html

Beste jeg noen gang har prøvd, mye bedre enn både craze, jacked og NO xplode, men det er trukket fra salg og produksjon - enkelte rykter jeg har hørt er at det inneholdt amfetamin lignende stoffer, om det stemmer eller ei vet jeg ikke.

Men som alt annet kosttilskudd, det som virker for å være for godt til å være sant, er som regel det (n)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MESOMORPH - 10

Neurocore - 5

Pre JYM - 3

NoXplode - 2

Jack 3d ( nyeste type ) - 2

Mesoen er den PWOen jeg har testet som varer lengst, og gir mest energi. Også den jeg har kunne bruke lengst sammenhengene. Nerocore funker tilsvarende i starten, men varer ikke lenge.

Edit: Jeg er en person som drikker MYE kaffe, så skal en del til for at jeg "kvikner " til av PWOer med koffein. Men Mesoen klarer det helt vilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Craze troner på toppen. Ble lei meg da den gikk ut av produksjon.

No Explode: 5/10

San Launch 4350:6/10

HyperFx : 6/10

Conquer:6,5/10

Hemavol:6/10

Presurge 8/10

Craze:10/10.

Har vært innom noen til, men husker ikke navnene så de anbefales ikke:)

Hvor kjøper folk preworkoutene sine forresten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...