Gå til innhold

Nakenyoga, kvinnekroppen er et kunstverk!


Ninian

Anbefalte innlegg

Denne ble delt på facebook av en kollega, og jeg syntes den var fantastisk vakker. Sikkert noen som bare tenker koffert av den, men i mitt hode er det mer som aktfotografi i bevegelse. ;) Vil dele den fordi kvinnene er så flotte og myke, og jeg blir veldig inspirert til å gjøre yogaen min, selv om jeg foretrekker klær på. ;)

Link

http://www.youtube.com/watch?v=5lypeF-OUE4

(Vet ikke om så mye nakenhet er tillatt, men da får moderatorene slette videoen evt..)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten digresjon: Hadde jeg lagt ut det klippet her hadde jeg vært en gris... :)

Men ja, kvinnekroppen e jo uten tvil mye finere å se på. Heller det enn en hårat mann som hadde gjort samme øvelser. Eller at jeg sku vært spotter for Tor når det kjøres nakenknebøy... :love:

du må ikke skrive sånn!! jeg får bilder i hodet! :p:)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva er forskjellen på denne videoen og det å legge ut nakenbilder i loggboken sin?

Folk får jo slettet bilder hvor de viser "Litt" for mye, mens det å legge ut en video av damer naken er helt ok?

Har du virkelig et reelt behov for å blotte så mye som mulig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var bare et spørsmål. :p

Vært innom en del loggbøker hvor det har blitt redigert flere innlegg av moderatorer pga at enkelte personer har vist "litt" for mye på bildene, men det er helt greit å poste videoer av nakne mennesker?

Jeg velger å tro det er flere grunner til at en video som denne kanskje er ok:

Kontekst.

Videoen ligger tilgjengelig på Youtube uten 'aldersperre'.

Ingen FB-brukere deltar i den.

Hvorfor formbilder og private bilder som postes av brukere på forumet her skal vise mer enn nødvendig skjønner jeg ikke helt, men jeg har heller ikke fått med meg hvor grensen går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Estetisk nydelig.

Tror jeg har skrevet noe lignende før, men det er veldig spesielt å være et "sentient being" som er i stand til å oppfatte hvor vakker kroppen er. Riktignok er alle sanser justért inn mot å nettopp oppfatte kroppen som vakker når den er i sitt rette element, dvs. i fysisk utfoldelse, men det er alikevel spesielt. Tenk hvor mange generasjoner med foredling, adaptasjon og seleksjon som er skjedd i førhistorisk tid for å ende opp med noe så fullkomligt tilfredsstillende.

Makes one appreciate eyesight. ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at noen skriver at dette ville vært annerledes med menn, men jeg er ikke så sikker på det. Både kvinnekroppen og mannekroppen er estetisk vakre. Det virker som om mange menn har problemer med å tro dette, men nå forteller jeg dere det ;) men fra digresjon til tema: flott video, utrolig å se hvordan kroppen jobber.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har sett den på Youtube et par ganger, og nei, ikke fordi jeg prøvde "nude girls" men fordi jeg er interessert i beveglighet, og kom over den da jeg lette etter Yoga varianter. Den er rett og slett estetisk vakker, og jentene er bare sinnsykt sterke og myke. En inspirasjon for alle. Hadde jeg hatt mulighet, ville jeg deltatt i noe sånt, dog i en klasse med klær på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...