Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Et saltere alternativ? Sliter du med å få i deg nok salt?

Jevnt over anbefales det å maks få i seg 5g salt per dag... hvilket er et nesten "umulig" lavt tall...

Sikkert jeg som har formulert meg dårlig! Har med meg ulike barer som f.eks de fra Goodlife og Questbarer, disse er jo søte, mente et alternativ til noe man kan ha med seg som tåler og oppbevares, og som ikke nødvendigvis er søtt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker å ha noe reservenæring liggende i vesker og sekker, og for øyeblikket ligger det forskjellige barer plassert her og der. Noen med tips til et saltere alternativ?

Hvis du er klar for å bake, så kan du lage snickerskakebunn med sukrin+ og så hopper du over sjokoladefyllet på toppen. Det blir salt og kaloritett :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er klar for å bake, så kan du lage snickerskakebunn med sukrin+ og så driter du i sjokoladefyllet på toppen. Det blir salt og kaloritett :)

Så du driter i sjokoladefyllet når du baker kake ja, dette var skikkelig smakfullt synes jeg. Det er virkelig ikke tvetydigt i det hele tatt. Takk for disturbing mental images. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du driter i sjokoladefyllet når du baker kake ja, dette var skikkelig smakfullt synes jeg. Det er virkelig ikke tvetydigt i det hele tatt. Takk for disturbing mental images. ;)

Oi..! Takk for irettesettelse. Det ble et rimelig grusomt mental pic, ja. Redigerer posten, jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes latterlig godt ut!

Pleier å være awesome ja, hvis man ikke tar i for hardt med chilien ^^

En annen variant er å lage krystalliserte nøtter, hvor du koker opp vann og sukker helt til du har en ganske innkokt sukkerlake, med store og trege bobler, så heller du nøttene oppi, og rører skikkelig rundt, til sukkeret krystalliserer seg rundt nøttene. Søtt og salt på en gang. Aaw yeah.

Lar du nøttene ligge i sukkeret enda lengre, til sukkeret blir så varmt at det smelter og får farge , da har du plutselig karamelliserte nøtter. Aaaaw yeah<3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte meg vektløftersko av merket adiPower for en uke siden. Har fått trent med skoene tre ganger, men hver gang jeg er ferdig med økten så får jeg litt ubehag/vondt ved kneet. Følelsen er litt vanskelig å forklare, men den ligner kanskje mer stølhet enn smerte. Har ringet inn området på det vedlagte bildet.

Jeg får dessverre ikke lagt med video av teknikken min. Det er flere personer (som bøyer mye og ser kompetente ut) som sier at teknikken er nær feilfri.

Er det noen her som har erfart det samme? Er dette mest sannsynlig kun en tilvenningfase?

post-624-14440987426916_thumb.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg vektløftersko av merket adiPower for en uke siden. Har fått trent med skoene tre ganger, men hver gang jeg er ferdig med økten så får jeg litt ubehag/vondt ved kneet. Følelsen er litt vanskelig å forklare, men den ligner kanskje mer stølhet enn smerte. Har ringet inn området på det vedlagte bildet.

Jeg får dessverre ikke lagt med video av teknikken min. Det er flere personer (som bøyer mye og ser kompetente ut) som sier at teknikken er nær feilfri.

Er det noen her som har erfart det samme? Er dette mest sannsynlig kun en tilvenningfase?

Du får en teit vinkel i foten av de nye skoene som gjør at kneet gjør vondt ... eller så er ikke teknikken din så 100% feilfri allikevell.

Dumt spørsmål, hvordan ser en kompetent person ut? :oldman:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får en teit vinkel i foten av de nye skoene som gjør at kneet gjør vondt ... eller så er ikke teknikken din så 100% feilfri allikevell.

Dumt spørsmål, hvordan ser en kompetent person ut? :oldman:

Vinkelen på foten min er vel ca den samme som før. Problemet kom første gangen jeg prøvde skoene. Korrelasjon, kausalitet osv .. Jeg tenkte kanskje at det var vanlig og at man kanskje bøyer på en annen måte med sko --> blir støl nye steder. Det er så lenge siden jeg har vært støl i låra, så kanskje jeg har glemt åssen det er. :facepalm:

Personen jeg snakker om driver med vektløfting, bøyer meget mange kilogram og virker greit intelligent m.m. Men, teit måte å formulere seg på.

Kompetent person:

post-624-14440987444049_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg vektløftersko av merket adiPower for en uke siden. Har fått trent med skoene tre ganger, men hver gang jeg er ferdig med økten så får jeg litt ubehag/vondt ved kneet. Følelsen er litt vanskelig å forklare, men den ligner kanskje mer stølhet enn smerte. Har ringet inn området på det vedlagte bildet.

Jeg får dessverre ikke lagt med video av teknikken min. Det er flere personer (som bøyer mye og ser kompetente ut) som sier at teknikken er nær feilfri.

Er det noen her som har erfart det samme? Er dette mest sannsynlig kun en tilvenningfase?

Har du økt volum/frekvens/intensitet i bøy den siste perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte meg vektløftersko av merket adiPower for en uke siden. Har fått trent med skoene tre ganger, men hver gang jeg er ferdig med økten så får jeg litt ubehag/vondt ved kneet. Følelsen er litt vanskelig å forklare, men den ligner kanskje mer stølhet enn smerte. Har ringet inn området på det vedlagte bildet.

Jeg får dessverre ikke lagt med video av teknikken min. Det er flere personer (som bøyer mye og ser kompetente ut) som sier at teknikken er nær feilfri.

Er det noen her som har erfart det samme? Er dette mest sannsynlig kun en tilvenningfase?

En måte å få smerte i sena over kneskåla er å la knærne rykke framover i bunnen av bøyen. Film deg selv fra siden og se. Du trenger ikke legge ut videoen, det er lett synlig hvis det skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...