Gå til innhold

Tråden for sære matvaner!


Lily

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest QueenWinther

- Jeg liker egentlig ikke taco - det er utrolig kjedelig.

- Spiser omtrent bare hvitt kjøtt, for jeg sleit med å svelge mørkt kjøtt en periode, så kan ikke huske sist gang jeg spiste f.eks biff

- Liker ikke gulost, og er heller ikke glad i mye ost på pizza

- Liker ikke vanlig yoghurt pga konsistensen, men elsker gresk!

- Ostepop (som jeg ikke har spist på over et halvt år) er best når det har ligget en dag utenfor posen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Spiser rømme på alt mulig rart! Bader maten i rømme.. :love:

- Når jeg kjøper yoghurtnøtter står jeg i en evighet for å plukke ut de som er buet (som den nederste nøtten på bildet). De er det cashewnøtter inni nemlig. Liker ingen av de andre.. sært ja... Tar litt tid når jeg skal kjøpe meg en solid porsjon yoghurtnøtter for å si det sånn :X3:

DSC00583.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Spiser ALLTID med smågafler

-Frossen grønnsaksblanding er det beste jeg vet, spiser iallefall 600 gram hver dag (med et tonn grillkrydder, varierer mellom brokkoliblanding, amerikansk blanding, blomkålblanding.. omgnam.

--Blander alltid hvitvin med redbull zero (føles som jeg har drukket sprit - blir i hundre!) og det smaker masse bedre....

- Ikke så rar vane - men MÅ ha isbiter i all drikke.

- Sparer ALLTID det beste til slutt, uansett om det er mat eller godteri.

- Er tyggisavhengig og spiser minst 4 pakker om dagen. Favoritten er stimorol senses med sweet mint (noe som nesten alltid er fritt, så kan gå rundt byen på leting bare for å få tak i.. ) Heldigvis er jeg en av de få som ikke blir dårlig i magen av søtstoff!

- Har aldri vært glad i taco, og alltid blitt skikkelig skuffa når jeg kom i bursdager osv som lita og de serverte alles favoritt- taco. Weird, indeed. Er heller ikke glad i pølser og pizza, og HATER gradiosa - enda rarere. Skulle tro dette gjorde meg skikkelig sunn,men har alltid vært helt ekstremt glad i sjokolade.

-og spiser alltid opp maten jeg selv lager. Hver siste bit på tallerkenen. HATER å kaste mat!

Forresten er kombinasjonen sjokolade og holidaydip sykt god.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

- Spiser rømme på alt mulig rart! Bader maten i rømme.. :love:

- Når jeg kjøper yoghurtnøtter står jeg i en evighet for å plukke ut de som er buet (som den nederste nøtten på bildet). De er det cashewnøtter inni nemlig. Liker ingen av de andre.. sært ja... Tar litt tid når jeg skal kjøpe meg en solid porsjon yoghurtnøtter for å si det sånn :X3:

En venninne av meg også. Fy søren, er et slit å handle nøtter med henne! En gang brukte hun en halvtime på å finne de buede nøttene... :devil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

# Pirker alltid ut rosiner av boller og annen bakst... Synes det er skikkelig ekkelt. MEN kan fint spise det alene.

# Når jeg spiser taco må jeg alltid legge tilbehøret i riktig rekkefølge. Kjøttet skal alltid være nederst. Og rømmen og tacosausen kan ikke ligge oppå hverandre.

# Må alltid skylle glass, stekepanner og kjeler før jeg tar de i bruk. Før måtte jeg alltid lukte på det først, men det har heldigvis gidd seg :p

# Makter ikke å drikke appelsinjuice med fruktkjøtt. Det er noe av det verste jeg vet

# Hver gang jeg høvler osten må jeg alltid kaste det øverste laget.

# Jeg pirker av bærene når jeg smører på jordbærsyltetøy på brødskiva. Kommer nok aldri til å slutte med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at jeg kan bli skutt her inne for å skrive dette, men jeg liker faktisk ikke taco. Det er kanskje det særeste når det gjelder meg og mat :-) Noen andre særheter har jeg selvfølgelig også:

1. Jeg har spist havregrøt til frokost hver dag i tre år nå, og går aldri lei!

2. Jeg synes skorpen er den aller beste delen på pizzaen.. er det rart?

3. Jeg må drikke fra store glass. Rommer de ikke minst 3 dl, føler jeg egentlig at det ikke er noen vits i å drikke i det hele tatt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Spiser ALLTID med smågafler

-Frossen grønnsaksblanding er det beste jeg vet, spiser iallefall 600 gram hver dag (med et tonn grillkrydder, varierer mellom brokkoliblanding, amerikansk blanding, blomkålblanding.. omgnam.

