Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke noe problem med å forstå hvorfor folk ikke vil si at de bruker farmakologiske hjelpemidler. Det er jo bare å se hva som skjedde da jeg "kom ut" med at jeg gikk på TRT. Tok ikke lang tid før folk kalte meg boler, til tross for at jeg ligger godt innenfor normalområdene. Bare tenk på de som er åpne på å bruke ting de ikke trenger, da...

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898350
Del på andre sider

IFBB proffen som Håvard linket til mente at:

1. Steroider er det viktigste for å nå høyt

2. Så kommer gener

3. så mat

4. og til slutt trening.

"To be a pro the most important of those is DRUGS. Sucks. Shitty reality, but it's the truth. You can have great genetics, eat perfect, and train like a fucking machine, but without the drugs you will never reach the top of pro bodybuilding. Sorry.

I can't tell you how many pros I have witnessed cheat on their diet. I have trained with some of the best pros of all time, and many train like pussies. Look at Dexter Jackson. I have never seen the man go to failure on one set, EVER. He's got superb genetics, and that along with drugs got him to the top. It wasn't his training and definitely wasn't his diet. Dude eats KFC a week out of the Olympia.

#1 Drugs

#2 Genetics

#3 Food

#4 Training

People won't like that training is #4 but if you have the top 3 training is less important. Food is the building block for muscle. No food = no muscle. Kai Greene trains like an idiot 75% of the year, but the guy can eat like it's no ones business. Don't mean Greene doesn't train hard, cause he does, but he does stupid shit till he's preparing for a show."

Her var det mange drøye påstander.

1: Dexter jackson trener ikke til failure og derfor er det automatisk genetikken som gjør han til en av de beste bodybuilderne de siste årene? Dette blir jo ganske tåpelig da mye ny forskning viser at failure treing ikke nødvendigvis er det beste eller er nødvendig.

2: Han spise KFC kylling store deler av året. Hva så? Mye proteiner å hente der, og han har ett ganske stor kaloriforbruk som han må fylle opp. Alle må ikke holde på med "bikinifittnes dietten" med buer speltlomper, proteinpizza, proteinfluff, cottace cheese og grøt med stevia på.

3: Kai Green trener som en idiot 75% av året? Samtlige filmer jeg har sett så trener han hardt med tilnærmet lik perfekt teknikk i samtlige øvelser. Og han viser stor kunnskap om hver eneste øvelse. Tror heller ikke det er mulig å bli verdens beste (imo) bodybuilder med 25% effektiv trening. Det er da nok folk som bruker AAS her i verden til at noen kombinerer AAS med 100% treing, 100% diett og god genetikk (hva enn det er). Rart ingen va disse klarer å utkonkurrere Kai Greene og de andre olympia deltakerne.

Til slutt må jeg spørre: hva er det egentlig han duden i filmen er "pro" deltaker i? Han er jo ikke i nærheten av de største gutta.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898405
Del på andre sider

1: Dexter jackson trener ikke til failure og derfor er det automatisk genetikken som gjør han til en av de beste bodybuilderne de siste årene? Dette blir jo ganske tåpelig da mye ny forskning viser at failure treing ikke nødvendigvis er det beste eller er nødvendig.

2: Han spise KFC kylling store deler av året. Hva så? Mye proteiner å hente der, og han har ett ganske stor kaloriforbruk som han må fylle opp. Alle må ikke holde på med "bikinifittnes dietten" med buer speltlomper, proteinpizza, proteinfluff, cottace cheese og grøt med stevia på.

3: Kai Green trener som en idiot 75% av året? Samtlige filmer jeg har sett så trener han hardt med tilnærmet lik perfekt teknikk i samtlige øvelser. Og han viser stor kunnskap om hver eneste øvelse. Tror heller ikke det er mulig å bli verdens beste (imo) bodybuilder med 25% effektiv trening. Det er da nok folk som bruker AAS her i verden til at noen kombinerer AAS med 100% treing, 100% diett og god genetikk (hva enn det er). Rart ingen va disse klarer å utkonkurrere Kai Greene og de andre olympia deltakerne.

Til slutt må jeg spørre: hva er det egentlig han duden i filmen er "pro" deltaker i? Han er jo ikke i nærheten av de største gutta.

Jeg bare kopierte det fyren sa i forumet. Leste gjennom halvparten av tråden, og han virket rimelig legit.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898411
Del på andre sider

Lurer på hvor gamle dagens byggere blir før de ryr bort. Greg Kovacs døde idag, RIP. Gjett hva dødsårsaken var? :)

En ekstremt dårlig kroppsbygger med sin utpregede palumboism.

sage-stallone-planned-marry-girlfriend-in-las-vegas-before-his-death.jpg

Sage Stallone døde ifjor, gjett hva dødsårsaken var? :) Nemlig, ikke AAS.

arnold-schwarzenegger-9a.jpg

Arnold Schwarzenegger 66 år og lever enda, gjett hva han har gått på? :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898438
Del på andre sider

Annonse

1. Han nevnte ikke at failure hadde noe som helst med å bli best, han sa at Dexter trente som en pussy og aldri gikk til failure, dvs, han presser seg aldri ordentlig.

