Gå til innhold

Pepsi max?


Trine0000

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvem sier Pepsi Max er usunt? Og definer usunt?

Pepsi Max er jo lettbrus, og den er vel kalorifri, så ser ikke skaden i å drikke det hver dag. Sålenge du ikke kombinderer det med 2 poser chips + kebab.

Drikk ivei du! Tror mange her inne drikker flere bokser om dagen, nå er jeg mer fan av Coca Cola Light da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Slettet
Hvem sier Pepsi Max er usunt? Og definer usunt?

Pepsi Max er jo lettbrus, og den er vel kalorifri, så ser ikke skaden i å drikke det hver dag. Sålenge du ikke kombinderer det med 2 poser chips + kebab.

Drikk ivei du! Tror mange her inne drikker flere bokser om dagen, nå er jeg mer fan av Coca Cola Light da.

mmm Kebab <3 :hungry::banghead:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om pepsi max er usunt, aner jeg ikke. Hvorfor noen kvinner er sykt opptatt av pepsi max, aner jeg heller ikke. Det jeg derimot vet, er at det smaker BALLE. Coke ruler :) Ærlig talt, finnes det noe bedre en rent vann? Jeg synes rent vann smaker best, og det gjør bikkja vår også. Jeg ville aldri gitt bikkja pepsi max - så hvorfor skulle jeg gi meg selv noe sånt svineri? Usunt er det kanskje ikke, men det er ikke sunt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om pepsi max er usunt, aner jeg ikke. Hvorfor noen kvinner er sykt opptatt av pepsi max, aner jeg heller ikke. Det jeg derimot vet, er at det smaker BALLE. Coke ruler :) Ærlig talt, finnes det noe bedre en rent vann? Jeg synes rent vann smaker best, og det gjør bikkja vår også. Jeg ville aldri gitt bikkja pepsi max - så hvorfor skulle jeg gi meg selv noe sånt svineri? Usunt er det kanskje ikke, men det er ikke sunt.

Det jeg derimot vet, er at det smaker BALLE.

Din mening. Tror resten av tråden er uenig med deg.

Coke ruler

Ingen bryr seg

Ærlig talt, finnes det noe bedre en rent vann?

Hvorfor tror du folk drikker andre ting enn vann? TAMPEN BRENNER TAMPEN BRENNER - jooo det smaker godt med noe som faktisk har smak.

og det gjør bikkja vår også

... ok, bikkja mi spiser driten sin. Det gjør ikke jeg.

Usunt er det kanskje ikke, men det er ikke sunt

Nettopp. Man får noe godt som ikke påvirker helsen verken positivt eller negativt. Det er positivt det.

PepsiMax-haters, dere er like irriterende som vegeterianere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...