Gå til innhold

Jenter + muskler = Fint??


Jeaskj

Anbefalte innlegg

Jeg bare lurer på hva flertallet av gutter syns om jenter som trener styrke? Mine nærmeste pluss endel kolleger synes nemlig at det fort blir "for mye"... nesten som om det er meningen at jenter bare skal løfte lette vekter å holde oss på mølla, er mye pes om dette.

Andre jenter som får høre dette? Å hva synes dere gutter?

Jeg personlig er frelst for styrke, og har vel bare funnet ut at jeg ikke gidder snakke så høyt om det lenger, for flertallet som uttaler seg hadde aldri greid det jeg greier likevel, og jeg liker resultatene som styrketreningen gir kroppen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Godt trente jenter er utrolig flott.

De som sier noe annet lider av følgende:

Er det en jente er de bare misunnelig og må rakke ned på dem som faktisk ser mye bedre ut enn dem selv.

Er det en mann lider han av mindreverdighetskomplekser med sin halvfeite mage og dvaske kropp.

Mitt inntrykk er i hvertfall at de som rakker ned på trente folk er som regel langt fra godt trent selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt trente jenter er utrolig flott.

De som sier noe annet lider av følgende:

Er det en jente er de bare misunnelig og må rakke ned på dem som faktisk ser mye bedre ut enn dem selv.

Er det en mann lider han av mindreverdighetskomplekser med sin halvfeite mage og dvaske kropp.

Mitt inntrykk er i hvertfall at de som rakker ned på trente folk er som regel langt fra godt trent selv.

Godt å høre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner av begge kjønn som synes ei jente har "for mye muskler", reagerer egentlig på en litt lavere fettprosent og at de er "for markert" - altså, de fleste synes jenter i sceneform er "for store" (når brorparten av dem veier 50-60 kg), men ser de samme personen off season synes de det er ganske lekkert :) Tror ganske mange egentlig ikke vet helt hva de mener, når de sier "for mye muskler".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får høre :) Men jeg har aldri sett en flott, stor muskuløs mann si dette, ei en trent dame om store menn. Hører "vanlige" jenter si at menn som trener kan bli for store (NEIII). Så jeg antar man liker det som ligner mer en selv.. (unntatt tynne menn og runde kvinner som liker hverandre da, men det er ikke om muskelmasse). Liten liker liten, kjempestor liker kjempestor, mellomstor liker mellomstor??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner av begge kjønn som synes ei jente har "for mye muskler", reagerer egentlig på en litt lavere fettprosent og at de er "for markert" - altså, de fleste synes jenter i sceneform er "for store" (når brorparten av dem veier 50-60 kg), men ser de samme personen off season synes de det er ganske lekkert :) Tror ganske mange egentlig ikke vet helt hva de mener, når de sier "for mye muskler".

Det tror jeg også..hehe.. har forklart dette noen ganger, at damer/menn ser ikke like ut i sceneform på konkurranse som ellers kanskje off-season, da får jeg bare "hæ? ikke?" :) Men et interessant tema, virker ikke som det er like "godkjent" av samfunnet at jenter skal trene styrke på samme nivå/måte som menn ?

Jeg er ikke veldig plaget med negative tilbakemeldinger, men synes bare det er litt interessant å vite hvorfor det er slik :p

Fra styrkeinteresserte er det utelukkende positive tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret er todelt. Veltrente damer med markerte muskler; ja takk. Hypertrente jenter som mister sin feminine form; not so much. Men jeg tar av meg hatten for resultatene de har oppnådd. Det handler ikke om mindreverdighetskompleks eller misunnelse, men en genetisk disposisjon for å foretrekke femininitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste jeg kjenner av begge kjønn som synes ei jente har "for mye muskler", reagerer egentlig på en litt lavere fettprosent og at de er "for markert" - altså, de fleste synes jenter i sceneform er "for store" (når brorparten av dem veier 50-60 kg), men ser de samme personen off season synes de det er ganske lekkert :) Tror ganske mange egentlig ikke vet helt hva de mener, når de sier "for mye muskler".

Er nok som du har svart, pga lav fettprosent, og at musklene da synes mye bedre enn til vanlig. Og at mange, som svart over her ikke er klar over at de færreste damer/jenter har så lite fettprosent og ser sånn ut hele året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg personlig syns veltrente damer og muskler er veldig tiltrekkende og foretrekker det over damer med mer fett. At folk kommenterer at det blir for mye muskler begynner å bli trøttsomt og kanskje du kan spørre de om det sier det samme til folk som er litt feite: "Vet du, nå syns jeg det begynner å bli litt for mye. Blir du feitere nå så blir det bare stygt".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig syns veltrente damer og muskler er veldig tiltrekkende og foretrekker det over damer med mer fett. At folk kommenterer at det blir for mye muskler begynner å bli trøttsomt og kanskje du kan spørre de om det sier det samme til folk som er litt feite: "Vet du, nå syns jeg det begynner å bli litt for mye. Blir du feitere nå så blir det bare stygt".

word!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt trente jenter er utrolig flott.

De som sier noe annet lider av følgende:

Er det en jente er de bare misunnelig og må rakke ned på dem som faktisk ser mye bedre ut enn dem selv.

Er det en mann lider han av mindreverdighetskomplekser med sin halvfeite mage og dvaske kropp.

Mitt inntrykk er i hvertfall at de som rakker ned på trente folk er som regel langt fra godt trent selv.

Eller at de har andre preferanser enn deg selv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...