Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Jeg var også ganske obs på alt.. passet på vekten og så kjempe bra ut, helt den den forb***** bekkenløsningen kom.. da este jeg ut i alle retninger! Men alt gikk vekk etterpå da. Bare føler at jeg ikke har en eneste veltrent muskel på kroppen. DEIG! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg var også ganske obs på alt.. passet på vekten og så kjempe bra ut, helt den den forb***** bekkenløsningen kom.. da este jeg ut i alle retninger! Men alt gikk vekk etterpå da. Bare føler at jeg ikke har en eneste veltrent muskel på kroppen. DEIG! ;)

Ahaaa... Da skjønner jeg. Hehe. