Gå til innhold

Peanøttsmør


Felicie

Anbefalte innlegg

Hei! Dere som spiser mye peanøttsmør :love:, liker dere crunchy eller creamy fra Green Choice best? Jeg har alltid spist creamy til nå, men tenkte å prøve crunchy og syns denne var veldig grov og ekkel i smaken.. Creamy var litt søtere på en måte. Flere som har opplevd det? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Dere som spiser mye peanøttsmør :love:, liker dere crunchy eller creamy fra Green Choice best? Jeg har alltid spist creamy til nå, men tenkte å prøve crunchy og syns denne var veldig grov og ekkel i smaken.. Creamy var litt søtere på en måte. Flere som har opplevd det? :)

Disse to produktene, bortsett fra grovheten, er vel identiske? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

  • 1 måned senere...
Et spørsmål til; peanøttsmør i kjøleskapet eller ikke? Liker det litt kaldt, men det blir ganske hardt og vanskelig å få ut i kjøleskapet :p

Det er best romtemperert syns jeg, men det står på glasset til Green Choice at det er holdbart i 3 mnd etter åpning og at det skal oppbevares i kjøleskap. Men det er nok ikke problem å oppbevare det i romtemperatur, vil tro de fleste spiser det opp leenge før det går gått tre mnd:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er best romtemperert syns jeg, men det står på glasset til Green Choice at det er holdbart i 3 mnd etter åpning og at det skal oppbevares i kjøleskap. Men det er nok ikke problem å oppbevare det i romtemperatur, vil tro de fleste spiser det opp leenge før det går gått tre mnd:)

Husk at mettet fett er rimelig stabile saker, og at det nok er et og annet konserveringsmiddel oppi.

Produsenten er lovpålagt å inkludere en datostempling for å få lov til å selge det, for å unngå at idiotforbrukere er idioter.

Dessuten, blir det harskt vil du merke det;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, merker fort om det er harskt! Tror ikke det er konserveringsmiddel i det til Green Choice. Da skulle det vel stått i innholdsfortegnelsen. Der står bare ristede peanøtter 99.3% og havsalt. Men salt brukes jo til konservering da.. Mitt glass rekker omtrent en uke.. Riskaker med peanøttsmør og nugatti.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...