Gå til innhold

Er du handy?


Gjest MrWednesday

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg vil påstå at jeg er ganske handy, til å være jente! :D

Fikser fint å skifte dekk, fylle på diverse væsker på bil (frostvæske osv) små snekring, bytte lyspærer, skru ting fra hverandre, sette sammen ting som f.eks stoler, kommoder osv... prøver stortsett alltid det meste først, og spør andre/søker på nett om det skulle vise seg å være utover min evne :p

Det jeg overlater til andre; mekking av bil eller andre elektronisk duppeditter som jeg ikke aner noen ting om

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er meget handy. Gjør alt selv. Skifter dekk, maler, pusser opp, legger gulv, legger fliser, sparkler, vasker bilen, reparerer ting, henger opp lamper, bytter olje og sjekker lufttrykk, monterer alt det skulle være av møbler samme hva de veier eller hvor mange personer heftet påstår at trengs, snekrer og ordner. Tror jeg klarer det meste :p

Og VELDIG stolt over at jeg er så handy også, havner seff bilder på facebook hver gang jeg foretar meg noe handy. Lol. Helt krise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikser mye selv, men alt av bil (utenom dekk og enkelt vedlikehold) settes bort. Det er enten rusta fast eller sitter vanskelig til på bila, så den får folk som har verktøy og utstyret skru på :)

Derimot motorsykkelen, den gjorde jeg ALT med selv. Den hadde aldri noen feil, men jeg leste av feilkoder, bytta plugger, sjekka ventilklaring osv osv. La tilmed om dekk på felgan sjøl (drittungt arbeid som ende opp me minst en blå finger og myyye bannskap).

Gjør mer også, oppussing, fiksing av ødelagte ting, bygging av flatpakkemøbler :p

Liker å ha en "konsulent" i bakhånd da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan vel skryte på meg å være relativt handy og løsningsorientert :) Jeg er god til å sy, kan skifte bildekk og klarer å sette sammen IKEA-møbler uten å true med å myrde andre rundt meg, men når det kommer til å henge opp ting i taket eller tunge ting på veggen så spør jeg om hjelp. Så mye stoler jeg ikke på meg selv, plutselig faller ting ned fra taket :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest =xXx=

Fikser det meste med tolmodighet: mekking, snekring, maling, sveising, sying, matlaging, skader og sykdom. Men å sette sammen ei j… hylle fra IKEA uten drapstrusler mot familiemedlemmer og IKEA designeren er klin umulig. Måtte kjøpe ny hylle da jeg i blackout demonterte hylla med kubein.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang, så tok jeg min sykkel, mamma sin sykkel, min søster sin sykkel og pappa sin sykkel, skrudde alle fra hverandre og lagde den komplette sykkel med biter fra alle fire syklene. Etter dette har jeg aldri mekket igjen, har lært at man skal gi seg på topp.

Nevner ikke at vi endte med å kaste alle fire syklene da den jeg lagde var TOTALT ubrukelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det finnes en handyskala, så er jeg på minussiden. Da lyset gikk i stua... Tok meg tre uker og bytte den. Jeg trenger en mann.

Nei. Det du trenger er to uker, mat og drikke for to dager, to skift klær og leatherman, flint og knusk i en skog og 500km til nærmeste sivilisasjon.

You're welcome.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...