Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

Validering:

Neon : For at hun er råsterk og oppmuntrer meg til å stå på i loggen min :love:

Fortuity : Fordi hun er så gal at jeg føler meg mer normal;) også har hun superkrefter, trenger ingen søvn og er festlig! :nin:

Broseidon : Kongen av smilende muskel-lykketroll :love:

Krembolle og Gamla : Har gitt meg mang en lattis på den mest besøkte tråden her inne...

Anya : Min candyking partner in crime, også er hun så utrolig deilig! :p

Aurelius : Liker knebøy og mat laget helt fra grunnen av med gode råvarer. My kinda man! (y)

Indiska : For at hun ikke hater på katter....:cat:

og ellers aller som validerer logginnleggene mine med Likes, får meg til å føle meg mindre INVALID! :love:

Annonse

Gjest Fortuity.
Skrevet

Fortuity.: Fordi hun er så gal at jeg føler meg mer normal;) også har hun superkrefter, trenger ingen søvn og er festlig! :nin:

Haha, nå lo jeg godt! Tusen takk, fin-fine du! :happy: Godt å høre at min galskap er til nytte for andre. :wacky:post-30998-14440968732934_thumb.gif

Annonse

Skrevet

labanvesen Fordi hun er tøff som står på, tross dårlig søvn og "interne prosesser". Bein i nesa og pågangsmot. For å ta et lite eksempel: en jente som klipper i stykker blemmer på bein for så å kjøre cardio dagen etter......much cred, such determination, so stoic, wow. Fucking MADNESS. Såeh. Respekt. Kul humor, og søt smil når hun først smiler.

emotional_breakdown_1.gif

"I don't know what to say!"

Fineste innlegget å komme hjem til! Herregud, tusen takk, Roman :giggle: Made my day, made my week. "Når hun først smiler" ... smiler i hvert fall fra øre til øre nå! :happy: Har sagt det før, og jeg sier det igjen: Du er så sinnssjukt bra. Også har du ekstremt kule luer.

Skrevet

flakes fordi fyren er en bauta av inspirasjon og motivasjon. Han ble fed up, tok tak i seg selv og har jobba ræva av seg siden det øyeblikket. Han lar seg heller ikke knekke av kreft, men bruker tiden mellom sykehusinnleggelser til å handle inn treningsutstyr og planlegge fortsettelsen av treningen sin.

Jeg bøyer meg i støvet for denne karen. :sorry:

Skrevet

Tusen takk til HenrikWL for så varme ord :)

Jeg kommer nok til å gjengjelde den, ikke fordi du valgte meg men du har utrolig mange gode kvaliteter som selvironi, ståpåvilje og sånn dærre styrke! Det å lese loggboken hans er et eventyr og han skriver på en ganske morsom måte. Jeg føler meg heldig som får følge deg på din vei fra Pudding til Brumlebass, HenrikWL :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...