Gå til innhold

Jeg har problemer med proteinpulver smaken. Tips?


Anbefalte innlegg

Har forsøkt forskjellige merker, men jeg har virkelig problemer med smaken av proteinpulver.

Det er så mange av oppskriftene til Kristine Weber jeg ønsker å prøve, men de jeg har forsøkt liker jeg jo ikke - nettopp pga proteinpulversmaken.

Noen tips? Evn hvilket proteinpulver (sjokoladesmak) som ikke smaker proteinpulver ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det skjønner jo faktisk jeg og, siden jeg faktisk har tvunget det i meg i x-antall år, men det er da vel lov å spørre om det finnes gode alternativer på smaken av proteinpulver med sjokoladesmak?

Det er da mange nok med erfaring her som har smakt noe jeg ikke har smakt.

Det er jo himmelvid forskjell på smaken av proteinpulver spør du meg, men jeg har ikke funnet det som smaker "minst vondt".

Og til din opplysning så er jeg glad det ikke smaker nugatti for det synes jeg er noe søtskvip!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å ha kakaopulver oppi sjokoladeshaken da? Mer søtning,evt ha kaffe oppi:D Nøytral smak funker og:)

Men enig med RobbieLad over her,du kan bare ikke forvente at det smaker som en sjokolademilkshake;) Men det e ren vanesak og det er variasjoner på de forskjellige merkene. For eksempel myo protein og x-life sine merker er mye bedre på smak etter min mening enn for eksempel hva proteinfabrikkens pulver er. :)Men det kan hende du ikke er enig,ikkesant:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig kresen på smak selv!

Prøv dette, virkelig... Ingen over - ingen ved siden!! Alle smakene er gode ( Har ikke prøvd å bake med det, men både i shake, grøt og kesam er det helt fantastisk): http://gymgrossisten.no/6/no/artiklar/protein-delite

Ellers synes jeg dette med vaniljesmak er celdig godt: http://www.iherb.com/Optimum-Nutrition-Gold-Standard-100-Whey-Vanilla-Ice-Cream-2-lbs-909-g/27501#p=2&cid=1729&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=protein%20powder&rc=666&sr=2&ic=28

Og denne har jeg brukt i mikrobrownien , funker bra og god sjokoladesmak. Bittelitt for mørk sjokoladesmak for meg, men det er fordi jeg haaater mørk sjokolade/mocca osv. Jeg synes ofte vanlig sjokoladekake er "for mørk" i smaken.

http://www.iherb.com/HealthSmart-Foods-Inc-Chocolite-Protein-Chocolate-Fudge-Brownie-14-7-oz-418-g/29972#p=1&oos=1&disc=0&lc=en-US&w=protein%20delicious&rc=2201&sr=null&ic=19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Signerer Inger-Lise, Protein Delite i sjokoladesmak er virkelig en vinner!

Et annet, litt billigere, alternativ å prøve kan være GourmetPro fra Star Nutrition. Der har jeg prøvd Double Chocolate, Mint Chocolate og Vanilla som alle er gode på smak. Går også god for TommiNutritions Whey Xplode med sjokoladesmak.

Signerer på dette med GourmetPro. Sjokolade og vanilje er alltid i hus her, og funker veldig bra i baking siden de er litt kaseinlignende i egenskapene = tykner røra godt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ikke har prøvd double rich chocolate fra gold standard, så kjøp det inn nå! Det desidert beste proteinpuleveret, som har vunnet flere priser for smaken og innholdet flere år på rad. Litt dyrere, men det tar du deg råd til. Det går ned lett som det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at du etterlyser sjokoladesmak, men har du prøvd å blande pulver med jordbær-/annen frukt/bærsmak med juice/saft eller i smoothie? Synes det gir en litt friskere smak enn en standard shake med melk eller vann. Eneste er at pulveret kanskje blander seg bittelitt dårligere ut, men det er ikke mye til forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...