Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Seriøst! Jeg blir egentlig bare forbanna på video produsenten. Det er det værste mølet jeg har sett, så utrolig spekulativt og dårlig. Hvis produsenten er et år over 21 selv, så finnes det ikke unskyldninger for å være, så dum.

Helt klart at en del unge jenter burde få seg medierådgivere for å sørge for at slikt ikke skjer.

Fortsetter under...

post-19718-1444097065906_thumb.jpg

Man ser fort hva som er hva på bildene.:pics: Altfor mye spill på sex og nakenhet rundt om!

Jeg for min del foretrekker jo de 3 bildene i midten. Det er jo de bildene som er SEXY å ikke de 2 ande....

Kvinnekroppen er jo et kunstverk om man bruker den riktig. :love:

( Bildene er lånt fra Google. )

post-19718-14440970657011_thumb.jpg

post-19718-14440970657754_thumb.jpg

post-19718-14440970658101_thumb.jpg

post-19718-1444097065853_thumb.png

Annonse

Denne synes jeg er helt innafor!

Den ble jeg positivt overrasket. No ass-shots og fokus på faktisk trening. Hun tok jo i et par ganger og.

Helt enig. Bra video fra den kanten. En ordentlig treningsvideo.

46255185.jpg

Det tror jeg nok du har rett i, og stilt overfor den garantien blir en nødt til å ta stilling til ens egen tenkning. Eksempelvis:

Er jeg kun politisk korrekt - eller er jeg i overkant opptatt av hva som skal være riktig for andre?

Selv om jeg i denne tråden har blitt underkjent som meningsberettiget fordi jeg er mann - så lar jeg det stå til og drister meg til å mene at "Frøken Crossfit-fenomenet fra Bergen" gjør seg selv en bjørnetjeneste - og ikke minst - at hun ødelegger mer for sporten hun bedriver enn hva hun gjør den godt.

Men det er mulig at hun søker å få en slags "crossover" effekt ut av videoen sin. At hun og hennes rådgivere tenker at den kan åpne dører i andre sammenhenger, på andre arenaer, skaffe flere sponsorer og gi henne større oppdrag og oppgaver med mer penger i - og da gjerne i USA. Hun er jo crossfit-superstar allerede og rik blir hun ikke over natta av å være det. Kanskje vil hun bli crossfit-versjonen av Miley Cyrus? En rebel, en provokatør - men sterk likevel?

Jeg vet ikke - men i forhold til alle jentene på 16, 17, 18 år som følger henne og som så langt har digget opplegget hennes, så er jeg i dag like skuffet som foreldrene til de jentene er det. Og det er fordi jeg så selvfølgelig kunne ønske at jentene kunne finne glede i å drive med styrketrening og ta vare på kroppen sin - uten at det nødvendigvis MÅ lades så inn i granskauen seksuelt for å kunne føle seg vellykket i en større sammenheng.

Lone Norås får vel overta ambassadørjobben for "Strong is the new skinny" fra Suzanne Svanevik, enn så lenge.

Håper jeg.

Selv om jeg i denne tråden har blitt underkjent som meningsberettiget fordi jeg er mann - så lar jeg det stå til og drister meg til å mene at "Frøken Crossfit-fenomenet fra Bergen" gjør seg selv en bjørnetjeneste - og ikke minst - at hun ødelegger mer for sporten hun bedriver enn hva hun gjør den godt.

La oss håpe at det ikke var dette resultatet hun ønsket seg, men at hun pga kontrakt ikke kan få gjort noe med innholdet.

Med dette setter hun ikke CrossFit i godt lys nei, men om det er like ille som dopinga til broren kan vel diskuteres. Det virker uansett som eksponeringsbehovet til den familien er ganske formidabelt og da er det vel samme hvilke verdier som frontes eller regler som brytes.

Annonse

Gjest Byttnavn

Hva har det med fitness å gjøre?? Alle ser jo bare ut som slitne gamle horer.

Overskygget treningsmål og hvem gidder å drive med noe som gjør at du automatisk går fra å se ut som en 22 åring til 39 åring som er for stygg til å bli glamourmodell eller annet men er desperat etter attention så du legger ut hundre nesten vise musa bilder.

Ett litt vel hissig innlegg. Men som en oppegående 31 åringen skjønner jeg ikke at det nye idealet for kvinner er så se ut som du er tilgjengelig til å ta imot enhvers cum hele tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...