Gå til innhold

Din største treningsflause?


Sara

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hehe.. Sykla inn i en bil, mens jeg skrev melding. Det kjipe var at jeg sykla med lagtrøya, så var ingen tvil om hvor jeg hørte til.. Og bilen var nettopp solgt, selger og den nye eiern sto ved siden av og hadde nettopp avslutta handelen. Da kommer jeg, kjører rett inn i sia på bilen og blir liggende å se opp på de to mannfolka, med mobilen i hånda. Visste virkelig ikke hvor jeg skulle gjøre av meg!

Som tatt rett ut fra en film!:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på styrketrening i sal, og skulle ta utfall. Tror jeg tok på litt i overkant med vekter, for mens jeg var nede kom instruktøren bort til meg for å gi meg noen råd om hvordan jeg skulle holde brystet etc. og da jeg skulle opp igjen begynte beinet å skjelve og jeg svaiet fra side til side før det knakk sammen og jeg falt sidelengs. Hun fikk heldigvis tatt stanga. Tror jeg så litt drita ut, haha. Men skal ha for forsøket :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt mer "nestenflauser". Holdt på å tryne av spinningsykkelen, bakover. Tok meg inn i siste sekund.

En annen gang, før jeg oppdaget funksjonen til knebøyracket (..), skulle jeg bøye med en vekt som var ganske tung, og slang den opp på skuldrene sånn som man gjør på Bodypump-timene. Det i seg så nok passe teit ut, men så holdt jeg på å tryne bakover fordi vekta var tung i tillegg. Også har jeg selvsagt byttet om på leg extension og apparatet med motsatt virkning.

Blir flau hver gang jeg skal prøve en ny øvelse og ikke får det til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skulle ha 2 stk 25kg på en stang.

Løfta den andre 25kg vektskiva (slike med plastbeskyttelse på) med svette hender og holdt bare håndflatene i kanten på skiva. Den sklei ut av hendene mine fra over 1 meters høyde og falt ned på gulvet og trodde den bare sneia høyre foten. Etter en rep med skråbenk begynte sokken å bli våt på tuppen så jeg sjekket. Det viste seg at den hadde truffet storetåa, så neglen var slått av. og smertene tiltok noe JÆV kort tid etter...så da bar det på legevakta der jeg venta i 7.....SYV timer! for å få tatt bilde og konstantert av storetåa var totalt knust i småbiter ytterst. gikk akkurat klar av ytterste leddet.

Jeg anser dette som ren flaks! Hadde skiva truffet over alle tærne eller lenger inn på foten hadde det gått mye værre :S

Og heldigvis var dette en skive med plast og som var helt rund langs kantene. Det er og 20kg skiver der jeg trener som er skråskjært på kanten, som ville fungert som en kniv...

Ironisk nok etter første sjekket på legevakta noen uker etter, fikk jeg høre at jeg ikke var den eneste som hadde gjort noe slikt i det siste :p

Blir stadig påminnet at jeg burde bruke vernesko på treninga :p

Jeg bruker ikke disse 25kg skivene lenger.......... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde en nå nylig , og det var seff en dagen derpå-økt,....med Figuz tilstede...jeg skulle benke på noen fjærvekter, Figuz my man spotta meg. Tilfeldigvis hadde jeg droppa sperrene utapå vektene, trenger jooo ikke de tenkte jeg. :whistling:

tok et par repper, nærma meg de siste....og på den siste reppen kom jeg visst bare halveis, meeen jeg sa til Figuz: jeg haaarn! Så han holdt seg unna. Jeg hadde nemmelig trua på superkreftene! Meeeeen så sklei vektene av på den ene sia og knuste shakern min med vann som sto på bakken:cry::rofl:booooooooom!

Note:!: : husk sperrer, ta imot hjelp og bli MYE sterkere i benk gutt:wub::whistling:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte knebøy, og skulle sette på plass stangen i racket etter et av de første settene. Jeg trodde at jeg hadde nådd 'hakket' der stangen skal være, men det var bare halvveis sant. På vei ut fra racket, med meg under stangen i foroverbøyd posisjon, begynner stangen å falle, og treffer meg hardt i bakhodet. Buhu. Tror jeg slo en hjernerystelse da, ville bare kaste opp og sove :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjørte knebøy, og skulle sette på plass stangen i racket etter et av de første settene. Jeg trodde at jeg hadde nådd 'hakket' der stangen skal være, men det var bare halvveis sant. På vei ut fra racket, med meg under stangen i foroverbøyd posisjon, begynner stangen å falle, og treffer meg hardt i bakhodet. Buhu. Tror jeg slo en hjernerystelse da, ville bare kaste opp og sove :p

shit:eek:den ler jeg faktisk IKKE av :mellow:skumle greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjørte knebøy, og skulle sette på plass stangen i racket etter et av de første settene. Jeg trodde at jeg hadde nådd 'hakket' der stangen skal være, men det var bare halvveis sant. På vei ut fra racket, med meg under stangen i foroverbøyd posisjon, begynner stangen å falle, og treffer meg hardt i bakhodet. Buhu. Tror jeg slo en hjernerystelse da, ville bare kaste opp og sove :p

Det skjer meg hele tiden at jeg bare har fått den i hakket på ene siden:rofl:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flauser jeg har gjort på trening er det sikker allt for mange av:D men kom på et par litt slik spesielle:

- Skulle kjøre bøy og dreit i oppvarming.:meh: La på 60kg (som var tungt da:blush:) løftet av stanga og satte meg ned. Der ble jeg sittende :confused:. Hørte et knepp i kneet og det hadde låst seg.:eek: Rullet dermed bakover med et brak:thumbsup::D følte meg kjempelur!!

-Andre og kansje enda mer spesiell.;) Dette er også noen år siden. øvelsen er skråbenk m hantler. Dette var siste øvelse og siste sett. Var rimlig sliten og hadde er spotter som pusha ekstra mye. Vekta pr hantel var 35kg som var vanvittig mye da. Hadde kjørt 3 rep og var vel egentlig ferdig, men spottern sa at jeg skulle ta en til! Ok tenkte jeg. Måtte ha mye hjelp av spotter, når jeg var nesten oppe så sviktet venstre triceps!!:eek: Dere skjønner enn dette bærer?!?:D Jo jeg fikk hantlen i panna kutta meg opp,blødde,var svimmel, kvalm!:D Og spotteren hadde problemer med å puste for han lo så mye:!::cry::D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forresten en om meg selv fra da jeg var mindre og spilte slåball i gymtimen...

Jeg skulle slå ballen med balltreet og ble overlykkelig da jeg faktisk traff ballen! Men så kunne jeg bare ikke forstå hvor det var blitt av ballen... før den traff meg i hodet! Hadde klart å skyte den rett opp! Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en episode der shortsen raknet i bunnen av et løft knebøy, var nok like rød i tryne som den røde bjørn borgen som åpenbarte seg noen sekunder tidligere :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel og merke ikke om meg, men en som trente på maskinen ved siden der jeg satt. Jeg er vant til at folk puster og peser, gjør det jo selv også, men han her fyren stønna som en gal. Har aldri hørt maken! Etterpå unnskyldte han stønninga si med et heller sleskt uttrykk i ansiktet.:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel og merke ikke om meg, men en som trente på maskinen ved siden der jeg satt. Jeg er vant til at folk puster og peser, gjør det jo selv også, men han her fyren stønna som en gal. Har aldri hørt maken! Etterpå unnskyldte han stønninga si med et heller sleskt uttrykk i ansiktet.:p

haha.. tror noen lider av kronisk stønning. Det blir faktisk ganske ubehagelig i blandt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...