Gå til innhold

Norges beste PTer?


pakksakene

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

why?

Kunnskap og eit ynskje om å heile tida bli betre er to ting eg kjapt kjem på.

No har eg ikkje personleg erfaring med Fagerli, men eg synest han har veldig mykje bra å koma med.

Det er vanskeleg å kåre sånt enn så lenge det er lite aktivitet på nettet frå dei fleste. Dei som satsar på nettet blir av naturlege årsaker meir profilert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er hvem treningsbransjen selv nominerte til årets PT og kriteriene som blir vektlagt. Såvidt jeg husker ble Anne Marte Handal Sneve vinneren i år.

Fra nihfitness.no

De tre toppkandidatene i hver kategori er nå kåret, og vi er stolte over å kunne annonsere følgende fremdragende nominerte:

Qicraft award – årets PT

Øyvind Hansen

Marte Resell Eriksson

Anne Marte Handal Sneve

Følgende kriterier er vektlagt:

· Utdanning

· Livslang læring – holder seg oppdatert

· God rollemodell

· Bidrar til kompetanseheving blant kollegaer

· Ambassadør for faget

· Personlig trening som sin hovedjobb (mer enn 50 %)

· Salg og resalg

· God PR for faget

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunnskapsmessig tror jeg neppe det finnes noen over Børge Fagerli i Norge. Robert har også dyp og bred kunnskap, men bruker mindre tid på PT siden det tar "litt" tid å skrive en artikkel om dagen. Når det kommer til praktiske metoder for å få folk til å faktisk komme seg i form og motivere er det helt sikkert endel lokale helter rundt om på studioene som banker både Børge og Robert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel ikke så veldig lett å avgjøre hvem som er de beste uten å dele de inn i forskjellige kategorier. Ofte er ikke de med mest kunnskap de samme som er de beste menneskekjennerne og motivatorene, og motsatt. Er den beste PT'en som kan lage det optimale programmet til enhver situasjon, eller er det PT'en som på tross av manglende kunnskap greier å få klientene sine til å trene år etter år? Jeg vil tro folk flest nok dessverre har mest bruk for en motivator med begrenset kunnskap. Nå mener ikke jeg at det ikke finnes PT'er som er gode på begge deler, da.

Børge, Robert, Sandvik og Espen Arntzen er de første navnene som faller meg inn, etter hva jeg verdsetter. Man er i trygge hender om man har en avtale med en av de, mener nå jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men ?

På hvilket grunnlag mener du at han ikke er det? Hvem er feks bedre, og hvorfor?

MItt beste argument er atletene han har i "stallen". De er forsåvidt ikke mye bedre enn alle andre som ikke betaler for dette.

Og i mine øyne er de ikke verd i bruke noen lapper i månden på dette, når sammeligningen ikke er "større"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem som er Norges beste blir vanskelig å si, og må måles ut fra mange kriterier. Har ikke f.eks. toppidrettsutøvere en personlig trener? Eller tenker dere hovedsakelig på de som jobber på sentre for allmennheten?

Tomas Fjeldberg er vel også veldig dyktig, det er i alle fall inntrykket jeg har fått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Folk må såklart ha sine egne meninger om hvem som er best og ikke, men jeg tror ikke det komme mye godt utav å si hvem som ikke er best, spesielt ikke om man ikke har noe å basere det på. Tror det er greiest at folk heller anbefaler de de mener er best, istendenfor å rakke ned på andres valg.

Vet ikke om du siktet til meg eller ikke. isåfall dette hadde ikke noe med å rakke ned på andre. Absolutt ikke. Jeg bare svarte på hvorfor jg syntes dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er hvem treningsbransjen selv nominerte til årets PT og kriteriene som blir vektlagt. Såvidt jeg husker ble Anne Marte Handal Sneve vinneren i år.

Fra nihfitness.no

De tre toppkandidatene i hver kategori er nå kåret, og vi er stolte over å kunne annonsere følgende fremdragende nominerte:

Qicraft award – årets PT

Øyvind Hansen

Marte Resell Eriksson

Anne Marte Handal Sneve

Følgende kriterier er vektlagt:

· Utdanning

· Livslang læring – holder seg oppdatert

· God rollemodell

· Bidrar til kompetanseheving blant kollegaer

· Ambassadør for faget

· Personlig trening som sin hovedjobb (mer enn 50 %)

· Salg og resalg

· God PR for faget

Det var nok Marte fra 3T Leangen Trondheim som gikk av med seieren =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...