Gå til innhold

Hva fa... er det med pepsi max??


Rodolfo

Anbefalte innlegg

Pepsi-Max er helt himmelsk, lever på det (nesten) hver dag. Drikker en iskald Pepsi Max både etter fotballtrening og ellers. Ubeskrivelig herlig og forfriskende + det inneholder bare 1 kcal avhengig av hvor mye du drikker. Yes, I'm addicted..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pepsi-Max er helt himmelsk, lever på det (nesten) hver dag. Drikker en iskald Pepsi Max både etter fotballtrening og ellers. Ubeskrivelig herlig og forfriskende + det inneholder bare 1 kcal avhengig av hvor mye du drikker. Yes, I'm addicted..

Det var vel å ta litt i kanskje :p Pepsi Max inneholder 0,3 kcal per dl. Mulig kroppen bruker noe på å "fordøye" det, men det var en tilnærming jeg ikke har hørt om før gitt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var vel å ta litt i kanskje :p Pepsi Max inneholder 0,3 kcal per dl. Mulig kroppen bruker noe på å "fordøye" det, men det var en tilnærming jeg ikke har hørt om før gitt ;)

Jeg kan drikke bare Pepsi Max i løpet av en dag også, dessuten, i følge diett.no vil 5 dl (0,5L) være 1 kcal ;>

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan drikke bare Pepsi Max i løpet av en dag også, dessuten, i følge diett.no vil 5 dl (0,5L) være 1 kcal ;>

Næringsinnholdet bak på boksen er vel som regel riktigere enn f.eks. diett.no ;)

0,3 x 5 = 1,5 kcal. Mulig ikke diett.no registrerer den lille 0,5 kcal'en, siden det praktisk talt er ingenting :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næringsinnholdet bak på boksen er vel som regel riktigere enn f.eks. diett.no ;)

0,3 x 5 = 1,5 kcal. Mulig ikke diett.no registrerer den lille 0,5 kcal'en, siden det praktisk talt er ingenting :p

Herre gud! Betyr det at jeg får i meg ca 5kcal fra PM om dagen!!! :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hint: 3 halvliterer = 4,5kcal...Med andre ord rett over halvannen liter.

sorry, har ikke peiling på hvordan slikt regnes ut. Men kunne lett ha drukket så mye ja, om ikke mer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke lest trådens 5 sider, men vil likevel skyte inn at Pepsi Max (og andre lettbruser/brustyper) er svært sure (pH 1-2) og er dårlige for tannemaljen.

I tillegg er fosfatinnholdet svært høyt. Ikke betydelig om man bare drikker litt, men for de som gjerne drkker over 1L lettbrus hver dag kan det gi utslag. Fosfat er blant annet viktig i kalisumhomeostasen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Drikker veldig sjeldent cola.. Men når jeg gjør det, så blander jeg det med Capt Morgan ;) ! såå godt

men synes ikke brus er så godt.. Milkshake derrimot etter trening ahhh :D

Signerer dette :) Bare at jeg blander med tequila :p

Pepsi Max klarer jeg ikke å se på en gang, blir lettere kvalm.... Bra at vi er forskjellige :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Signerer dette :) Bare at jeg blander med tequila :p

Det er favoritten min, bare...at jeg ikke blander noe i colaen. Jeg har shorts med tequilla. Hyler nedpå et shot uten salt og sitron, venter i noen sekunder, og så tar jeg en liten slurk cola. Mmmmm *sikle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er favoritten min, bare...at jeg ikke blander noe i colaen. Jeg har shorts med tequilla. Hyler nedpå et shot uten salt og sitron, venter i noen sekunder, og så tar jeg en liten slurk cola. Mmmmm *sikle*

Ny vri for meg, men sikkert like godt ;) Må absolutt prøves!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...