Gå til innhold

Fitnessbloggens raskeste 3000meterløper.


Aslak

Anbefalte innlegg

Oppretter en ny tråd, der folk må dokumentere resultatene. Tidene må også være nye, det holder ikke å ha løpt så og så raskt for 10 år siden;)

Løpet MÅ dokumenteres. Siden videodokumentasjon i dette tilfellet nåler meningsløst, så foreslår jeg bilde av pulsklokke/skjermbilde av smarttelefon som viser distanse og tid. Alternativt bilde av resultatliste fra løp.

Folk må også oppgi om de har løpt på bane (B), mølle (M) eller i terreng (T) eller (A) for asfalt

Format:

Mm:ss nick (B/M/T/A) kjønn alder vekt

Fitnessbloggens raskeste tretusenmeterløper:

11:13 Ulrik (M) M 21 88

12:00 andreasowre (B) M 42 80

17:38 Cilly (T) K 34 73

23:37 Aslak (T) M 33 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

8.21 på 3000m? Da krever jeg dokumentasjon. Petter Northug har 8.51 som PR på 3000m. Han er ikke en løper, men har likevel en fantastisk lungekapasitet.

Vil også se dokumentasjon. Henrik Ingebrigtsen sin norgesrekord for junior U19 fra 2010 er på 7:58:15 så 8:21 løpt i terreng er en ekstremt god tid for "noen år siden" av en som er født i 1993 (som vedkommende sier han er født i i en annen tråd).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg konstaterer bare at en gåtur med litt småjogging fortsatt er den raskeste 3000metern her.

Uten dokumentasjon blir det som de evinnelige trådene der folk løfta 200kg i benk for ti år siden;)

At jeg ikke greier å løpe på den tiden nå kan jeg gladelig inrømme. Det å dokumentere enn 3000m er forsåvidt ikke like enkelt for alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...