Gå til innhold

Den nye VitaeProreklamen....


Rakker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

VitaePro er jo akkurat det det norske folk trenger; en mirakel-pille som fikser alt!

"The first time someone calls you a horse you punch him on the nose, the second time someone calls you a horse you call him a jerk but the third time someone calls you a horse, well then perhaps it's time to go shopping for a saddle."

Vi mennesker er faktisk slik at dersom vi hører noe nok, så blir det sant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har de "relansert" Vitaepro? For jeg kan erindre det var en stor farsott for noen år siden (?) med hun der tidligere "landslagsberta" som gikk på ski, allerede da ble de grundig gjennomgått og konkludert som rent heksebrygg.

Min løsning på når folk klager til meg over dritten eller datten "Ta deg sammen jævla fehue."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De slipper vel unna ettersom slagordet er "det funker for meg".

Men faen i satan å irritrende den reklamen er.

Lurer på hvor mye de har betalt avdanka skuespillere, trenere og idrettsutøvere for å selge røven for dette.

Skremmende poeng.. De betaler nok såpass at vi trygt kan anta at alt for mange går fem på og kjøper røret.

Forresten: forskning.no > Skal vi spise VitaePro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og den jinglen som de har laget nå. Skyt meg… "Det er ingen andre enn deg sjæl som hjælper deg" – det har vi vel fått oppsummert fundamentet som alt dette alternativ-crappet bygger på.

Skolemedisinen har ingen kur til deg og dermed er selvsagt problemet at skolemedisinen ikke strekker til, ikke at det faktisk ikke finnes en kur mot det du sliter med eller at *gulp* det faktisk sitter i hodet. Neida, heldigvis så har vi "uavhengig forskning" som ikke er redd for å gå nye veier og tilby en kur mot absolutt alt mulig - for en pris, selvsagt, men er ikke din helse verdt prisen?

Til syvende og sist, så er det jo "ingen andre enn deg sjæl som hjælper deg", mener jeg.

[/sarkasme]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Jester

http://tjomlid.com/2008/02/06/vitaepro-villedende-markedsfring/

"Det er sikkert mye mer jeg kunne tatt tak i, for markedsføringen til VitaeLab er et skoleeksempel på villedende markedsføring. Her er det bare for utøvere av alternativ medisin å lese og lære. Slik skal det gjøres! Henvisninger til vitenskapelige studier, tonnevis med anekdoter, bruk av kjente personer, oppblåste påstander om effekt, 100% naturlig = ufarlig, og så videre."

molanVitaPro.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekstremharry, ja - men fengende sanger gir inntrykk, så ideen bak er god! Det er jo et veldig lurt konsept, og reklamen fungerer som en reklame skal. Om man nevner vitapro eller han der er det første hele norge tenker på denne sangen. Synes den er morsom, i samme grad som full pakke og lørdagspizza :D (men still, irriterende ja.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jester
Ekstremharry, ja - men fengende sanger gir inntrykk, så ideen bak er god! Det er jo et veldig lurt konsept, og reklamen fungerer som en reklame skal. Om man nevner vitapro eller han der er det første hele norge tenker på denne sangen. Synes den er morsom, i samme grad som full pakke og lørdagspizza :D (men still, irriterende ja.)

Forskjellen er at lørdagspizzaen ikke lover en masse helsefordeler den på ingen måte kan stå for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forskjellen er at lørdagspizzaen ikke lover en masse helsefordeler den på ingen måte kan stå for :)

Njaa, apropos løfter:Forsidebildet på pizzaeskene pleier å likne like lite på det som kommer ut av ovnen din som det du kan forvente av resultater etter å ha brukt Vitaepro! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, apropos løfter:Forsidebildet på pizzaeskene pleier å likne like lite på det som kommer ut av ovnen din som det du kan forvente av resultater etter å ha brukt Vitaepro! :)

Jeg vil påstå det er en vesentlig forskjell på det at pizzaen ikke nødvendigvis ser prikklik ut som på bildet, og et kosttilskudd som lover å gjøre livet ditt fantastisk uten å ha noen vitenskapelig etablert effekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Njaa, apropos løfter:Forsidebildet på pizzaeskene pleier å likne like lite på det som kommer ut av ovnen din som det du kan forvente av resultater etter å ha brukt Vitaepro! :)

Ja, og ikke glem denne røveren fra MøkkDonalds. Har du noengang fått servert noe som ser bortimot slik ut: ?

images?q=tbn:ANd9GcQdq9EtS8F3zl0SVY-6gsJdn5uXdR25dGUsvdUcOWkkGGFv0Pt8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...