Spiser du de i frossen tilstand? o_O

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm..vet ikke hvor sært dette er, men here you go :lol:

- MÅ spise grøt, yoghurt, smoothies osv med liten skje

- Cottage cheese og makrell i tomat blanda sammen på knekkebrød er himmelsk :hungry:

- Liker ikke ost på taco, men spiser ost ellers

- Elsker ketchup, og spiser det nesten sammen med alt- all fisk, pasta, ris, poteter, gulrot, kjøtt..nam!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Jeg har spist havregrøt til frokost hver dag i tre år nå, og går aldri lei!

2. Jeg synes skorpen er den aller beste delen på pizzaen.. er det rart?

3. Jeg må drikke fra store glass. Rommer de ikke minst 3 dl, føler jeg egentlig at det ikke er noen vits i å drikke i det hele tatt!

Hm... aldri tenkt på noe av dette som sært. Er akkurat likedan selv på alle tre punkter. Annet enn at jeg spiste havregrøt i langt mer enn 3 år, tror det var 10, da ble jeg lei. Nå har jeg spist mager vaniljekesam blandet med mager cottagecheese (50/50 blanding) med bringebær på til frokost siste halve året. Om ti år er jeg kanskje lei av det også?

Ellers er det nok litt sært å ha holidaydip på biff. Gjør det ikke ofte, men skal jeg kose meg spiser jeg en god og blodig biff med en goood klatt holidaydip. Da trenger jeg strengt tatt ikke tilbehør i det hele tatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var tråden får meg, sære matvanner har jeg nok av :)

Jeg liker IKKE kylling.

Jeg liker ingen "blandings kjøttprodukter" utenom karbonadedeig.

Jeg liker ikke brød

Det eneste jeg liker av pålegg er seranoskinke og parmesan. Men det har jeg kun på rugsprø. Der kommer vi til noe veldig sært, noe av det beste jeg vet er rugsprø UTEN pålegg. Nam:)

Jeg har aldri likt sjokoladepålegg og nugati er noe av det jæveligste jeg har spist.

Jeg liker heller ikke sjokolader som japp, snickers og topris.

OG TIL DET SÆRESTE JEG HAR ALDRI LIKT IS!!!!!!

Og spiser kun med stor skje :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Samme som Ina Winther, ikke så begeistret for ost på pizza (men veldig glad i ost ellers da)

- MÅ drikke melk når jeg spiser noe med egg

- Må alltid ha knekkebrødene "feil vei" ifølge min samboer (RETT VEI)

- Må alltid ha skinke UNDER osten, ellers liker jeg det ikke

- Heller aldri likt sjokoladepålegg, liker ikke sjokolade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Må kutte opp kokte grønnsaker og mose de før jeg begynner å spise.

- Liker ikke rent kjøtt, men spiser det likevel:( hater det ikke heller, men ikke spesielt glad i det, foretrekker pølse, burger, kjøtt/karbonadedeig osv..

- Legger alltid igjen 1-2 biter av maten, vet ikke hvorfor.

- Men når det kommer til junkfood eller potetgull(+ anna godteri som smaker middag) kan jeg spise og spise til jeg ligger langflat og nesten ikke får puste.

- Majones på pizza er godt

- må overdrive alt når jeg lager mat selv, klarer ikke å holde meg nogenlunde til en oppskrift jeg peiser på med alt av ekstra ingredienser og krydder og noen ganger er jeg heldig, andre ganger må maten kastes.

- Når jeg spiser hjemme spiser jeg veldig ufint(ikke noe slafsing og sånn) men jeg griser alltid rundt munnen samme hva jeg spiser, tror ikke jeg gjør det når jeg spiser andre steder da, men kan hende..

- Jeg har aldri cravings etter ting som is, sjokolade, smågodt.. Hvis ingen "minner meg på" å kjøpe is feks, så går det lang tid mellom hver gang, for en stund siden innså jeg at det er godt over et år siden jeg hat spist is.

- Jeg elsker karamel though, og kan fint kjøpe en stor pk karamelpudding og trykke i meg på et psr timer ^^

- Veldig kresen på hvordan mat skal tilberedes eller oppbevares, som feks kutting av grønnsaker, hvilken side osten skal skjæres på(den smale såklart) osv, og hvis folk gjør det "feil" og jeg må observere det over en lengre periode så blir jeg forbanna til slutt(spesielt når de ikke er enig med meg og gir seg)

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...