Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Har en bestetid på 11.42 fra 2-3 år siden. Da løp jeg faktisk en del. På rekruttskolen for et år siden, klarte jeg å pine meg til en 12.06 på første test. Ble litt sint, og skulle under 12 på retesten. Det endte med 11.58, wohoo. Nå, med andre ord... Hadde sikkert vært nærmere 15 minutter om jeg hadde giddet og prøvd.

Fortsetter under...

Bestetida mi på 3000m er 13:26, asfaltvei med noe bakke. Var eksamen i fyfo(fysisk fostring i Forsvaret), jeg hadde ikke trent noe spesielt på løping, og hadde ikke særlig stor trua på noe rekord akkurat. Håpa bare jeg kom inn under 14:30 som er minstekravet på befalsskolen for jenter. Så jeg tok det rolig(følte jeg i hvert fall sjøl), sprang i mål på rekordtid og kunne ha løpt mye raskere. Helt ok:)

Viste ikke at Tippeligaen, Adeccoligaen, 2 og 3 div, trente så forskjellig. Kjenner til flere spillere i KIL, trener faktisk på samme sted som de fleste av dem. Da snakker vi fotball, spurt, sykle, løpe, styrke osv. Der har du grunnlaget mitt ihvertfall. Hva du kan eller ikke kan om fotball det er jo en annen sak.

:)

Kanskje han spiller for Ham-Kam? :p

Annonse

Kunne vært morsomt å laget en liste over tider, som i top gear, merket med (B) for bane, (t) for terreng, (m) for mølle og (a) for asfalt. Samt vekt og alder på den som løper. Er stor forskjell på å løpe under ti minutter som tynn 18åring, enn senere i livet med litt muskler på kroppen;)

• 4 uker senere...
  • 3 måneder senere...

Annonse

Pers på 3000m var i militæret ca 18 år siden, 9min 11 sek

Nå er det betydelig treigere

Wow, det er faktisk helt sinnsykt! :-)

Min rekord er vel på 10.40 eller noe. Spilte fotball i 3. divisjon og hadde en del løpetrening, nå er jeg nok langt unna dette ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...