Gå til innhold

Fitnessbloggens raskeste løper!?


Ulrik

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Fristende å prøve denne utfordringen med løftesko, drakt, knebind og belte.

Da skal jeg stille med GoPro kamera, eller rettere sagt Tor stiller med det ;) Det skal i så fall dokumenteres, og jeg driter i å vinne men kommer til å sørge for å løpe bak deg bare fordi det synet kommer til å være så verdt det:ROFLMAO:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da dør jeg i alle fall :p Men nei, cardiobøy går ikke på sentrale faktorer mht utholdenhet, men rett og slett på lokal muskulær utholdenhet. Grunnen til at du blir andpusten og får høy puls av høyrep på bøy er fordi muskelen lokalt registerer at det er for lite O2 og for mye CO2 akkurat i den muskelen, og gir derfor beskjed om å øke resp.frekvens og HR. Men kroppen som en helhet har absolutt ikke noe mangel av O2 eller overskudd av CO2.

(og der fikk jeg lurt inn noe jeg har klødd etter å nevne i mange tråder.. :p)

Forresten er det vel en tråd om cardiobøy allerede, den med 10x10x100kg eller noe?

Det er vel fordi kroppen ikke kan måle O2-nivåer, men heller registrerer den lave pH-en ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har et forsalg: Runde/r rundt sognsvann.

En runde = ca 3km

Så kan vi da endten kjøre

3, 6 eller 9km

Det er desuten bane der så om det er stemning for sprintdistanse først så er det veldig mulig. Det hadde også vært kos å slått oss ned en gjeng å grilla etter det igjen! Dette blir braaaa ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva blir sånn ca distansen, langt eller kort? Jeg blir med om vi kan løpe korte distanser (100-400m). Er så elendig i lengre distanser at jeg ikke tror det er noe vits for meg å stille (kanskje bare for å fylle opp listebunnen :cool: )

Men du har meldt deg på norseman?! Hehe..

Gode forslag som Ulrik nevner med runder rundt Sognsvann . 3km er obligatorisk !!

Er med i Mai!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...