Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Unngår masse hopping osv, men eller tilrettelegger jeg vel ikke så mye :rofl::p Litt ubehag er det jo alltids men det hjelper nå faktisk litt på korsryggsmerter i hvertfall :) (for meg)

Nettopp begynt med kampsport, der er man er jo ganske intime. Så er spent for hvor ubehagelig det blir senere :p For bare bite sammen tennerne og drite i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nettopp begynt med kampsport, der er man er jo ganske intime. Så er spent for hvor ubehagelig det blir senere :p For bare bite sammen tennerne og drite i det.

det går som regel bra :) eneste jeg føler ubehag på i forhold til kampsporttreningen er det faktumet at vi går med hvit bukse, det er ikke gøy den uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går som regel bra :) eneste jeg føler ubehag på i forhold til kampsporttreningen er det faktumet at vi går med hvit bukse, det er ikke gøy den uka.

Åh :p Den der hørtes litt kjip ut. Trener heldigvis ikke i hvite klær vi, lucky me:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brukernavn007

Når en sitter på knærne på gulvet å bøyer seg opp å ned hva er det en holder på med da?? :p Ryggtrening? Ser ut sånn ca sånn som i moskeer når folk ber...:confused: Kanskje det er det de gjør, bare med vekter?? :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når en sitter på knærne på gulvet å bøyer seg opp å ned hva er det en holder på med da?? :p Ryggtrening? Ser ut sånn ca sånn som i moskeer når folk ber...:confused: Kanskje det er det de gjør, bare med vekter?? :p

Om det er den øvelsen jeg tror du mener, er det vel heller en mageøvelse.

Dette er vel kanskje ikke et dumt spørsmål, men et spørsmål som jeg ikke vet svaret på! Så spør jeg! Hva er anbefalt rep på markløft og knebøy for å få best progresjon? Eller i hele tatt for å klare å løfte best mulig! :)

Som regel er en variasjon fordelaktig. Og da mener jeg en variasjon både med tanke på vekter, reps og sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel kanskje ikke et dumt spørsmål, men et spørsmål som jeg ikke vet svaret på! Så spør jeg! Hva er anbefalt rep på markløft og knebøy for å få best progresjon? Eller i hele tatt for å klare å løfte best mulig! :)

Som nano sier, variasjon. Går ofte igjen på en del bra programmer at man har en tungdag (les 5x5reps) og en lettdag (les 8-12reps). Med kontiuerlig økning på vektene i feks 10-12uker, viktig å ikke øke for fort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...