Gå til innhold

happyhea

Medlemmer
  • Innholdsteller

    6
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Dersom pistol/einfots knebøy er vanskelig pga bevegelighet kan du ta "shrimp squat": The Shrimp Squat
  2. Ømhet i korsryggen KAN vera kun muskulært, at dei musklane som går langs ryggrad blir veldig kompakte (trenger meir trening). Eg får dette ca 3-4 kvar økt, fikses med KB swing og tøying (blodtilførsel). Anbefaler forøvrig VARMT å "dekomprimere" ryggrad. Heng etter armane, skuldrane ner, trekk godt inn med luft og hold pusten, stram alt du eiger av muskler i 1-2 sekund og slepp ut all luft på ein gong mens du slapper av. Kan bli litt svimmel. Ikkje uvanlig å bli eit par cm lengre etter ei økt med mark/bøy. NB: ikkje gjer dette om du har problem med hjerte/blodtrykk.
  3. Ver konsistent over tid, om du tar ein tur ut vil det drukne i det store bildet. Trening eksisterer for deg, ikkje omvendt:)
  4. Du kan alltid pusha deg sjøl litt hardare (går på repeat i håve under siste sett:) Prioriterer forøvrig å holda meg unna failure (trener styrke ikkje bodybuilding).
  5. Beste tid er 12:05 på bane. Begynte å springe først som 30 åring, så alt i alt fornøyd:) Skal ned vel og merke.
  6. Dette lokka meg til å skrive mitt første innlegg her. Ein flaggar ikkje på 17. mai pga kun meg eller deg, ein flaggar for NORGE. Dersom ein vil visa at ein har andre røter kan ein som foreslått flagge heime. Kjempeflott om folk vil visa stolt kor dei har opphavet sitt, men Norge sin dag er nettopp det. Norge sin dag. Du går ikkje i bursdagselskap med presang til feil person.
×
×
  • Opprett ny...