Gå til innhold

Den Store Kattetråden (Tidligere Indiska kattelogg)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Har ikke katt selv lenger, men er litt rar og må hilse og snakke med alle katter jeg møter.

Denne karen møtte jeg i klosterhagen på fjellet" Profitis Ilias" på Santorini i forrige uke.

Jeg hadde ikke lyst til å bli stoppet fra å klatre ut på fjellet av en militærpatrulje, så jeg smatt inn nærmeste port mens de gikk forbi, og der satt denne sjarmøren og gjorde seg til.

Jeg sier sjarmør, siden jeg antar at det er en hankatt da det er et munkekloster, og jeg vet at på Mount Atos klosteret såmtillater de kun hankatter og hunder:rolleyes:

10277420_10152210784737362_910013331653573650_n.jpg

Dette er du ikke alene om, jeg hilser på alle katter i området rundt der jeg bor :) denne søtingen møtte jeg ute på jobb i natt, og den ville gjerne kose ^_^

post-29955-14440986871668_thumb.jpg

• 2 uker senere...
Jeg har 2 ragdolls. Nero og Nida.

De lever et trygt og lykkelig liv som innekatter :)

Nida:

[ATTACH=full]149592[/ATTACH]

Nero:

[ATTACH=full]149593[/ATTACH]

Nida og Nero

[ATTACH=full]149594[/ATTACH]

Nida og Nero

[ATTACH=full]149595[/ATTACH]

De var sykt fine!

Har aldri sett en ragdollskilpadde før! Er det en godkjent farge, eller er det en bug? :D

Godkjent farge ja :) Nida er Blåskilpadde Bicolour og Nero er Blå Bicoulor. Nida er forøvrig tanta til Nero ;)

Her er et bilde jeg tok for en stund tilbake der de ser nesten helt like ut. Her er Nero ca 6mnd og Nida 1år.

post-471-14440987265763_thumb.jpg

Nero er typisk ragdoll som blir helt slapp når han blir løftet opp:

post-471-14440987266355_thumb.jpg

Annonse

Her er et bilde jeg tok for en stund tilbake der de ser nesten helt like ut. Her er Nero ca 6mnd og Nida 1år.

[ATTACH=full]149625[/ATTACH]

Jeg TRENGER å kose med en kattepus. Nå. :( Hvorfor eksisterer denne trådennnnnnnnnnnnn............?

Her er katta jeg fikk for 12 år siden, som bor hos pappa. Hun ser konstant misfornøyd eller rusa ut. Til tross for hennes sløve utseende er dette en høyt respektert måke- og rottedestroyer.

efULDBa.jpg

VtKgdin.jpg

• 2 uker senere...

Ååååh så masse fine puser ^^,

Neste helg skal jeg og typen på besøk til en oppdretter av sibirkatt for å teste om han reagerer på dem. Krysser fingrene for null reaksjon, for da blir det kattunge på oss etterhvert :love:

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...