Gå til innhold

Mirjam

Medlemmer
  • Innholdsteller

    30
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  1. Prøver å legge til mer enn en øvelse for skuldre i programmet mitt, men venstre skulder krangler endel etter sidehev og fronthev. Ikke under selve øvelsen, men får smertestikk nedover fronten av skulderen i døgnet etter, og holder meg derfor unna. Vanlig skulderpress med hantler går helt fint, kjenner ingenting under eller etter heldigvis. Så spørsmålet er om det finnes alternativer til sidehev?
  2. Nå ble jeg nysgjerrig på soyaproteinet - det fungerer litt som mel? Kanskje det må prøves!
  3. Apropo Quest-bars så prøver jeg å bli kvitt 18 stk! Tåler ikke Sukrin denne jenta her.. og det så jeg ikke at de inneholdt før jeg handlet på iHerb. Jeg måtte smake en av hver likevel da, og syns de smaker helt utrolig godt. Om noen er interessert: Polar F4 pulsklokke og Quest-barer (Cinnamon Roll og Strawberry Cheesecake) | Fitnessbloggen Forum
  4. Dette lurer jeg og på! Noen som vet?
  5. Selger følgende: 1 stk Polar F4 med chest strap. Strapen har en liten knekk i den ene siden (som ikke har noe å si), ellers helt god brukt stand. 10 Strawberry Cheesecake proteinbarer fra Quest Nutrition, samt 8 i smaken Cinnamon Roll. Kjempegode på smak, men kan dessverre ikke ha dem selv fordi jeg ikke tåler Sukrin. Bor i Bergen, så tingene kan plukkes opp i sentrum, evt sendes med post andre steder. Skal bare kvitte meg med sakene til noen som har bruk for dem, så bare å hive inn et lite bud
  6. Jeg har til og med blåmerker på håndleddene etter chest fly i kabel De dukker opp på de rareste steder!
  7. Tusen takk for tilbakemelding, det setter jeg veldig pris på - og godt å høre at jeg ikke er helt på viddene! Da tar jeg bort nedtrekk, har du noe forslag til hvilken øvelse å sette inn i stedet? Jeg er litt fantasiløs, det må jeg innrømme Har vel egentlig kjørt på med splitten gjennom seks dager og så en hviledag, både fordi jeg syns det er utrolig morro, og fordi jeg har vært litt redd for å ikke trene muskelgruppene nok på grunn av splitten. Men om det holder å kjøre totalt fire styrketreninger i uka på splitten min så skal jeg vel klare å justere ned treningsmengden. Vil tross alt ha m
  8. Jeg lager mat to ganger i uka, og akkurat nå går det mye i kyllingwok, squashlasagne og chilli con carne. Samt Fedon-pasta med kylling/karbonadedeig/svinefilet og stekt mais/paprika/løk.
  9. Anbefaler virkelig Quest Nutrition-barene! Kjøpt dem fra iHerb mange ganger nå. 170ish kalorier, 20 g protein og bare 5-7 gram karb etter at fiberet er trukket fra. Bare naturlige ingredienser og kjempegode på smak, pluss masse fiber. Jeg må holde meg unna "all natural"-linjen fordi jeg reagerer kraftig på Sukrin, men har lagt min elsk på Chocolate Brownie-smaken søtet med sukralose, så da gjør det ingenting
  10. Jeg har trent i fire måneder nå, mer seriøst de siste to, og har god fremgang så langt. Er 25 år, jente og relativt liten. Målet er å gå litt mer ned i fettprosent, men hovedsakelig endre kroppssammensetningen ved hjelp av mer muskler. Om jeg har mulighet og tid tar jeg en 2-splitt, føler det er mest motiverende, rett og slett. Ønsker tilbakemelding på splitten min - er det noe jeg bør legge til eller trekke fra? Dag 1 (bein og mage): - knebøy - strakmark - etbens beinpress - kickback i kabel - glute bridge m/stang - tåhev - planke Dag 2 (overkropp): - pullups - chins - roi
  11. Takk for svar! Noen andre som har tips?
  12. Er ute etter proteinpulver som blir som saft når man blander ut med vann, lignende det som er i Pro-2-Go-sylinderne fra Proteinfabrikken. Noen som vet hvor jeg får tak i det?
  13. Er veldig enig med dere jeg, men det gir jo mening også, at ikke hver bit man tar smaker det samme!
  14. Mirjam

    Kinosnop!

    Jeg har ikke helt oversikt over kjemien i det hele, men jeg er sikker på at du finner mer om det om du Googler biologisk verdi Iform.no har skrevet helt overfladisk om det her; http://www.iform.no/pub/art.php?id=303
×
×
  • Opprett ny...