Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nei, har bare belte fra x-life til 399,- jeg, rofl - blir med svenskt tipper jeg!

Whalander? Sikkert mange gode belter å velge mellom. Jeg har ikke prøvd så mange, men kjøpte meg Titan Longhorn og er fornøyd med det :)longhorn_2.5_x_4_final_lever.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er så feit at jeg ikke merker forskjell uansett!

Det er omvendt! Når man er feit så får man masse blodsprengte merker der beltet har vært etter trening. Når man ikke er fatsilly så får man ikke så mye merker.

*Når jeg skriver man, så betyr det egentlig jeg ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, har bare belte fra x-life til 399,- jeg, rofl - blir med svenskt tipper jeg!

Jeg er så feit at jeg ikke merker forskjell uansett!

Hvis du er go'feit så har jeg et ubrukt belte fra Best Belts som jeg presterte å bestille i for stor størrelse (er det mulig?). Størrelse tilsvarer ca. XL vil jeg tro. 88cm til det innerste hullet, 108cm til det ytterste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg lurer på om dere trenger med ring (forlovelses / giftering)? Tenker da spesielt på styrketrening med frivekter, og om ringen blir skrapa opp?

...kan jo og minna på at det finnst ein klassisk "lastebilsjåfør-skade" der ringfingeren (med ring på) heng seg opp i eks. bildøra på lastebilen og blir rive av... Var og ein fotballspelar som gjorde det på eit gjerde for nokre år sidan...

Eg kjenner minst 5-6 personar som mangler i det minste delar av høgre ringfinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...kan jo og minna på at det finnst ein klassisk "lastebilsjåfør-skade" der ringfingeren (med ring på) heng seg opp i eks. bildøra på lastebilen og blir rive av... Var og ein fotballspelar som gjorde det på eit gjerde for nokre år sidan...

Eg kjenner minst 5-6 personar som mangler i det minste delar av høgre ringfinger...

"Min kjenning" ble belønnet med 21 sting i ringfing ... lastebil sjåfør. Aldri ring på fing! ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samsung xcover2 ...

har kjøpt et megasvært ekstra sd kort til telefonen pga lite plass internt ... MEN FAENSKAPET VIL JO IKKE LAGRE APPER PÅ KORTET!!!

Har jeg nå kjøpt en telefon med post stalinistiske operative begrensninger? eller er det en vei rundt dette?

Kan legge til at jeg er rimelig ny med såkalla intelligente smarttelefoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å holde seg i pulssone 1 (eller 2) når man jogger?!?! Jeg spretter jo opp i sone 4 med èn gang! Kjemperask gange, da holder jeg meg i sone 1. Men så fort jeg begynner å jogge (og jeg jogger saaaaaakte), så er det sone 4. Trener ganske mye intervall på spinning og synes kondisen generelt er ok.Jeg har lyst til å bruke jogging som "langkjøring" og bli utholdende på det. Er det bare å fortsette å jogge saaaaaakte og så vil pulsen gå ned etter hvert som jeg blir i bedre joggeform? Er så irriterende å lese nybegynner treningsprogram som sier at man skal jogge i sone 1 eller 2... Er jeg virkelig i så dårlig form altså? :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...kan jo og minna på at det finnst ein klassisk "lastebilsjåfør-skade" der ringfingeren (med ring på) heng seg opp i eks. bildøra på lastebilen og blir rive av... Var og ein fotballspelar som gjorde det på eit gjerde for nokre år sidan...

Eg kjenner minst 5-6 personar som mangler i det minste delar av høgre ringfinger...

Mamma satt fast ringen i soveromsdøra. Bror hylte midt på natta og hun spratt ut av senga og tok sats videre, helt til hun ble slengt tilbake i døra :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mamma satt fast ringen i soveromsdøra. Bror hylte midt på natta og hun spratt ut av senga og tok sats videre, helt til hun ble slengt tilbake i døra :p

Auch!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi tar utgangspunkt i en og samme person (meg feks) nå og i en vesentlig bedre form kondisjonsmessig..

Vil jeg forbrenne like mye om jeg løper feks 10 km på 60 minutter når jeg har god kondis og dårlig?

Gitt at jeg veier det samme, vind osv er det samme?

Tenker jo at når jeg er i dårligere form er det mer slitsomt å holde en fart på 10km/t i en time (i prosent av HF-max), enn hvis jeg blir skikkelig godt trent. Men når jeg er godt trent vil jo også blodet pumpe mye mer mengde per slag.. Har det noe å si? Heheh.

Ja, du vil forbrenne like mye ved god kondisjon som ved dårlig. Forskjellen er at ved god kondisjon vil større andel av energien komme fra fettreserver, i tillegg vil restitusjonstiden gå betraktelig ned sånn at du tåler mer trening (y)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...