2. Lite saklig, ikke verdt å kommentere

3. Med å trene som en idiot her, så menes det med at han trener ekstremt hardt, på grensen til idioti/som en idiot. Kai Greene er kjent for å trene hardt. Kommentaren var også veldig generell, mest sannsynlig har ikke karen oversikt over hva, hvor og når Kai Greene trener, så at du tar 75% som eksakt informasjon sier ganske mye om deg.

Til slutt må jeg spørre: har du skjønt noe som helst? Det virker som om du ikke er i stand til å ta til deg, eller behandle informasjon.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898439
Del på andre sider

Iso

Merk at jeg nevnte dagens byggere. I Arnold storhetstid brukte de stort sett bare AAS. Nå er det AAS med mye mer ekstreme doser, vekst, insulin ++. Jeg tror man fint kan leve over AAS-bruk og begrense skadene. Men når man feks 5 dobler dosen, så blir ikke langtidsvirkningene bare femdoblet. De blir mangedoblet. Som sagt, blir interessant å se hvor lang tid det tar før Cutler, Phil, Kai osv stryker ivei med hjerteinfarkt :)

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898445
Del på andre sider

Jeg har enorm respekt for Bostin Lloyd for måten han har avslørt hva man faktisk kan komme unna med når man bare trykker. Den videoen har fått mange til å våkne.

Ellers er det jammen ikke vanskelig å forstå at mange menn doper seg i dagens samfunn. Om du ser litt rundt omkring på de fleste nettforum som handler om trening og kosthold (og jeg vil si at dette er inkludert), så tar det ikke lang tid å forstå at de færreste klarer å skille en dopa fysikk fra en ren. Er du en mann som bare er passe dopa slik at du ser mer ut som Lazar Angelov eller Jeff Seid (dvs. at du bare er passe stor, og ikke er noe i nærheten av størrelsen til Phil Heath og Kai Greene - men du er ekstremt vaskulær, atletisk og har en imponerende styrke og masse)... Og du legger ut et bilde... Ja, så blir du møtt med applaus fra alle kanter med en gang. Det skal ingenting til. Damer sender deg noen ":love:" og menn sender deg noen ":eek:". Kommer det noen og spør om dette er gjort rent, så får han slengt dritt mot seg om at han er en "hater", en "svak sjel", sikkert ikke kan benke 100 kg engang etc. :p

Det gir lite status i å trene rent i dag, dessverre. Flere begynner å innse at det finnes steroider som gjør at du kan få en heit kropp. Det er det alt handler om nå. Det handler ikke lenger om å være svær - de fleste har innsett at folk skjønner at du doper deg når du er gigantisk, og dessuten er det upraktisk og lite tiltalende for de fleste. Rob Riches er et godt eksempel på en slik fyr som mange trodde at var ren bare fordi han ikke var spesielt stor (og som jeg aldri trodde at var ren):

Naturlig kroppsbygger Nick Wright, som forresten har en meget soild YouTube-kanal med mye bra info, har mange interessante tanker rundt dette. Anbefaler disse tre filmene, som alle toucher dette emnet på ulike måter (i den første snakker han med Bostin Lloyd):

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898467
Del på andre sider

Jeg har enorm respekt for Bostin Lloyd for måten han har avslørt hva man faktisk kan komme unna med når man bare trykker. Den videoen har fått mange til å våkne.

Ellers er det jammen ikke vanskelig å forstå at mange menn doper seg i dagens samfunn. Om du ser litt rundt omkring på de fleste nettforum som handler om trening og kosthold (og jeg vil si at dette er inkludert), så tar det ikke lang tid å forstå at de færreste klarer å skille en dopa fysikk fra en ren. Er du en mann som bare er passe dopa slik at du ser mer ut som Lazar Angelov eller Jeff Seid (dvs. at du bare er passe stor, og ikke er noe i nærheten av størrelsen til Phil Heath og Kai Greene - men du er ekstremt vaskulær, atletisk og har en imponerende styrke og masse)... Og du legger ut et bilde... Ja, så blir du møtt med applaus fra alle kanter med en gang. Det skal ingenting til. Damer sender deg noen ":love:" og menn sender deg noen ":eek:". Kommer det noen og spør om dette er gjort rent, så får han slengt dritt mot seg om at han er en "hater", en "svak sjel", sikkert ikke kan benke 100 kg engang etc. :p

Det gir lite status i å trene rent i dag, dessverre. Flere begynner å innse at det finnes steroider som gjør at du kan få en heit kropp. Det er det alt handler om nå. Det handler ikke lenger om å være svær - de fleste har innsett at folk skjønner at du doper deg når du er gigantisk, og dessuten er det upraktisk og lite tiltalende for de fleste. Rob Riches er et godt eksempel på en slik fyr som mange trodde at var ren bare fordi han ikke var spesielt stor (og som jeg aldri trodde at var ren):

Naturlig kroppsbygger Nick Wright, som forresten har en meget soild YouTube-kanal med mye bra info, har mange interessante tanker rundt dette. Anbefaler disse tre filmene, som alle toucher dette emnet på ulike måter (i den første snakker han med Bostin Lloyd):

Armene til han Nick Wright ser så sinnsykt unaturlig ut! hahaha!

