Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er det noe jeg kan gjøre for at snapchat skal fungere normalt igjen?

De siste ukene har det vært helt ubrukelig. Hakker og er tregt om det fungerer. Er dødstreig og låser seg gang på gang når det ikke fungerer. Får sett en og annen snap, men som regel fryser den da òg, slik at de fortsatt ligger 'usett'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg kan gjøre for at snapchat skal fungere normalt igjen?

De siste ukene har det vært helt ubrukelig. Hakker og er tregt om det fungerer. Er dødstreig og låser seg gang på gang når det ikke fungerer. Får sett en og annen snap, men som regel fryser den da òg, slik at de fortsatt ligger 'usett'.

Avinstallere og installere på nytt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg kan gjøre for at snapchat skal fungere normalt igjen?

De siste ukene har det vært helt ubrukelig. Hakker og er tregt om det fungerer. Er dødstreig og låser seg gang på gang når det ikke fungerer. Får sett en og annen snap, men som regel fryser den da òg, slik at de fortsatt ligger 'usett'.

Android? Har samme problem. Å installere på nytt hjalp en liten stund, men har måttet gjøre det mange ganger. Siste har holdt noen dager så kanskje det er i orden nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har lurt på noe lenge.

Det hender vi bruker proteinpulver i matlaging/baking (pannekaker etc) og har i all hovedsak laget dette når vi ikke har hatt barn hjemme som skal spise sammen med oss. Lurte på om det er farlig på noe måte at barn spiser noe som er laget med proteinpulver? :confused:

små barn har nyrer som ikke er like flinke til å skille ut store mengder proteiner. Jeg har ett barn som nesten er fullernært på næringsdrikker (spiser lite med munnen) og næringsdrikker til barn har mye mindre proteiner pga vanlige næringsdrikker inneholder proteinmengde tilpasset voksne.

Men jenten min 5år får smake quest barer og proteinpannekaker om hun vil så det er ikke farlig med sånn av og til, det er jo mat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist spinningtime (45 min ca) hadde jeg en snittpuls på 176, max på 198, og minste på 95, hilsen Polar RCX3 (ellno..), hvor 22 min var i I-sone 4, 15 min i 5, og resten fordelt på de tre laveste.

Til spørsmålet:

Jeg kjente en betydelig forskjell angående blodsmak og "hat" den gangen enn gangen før da jeg "kun" hadde 195 som høyeste puls.

Jeg tror maxpulsen min er 205-210, kan det stemme?

- Har blodsmak i munn sammenheng med maxpuls?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

små barn har nyrer som ikke er like flinke til å skille ut store mengder proteiner. Jeg har ett barn som nesten er fullernært på næringsdrikker (spiser lite med munnen) og næringsdrikker til barn har mye mindre proteiner pga vanlige næringsdrikker inneholder proteinmengde tilpasset voksne.

Men jenten min 5år får smake quest barer og proteinpannekaker om hun vil så det er ikke farlig med sånn av og til, det er jo mat.

Ja, tenker jo bare sånn av og til, ikke til vanlig, men har tenkt at det ikke er så farlig en gang i blant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest QueenWinther

Spiser etter biorytme, aka karb på kvelden. Kan jeg spise noe fett også? Elsker å småspise mandelsmør når jeg har noen kcal igjen på kvelden. (spiser også ris, banan og havregryn utover kvelden, selvfølgelig)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser etter biorytme, aka karb på kvelden. Kan jeg spise noe fett også? Elsker å småspise mandelsmør når jeg har noen kcal igjen på kvelden. (spiser også ris, banan og havregryn utover kvelden, selvfølgelig)

Går fint det :) så lenge det passer inn i kostholdet ditt som en helhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...