Gå til innhold

Tråden for dumme spørsmål!


magerkesam

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Man blir født på ny. Eventuelt bruk en fotfil jevnlig, i tillegg til fuktighetskrem. Eller så har du det bare grunnet gener.

Hahahahaha :D

Disse folkene som skal ha innveiing og sånn, f.eks før store konkurranser...for det første, hvordan greier de å droppe 4-5-6 kg på under en uke? Og det de mister, det er vel ikke fett, men vann?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha :D

Disse folkene som skal ha innveiing og sånn, f.eks før store konkurranser...for det første, hvordan greier de å droppe 4-5-6 kg på under en uke? Og det de mister, det er vel ikke fett, men vann?

Lavkarbo + cardio + tarmskylling (seriøst) + badstu.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahahaha :D

Disse folkene som skal ha innveiing og sånn, f.eks før store konkurranser...for det første, hvordan greier de å droppe 4-5-6 kg på under en uke? Og det de mister, det er vel ikke fett, men vann?

Tror nok de mister en del fett også, men mesteparten av det er utvilsomt vann ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SlettetBruker3
Nå har jeg aldri tatt glute-bridge før, men tenkte at det kan være greit å putte inn det også kanskje:) Men det jeg lurer på er: hvorfor holder hun ene foten opp sånn som hun gjør på videoen, hvilken funksjon har det? Er det feil å gjøre det med begge beina i bakken? Glute bridge - Fitnessbloggen *noob*

Det gjør øvelsen tyngre enn hvis du har to ben i bakken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er vel bra å trene crossfit? o_O

Hvis alternativet er sofaen, og ingen trening, er svaret JA, det er bra å trene Crossfit. Hvis du vil oppnå noe spesielt er det nok derimot lurere å trene mer spesifikt. Hvis du "bare" vil komme i generelt bedre form o føle deg bedre er crossfit bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil man oppnå noe etter bare 3-ukers-styrketrening? F.eks. bli sterkere, synlige muskler, lav fettprosent..

Du kan nok føle at du blir litt sterkere, fordi den nevromuskulære tilpasningen gjør deg flinkere til å utføre øvelsene (nybegynnere kan oppleve å bli så mye som 1% sterkere for hver eneste økt en stund), men synlige muskler og lav fettprosent oppnår du nok ikke. Da må du holde på lenger, og kombinere med et godt og hensiktsmessig kosthold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLÆÆÆH!!!

Har nådd dette berømmelige vektplatået igjen. Vekta rikker seg ikke opp eller ned (og ja, vekta mi burde rikke seg fordi jeg har fett og fordi jeg ligger i underskudd) og jeg mistenker at dette er disse berømmelige stoffene som forbrent fett slipper ut og som kan medføre vektstagnasjon (Raste ned 10 kg på 4-5 uker her)

Hvordan blir jeg kvitt disse evt. stoffene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...