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898478
Del på andre sider

Annonse

Sage Stallone døde ifjor, gjett hva dødsårsaken var? :) Nemlig, ikke AAS.

Arnold Schwarzenegger 66 år og lever enda, gjett hva han har gått på? :)

Hva i granskauen har sage stallone med saken å gjør? :) klart det fins folk som dør uten å bruke steroider. Når det gjelder Arnold så har vel han hatt en hjerteoperasjon, usikkert om det er som følge av AAS. Poenget er uansett ikke at alle stryker med av roids, men sånn som mange av dagens byggere holder på, så er nok snittalderen ganske lav. Pro-wrestlere kan vel til en viss grad sammenlignes med BB utøvere mtp. misbruk av roids og narkotika, og de har en forventet levealder på rett over 50 år.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898524
Del på andre sider

Hvem bryr seg?

Synes det er like tragisk at folk sitter å argumenterer for at de som bruker AAS har det så mye "lettere", det er ingen som tvinger deg til å være natural, og hvis du virkelig tror et par stikk i ræva et par ganger i uka vil gi deg fysiken du vil ha, så synes jeg nesten synd på deg.

BB'ing handler først og fremst om genetics, AAS vil bare fremheve det du allerede har, det har veldig mange tydligvis misforstått og ender med en stor skuffelse etter å ha prøvd det.

Og Bostin er tydligvis ikke så smart han heller, å ta høy doser AAS for å oppnå resultat fort er ikke det smarteste man kan gjøre, de fleste topp IFBB pro'ene har brukt flere tiår på å komme der de er, å ta mer betyr nødvendigivs ikke at du blir større. Og helt til slutt, Bostin er ikke i nærheten av å være en Pro bb'er, han har rett og slett ikke genetics til det, og ingen høye dose AAS og synthol vil endre på det.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898557
Del på andre sider

Hvem bryr seg?

Synes det er like tragisk at folk sitter å argumenterer for at de som bruker AAS har det så mye "lettere", det er ingen som tvinger deg til å være natural, og hvis du virkelig tror et par stikk i ræva et par ganger i uka vil gi deg fysiken du vil ha, så synes jeg nesten synd på deg.

Jo, de har det SÅÅÅÅÅÅÅÅ UFATTELIG mye lettere og det er patetisk å late som man har fått resultatene uten bol. Ærlig sak å dope seg og jobbe ræva og seg for resultatene, men ha nå ihvertfall baller nok til å inrømme det, selv om de ikke produserer nok testosteroen for egoet ditt.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898564
Del på andre sider

Hvem bryr seg?

BB'ing handler først og fremst om genetics, AAS vil bare fremheve det du allerede har, det har veldig mange tydligvis misforstått og ender med en stor skuffelse etter å ha prøvd det.

Og Bostin er tydligvis ikke så smart han heller, å ta høy doser AAS for å oppnå resultat fort er ikke det smarteste man kan gjøre, de fleste topp IFBB pro'ene har brukt flere tiår på å komme der de er, å ta mer betyr nødvendigivs ikke at du blir større. Og helt til slutt, Bostin er ikke i nærheten av å være en Pro bb'er, han har rett og slett ikke genetics til det, og ingen høye dose AAS og synthol vil endre på det.

Naturlige: Må løpe et marathon for å komme i mål

Dophuer: Må sykle noen kilometer for å komme i mål.

En finfin sammenligning på hva som må til å komme i mål med dop og uten. Det argumentet "de må fortsatt jobbe" er så oppbrukt og lite nøyaktig. Når man får mer fettfri masse av å ta steroider og sitte på sofaen enn å trene og ikke ta det så sier det seg selv at man ikke trenger å legge like mye arbeid i det(se studien jeg linket på side 1). Når folk greier å legge på 80kg+ på knebøyen sin på 10 uker med steroider, så sier det seg selv at det er mye mye lettere.

For å bli noe innen BB så MÅ du bruke dop. Du kan spise perfekt, trene perfekt og ha verdens beste gener, men du kommer ALDRI til å nå toppen uten steroider.

Du finner det tragisk? Ja, da får du bare gjøre det. Du kan ha dine meninger om det, men det forandrer ikke at veien er mye lettere for en som bruker steroider.

Lenke til kommentar
https://forum.fitnessbloggen.no/topic/26064-aasmagi/page/2/#findComment-898590
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...