Gå til innhold

Den nye VitaeProreklamen....


Rakker

Anbefalte innlegg

Ja, jeg mener den uberirriterende reklamen som går 24/7 med selveste Greven av Gral i hovedrollen.

Er denne typen markedsføring egentlig lov? Det nevnes ingenting om hva disse tablettene gjør og inneholder (ihvertfall ikke som jeg har klart å få med meg), men det strøs på med herlige antydninger om at du slutter å røyke, begynner å jogge til jobben osv osv om du inntar hærligheita.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jester

Det jeg "liker" med reklamen er at på ingen måte får røykeslutt, snusslutt, jogging, sunnere livsstil cred for å ha gitt han et bedre liv. Vitaepro derimot? All the glory.

Det morsomste er på slutten når hun dama sier "tok du dobbel dose?", sier jo noe om effekt og dosering når du bare helt random kan doble dosen og det er bare konge. Men men, nå har kanskje ikke doseringen noe å si om det ikke har noe effekt. Som å doble dosen homeopatisk medisin, er en grunn til at det ikke er videre restriksjoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg "liker" med reklamen er at på ingen måte får røykeslutt, snusslutt, jogging, sunnere livsstil cred for å ha gitt han et bedre liv. Vitaepro derimot? All the glory.

Det morsomste er på slutten når hun dama sier "tok du dobbel dose?", sier jo noe om effekt og dosering når du bare helt random kan doble dosen og det er bare konge. Men men, nå har kanskje ikke doseringen noe å si om det ikke har noe effekt. Som å doble dosen homeopatisk medisin, er en grunn til at det ikke er videre restriksjoner.

Hehe ikke sant. Sånn apropos (reklamen sier jo ingenting om det), hva inneholder VitaeProtablettene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må bare slenge inn en kommentar om at det er det desidert mest irriterende tv-øyeblikket om dagen.

Jeg får fnatt hver gang jeg ser den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inneholder C-vitamin, D-vitamin fra saueull, omega3 og antioksidanter.

De fleste som passer på kostholdet får dette i seg uansett.

Takk til deg og en stor takk til Vitaepro som med denne videoen har lært meg at C-vitamin, D-vitamin, omega 3 og antioksidanter hjelper mot blek hud, stive ledd, agorafobi, dårlig kondis, røyking og draget på damene!

Faen, er det dette Chris Froom har brukt før årets Tour de France?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er alt jeg forakter med sånn antioksidant-detoxløsninger. Ikke så farlig om du røyker, drikker og lever usunt, ta en pille, så går alt bra. Det eneste positive man kan si er at de svindler først og fremst damer med lilla skjørt og lite energi™, og ikke så mye alvorlig syke mennesker. Ikke at det gjør det bra av den grunn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jess, indeed. Stikk en kaktus opp i rumpa, så spiser du ikke mye mat for å unngå å gjøre ditt i den lille skålen.

Du snakker av egen erfaring, virker det som.:banghead:

Det er virkelig tragisk at man har lov til å vise slikt på TV. Nå er jeg av dem som er meget skeptisk til denne YT'n også, så skal være så ufattelig bra - mulig for springerotter vel og merke. Vi blir jo foret opp her i landet, at er det noe som feiler deg, så er pillen aldri langt vekke. Vondt der, ta Voltarol. Vondt der, ta Ibux. Hodepine, ta Ibux/Paracet. Vondt i viljen, bruk NAV. Arggggg! NORGE!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...