Jump to content

Trine0000

Members
  • Content Count

    104
  • Joined

  • Last visited

  1. Jeg skal på påskeferie, hvor jeg ikke har tilgang til treningssenter med vekter. Hvordan vil dette påvirke kroppen? Det blir i alt 6 dager uten styrke
  2. Hva spiser dere som middag de dagene dere rett og slett ikke har tid til å lage, eller har klare matpakker/rester.
  3. Ja, overskriften sier seg selv - hvordan er kostholdet deres i påsken? Spises det godteri fra påskeegget hver dag, eller blir det fortsatt kylling og brokkoli?
  4. Er det normalt å være konstant sulten? Etter jeg begynnte med styrketrening blir jeg veldig ofte sulten, men veldig fort mett! Er det resultat av høyere forbrenning?
  5. Hvor god trening er egentlig crossfit? er det så bra som alle skal ha det til? Føler denne trenden bare blir større og større...og det er så mange delte meninger. hva mener du?
  6. Hei! Jeg har gått opp nesten 2 kg (skal opp i vekt) men føler meg ikke mye større, heller mer tynnere..Er det normalt?
  7. Hva pleier dere å ha som tilbehør sammen med karbonadedeig? Er så lei gulrøtter og brokkoli til
  8. Vet sånn ca hvor mange kcal hvert måltid skal ha, så sånn sett er det greit men da må jeg jo regne, og det er kjedelig det er mer valg av matvarer jeg er litt usikker på! og hvor mye protein hvert produkt inneholder.
  9. Det er den, for planen inneholder også andre element, men selve maten har kun et eksempel.
  10. Problemet med den planen er at det er kun et eksempel på de forskjellige måltidene jeg skal spise hver dag. Kan jo ikke spise det samme hver dag, det går jo ikke! Men du har helt rett!
  11. Ja, det har jeg, men jeg har ikke vært så flink å følge den, for det er mer mat enn jeg er vandt med, men prøver. Jeg aner faktisk ikke hva jeg får i meg av protein, karbohydrat og protein. Men jeg spiser mye egg, kylling, fisk og yoghurt, noe jeg vet inneholder mye protein hvertfall.
  12. Ja, jeg føler meg "pinglete" Nå har jeg lyst å bli sterk! Men er fortsatt veldig usikker på kosthold(treningen går greit) Hva jeg skal spise, hvor mye, hva som er for mye/for lite osv. Åja, så du har også veid så lite? Tok det lang tid før du er på den vekten du har nå? (Hva veier du?) Og ja, jeg har oppfølging:)
  13. 167 cm og 48-49 kg (ja, jeg vet det er lite)
×
×
  • Create New...