Gå til innhold

Hvem er single, og hvorfor? ;)


Gjest aaa

Anbefalte innlegg

Singel fordi.. jeg venter på den "rette" :) Enkelt og greit, hehe..

Som veldig mange andre har sagt her skal mye stemme, og jeg for min del har erfart at en potensiell partner må være mer enn bare noen å elske ;) Å forandre hverandre funker ikke, og at han er din beste venn samtidig er faktisk nødvendig..

I tillegg må det være en som får meg glad, til å le, smile og føle meg lykkelig.

Jeeg er ikke på jakt, men dukker han opp så er jeg ikke tung å be :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får satse på at the love of my life kommer å spør om jeg kan hjelpe henne med knebøy-teknikken eller noe…

Aj, aj... Synd jeg nettopp fikk bekreftet knallbra teknikk i bøy da :p (Eller kanskje det betyr at jeg ikke er the love of your life.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Såe, nei altså. Jeg er ikke ensom. Jeg MÅ ikke ha kjæreste. Jeg har det veldig fint som jeg har det og tar ting som det kommer. Men av og til, bare av og til, sånn som i kveld, så kunne det vært fint å ha noen som ikke er mamma, som kunne holde rundt meg og høre på når jeg øste ut av sjela mi ;)

Jeg nekter også konsekvent å tro at det faktum at jeg liker å stæsje meg er negativt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der kjenner jeg meg godt igjen i. Det mest sosiale jeg pleier å foreta meg er å trene på treningsstudio. Virker som de fleste møter kjæresten sin ute på byen, dessverre. Jeg drikker sjeldent for tiden. Det er litt trist å tenke på hvor liten sjangs det egentlig er for å treffe den rette dama med min livsstil. Jeg får satse på at the love of my life kommer å spør om jeg kan hjelpe henne med knebøy-teknikken eller noe…

Jeg.. trenger hjelp med markteknikken min, you fix? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da.glem det. Jeg kan ikke forklare godt på norsk hva jeg mener. Men ser ut som det er noe feil med meg siden jeg vil ikke ligge med folk som jeg ikke har følelser for :unsure:

Selv om jeg ikke lever i sølibat, så er jeg på samme sted som deg. Det skal være følelser involvert, hvilket er grunnen til at elskerinne ikke fungerer i lengden for min del (kan fungere i en periode, da) - om jeg klarer å ha et platonisk forhold med en person over tid, så har jeg såpass dype følelser at det da må bli alt eller ingen ting. I mellomtiden kan man ha mye god sex med "number one" :p

Jeg har gått fra singel til ensom for lenge siden :rofl:

Jeg gikk fra å være ensom til å være singel for en relativt kort tid siden, jeg ;)

Tror det var Lars og Tom som sa noe om det tidligere, men kunne ikke vært mer enig.. Attentionwhores er skikkelig usexy, og ingenting er så vakkert som en pen og selvsikker jente som ikke ser ut til å være affektert av utseendet sitt i det hele tatt. Jenter som er pene blir faktisk veldig mye mindre pen av at de vet det så utrolig godt selv. Nøkkelen ligger i å være ydmyk.

+1

Hmmm, fordi den neste jeg skal ha i livet mitt skal være like interessert i trening som meg, jeg orker ikke å være sammen med en til lat fyr, hehe.. Samtidig, når skal man ha tid til å møte noen? Når man er på jobb, trening, eller ligger hjemme på sofaen (jeg gjør ikke stort mer..) ? Jeg går aldri ut eller gjør noe spesielt, så egentlig må drømmemannen bare komme gående inn døren :wub:

Du får bli med ut på tur med bikkja med noe god mat i ryggsekken, da ;)

Det er jo et litt tveegget sverd dette med å være over gjennomsnittet interessert i trening og kosthold. Jeg kan jo være med på byen om jeg føler for det, men man føler seg litt uglesett når man drikker vann hele kvelden, og det er ikke alltid like morsomt. Og så vil man jo hjem før 4, slik at man klarer å holde dietten og treningsregimet. Det er også en av grunnene til at jeg gleder meg så til den dagen jeg kanskje finner "[en av] den rette", for da slipper jeg å ta høyde for slik tull. I min verden hadde det vært kjempedeilig å sette punktum for uken ved å dra på trening sammen. Kanskje spotte hverandre og hjelpe slik at man får en kjempegod økt, dra hjem og sette seg sammen i sofaen og bare føle seg bra sammen før man lager god, men relativt sunn mat, sammen og går inn i en rolig[ere] helg med litt turer og aktiviteter. Jeg har dumpet damer som på død og liv skulle drikke minst to dager i uken fordi det rett og slett er slitsomt for meg. Sikkert like slitsomt som de synes det er å så meg bli rastløs fordi jeg ikke har funnet et safety rack på mange timer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg glemte å få med to gode grunner til at jeg er single, og det er at jeg ikke har møtt jenter som forstår at:

* Kosttilskudd hører til på matbudsjettet og ikke på "ekstrautgifter"

* Romaskin er et integralt møbel i stua - spesielt når jeg var så omtenksom at jeg kjøpte en som kan brettes sammen og settes opp mot veggen ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg glemte å få med to gode grunner til at jeg er single, og det er at jeg ikke har møtt jenter som forstår at:

* Kosttilskudd hører til på matbudsjettet og ikke på "ekstrautgifter"

* Romaskin er et integralt møbel i stua - spesielt når jeg var så omtenksom at jeg kjøpte en som kan brettes sammen og settes opp mot veggen ;)

Haha, det der var jo litt av noen grunner :p

Tipper det er flere enn du tror som vil godta slikt:D Haha!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, det der var jo litt av noen grunner :p

Tipper det er flere enn du tror som vil godta slikt:D Haha!

Da har jeg feil omgangskrets! I min omgangskrets er alkohol med på matbudsjettet, men man går over fra karbonadedeig til kjøttdeig før man slutter å kjøpe øl ;)

Jeg har et eget skap til kosttilskudd på kjøkkenet og to hyller i matboden ;)

Jeg har bare et skap over kjøkkenbenken til det jeg bruker og hele skapet som visstnok er til panner og kjeler til det jeg har i bakhånd ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...