Gå til innhold

Din beste tid på 3000 m?


Tempal

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Annonse

For omtrent halvår siden (høsten 2012), løp jeg 3000 meter på skolen på 12:25, det var rekord for min del :)

Var møkkavær, med sølesti, i relativt flat grusløype. Var forkjøla, men hadde nok såpass adrenalin at det ikke hadde mye betydning. Bortsett fra at jeg ble veldig mye verre to dager senere da.

Sa til gymlærern at jeg stiller til start selv om jeg var forkjøla, og får heller bryte. MEN... Kunne jo ikke gi meg:cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste løper på 9, 10 og 11min og likevel klager over at "det er helt ok"?! Skjerp dere gutta.. :D det er DRITbra, mirin..

Greit nok så løp jeg min beste på 13.11 (forbedret med 2.5min på 1år) - jeg er også den som "ikke trener løping", utenom når jeg har måttet. Sterke, lange bein er eneste mulige løsning

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10.30 i militæret (en gang i steinalderen). Tror det er eneste gangen jeg har løpt 3000 meter på tid.

Forøvrig så "kan" virkelig forsvaret dette med å legge til rette for gode prestasjoner.... Husker vi skulle ta sprinttest sånn ca. en halvtime ETTER vi hadde kommet i mål etter 3000meteren....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...