Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Er vel kanskje ikke så dumt men ville ikke lage en tråd om det. :p

Lurte på om noen har erfaring med å kjøre PHAT på diett?

Robin CBB

Layne Norton brukte selv PHAT under dietten sin før han stilte i konkurranse i natural body building. Men det krever selvsagt at du er vant til et så stort volum fra før av. De fleste foretrekker å redusere volumet på diett.

Uansett mange gode elementer i PHAT som fungerer bra på diett. Speedtrening, blanding av høy og lavreps, korte pauser mellom sett... Så blir volumet for tøft kan du kutte ut endel øvelser, men likevel kjøre essensen i programmet. Du kan også se på Fjeldmann sitt x-size som er inspirert av PHAT, men med litt mindre volum og mer tid til restitusjon.

Egenerfaring... Har ikke brukt PHAT ala 5 dagers originalen med alle øvelser på diett selv, men har brukt PHAT prinsippene under diett og det har fungert bra. Volumet holdt jeg imidlertid mye lavere enn på PHAT.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis man tar D-Vitamin nå på vinteren, vil man føle seg litt piggere da? Kjenner meg helt ødelagt for tiden, og er klar for å legge meg kl 20.

Ved en enkel blodprøve kan du finne ut vitamin D status i blodet. Det kan jo uansett være mange årsaker til at du føler deg trøtt og sliten. Ville kanskje unnet meg noen timer i solsenga i kombinasjon med vitamin D tilskudd. Kanskje det hadde gjort at du hadde følt deg litt mer våken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis man tar D-Vitamin nå på vinteren, vil man føle seg litt piggere da? Kjenner meg helt ødelagt for tiden, og er klar for å legge meg kl 20.

Kan det være andre årsaker til at føler deg ødelagt? Mye stress i forbindelse med hverdagen, arbeid/skole, trening? Hvordan er matinntak i forhold til aktivitetsnivå? osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved en enkel blodprøve kan du finne ut vitamin D status i blodet. Det kan jo uansett være mange årsaker til at du føler deg trøtt og sliten. Ville kanskje unnet meg noen timer i solsenga i kombinasjon med vitamin D tilskudd. Kanskje det hadde gjort at du hadde følt deg litt mer våken?

ikke noen timer sammenhengende altså:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke treningsrelatert i d hele tatt: Hvordan legger man til både topptekst og sidetall øverst i word?

spørs hvilken word du har, jeg har på engelsk og øverst står det en fane som heter "Insert", og under der ligger sidetall og topptekst :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

spørs hvilken word du har, jeg har på engelsk og øverst står det en fane som heter "Insert", og under der ligger sidetall og topptekst :)

Det skjønner jeg :p men jeg ville at både sidetall og topptekst skulle være der oppe samtidig. Jaja, kapitulerte til slutt og satte sidetallet på bunnteksten :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skjønner jeg :p men jeg ville at både sidetall og topptekst skulle være der oppe samtidig. Jaja, kapitulerte til slutt og satte sidetallet på bunnteksten :/

Hehe, det går vel an :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...