Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

Har ikke gjort noe annerledes pga jula(hvorfor skal jeg liksom :D fordi jeg er så syyyykt nazi? Eller bare syns det er unødvendig å forandre på ting etter røde dager på kalenderen... :rolleyes:), men har gått opp litt likevel ila desember som hvilken som helst annen mnd

Gikk faktisk ned 300 g fra den 17 des til 27 des... Så har greid meg foreløpig veeldig greit.. Bedre enn å gå opp, men blitt en del alkohol i det siste.

Skulle egentlig veie meg i dag, for å se om det har blitt noen endringer (veier meg hver fredag) men var så fryktelig oppblåst da jeg sto opp til morgen i dag, at jeg drøyer til i morgen. Kanskje jeg ikke har så mye luft i magen da.. :blush:

Folk som tar hensyn til antall HEKTOGRAM opp eller ned i jula - de er som de få menneskene som alltid leser den aller minste skriften i forsikringsavtaler og følger nøye med på oppdateringen av appene på telefonen før de vurderer å trykker "godta". Fantastiske mennesker, men de kan naturligvis ALDRI kvalifisere seg en gang til oppsamlingsheatene i å konkurere om å bli årets julegris.

Ferdig snakka!

:)

Folk som tar hensyn til antall HEKTOGRAM opp eller ned i jula - de er som de få menneskene som alltid leser den aller minste skriften i forsikringsavtaler og følger nøye med på oppdateringen av appene på telefonen før de vurderer å trykker "godta". Fantastiske mennesker, men de kan naturligvis ALDRI kvalifisere seg en gang til oppsamlingsheatene i å konkurere om å bli årets julegris.

Ferdig snakka!

:)

Haha. Word!!

Jeg gikk forøvrig ned 1 kg i jula, og det er en meget stor gåte. Hadde alt gått som planlagt hadde jeg nok "funnet mandelen" og vunnet årets julegris!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...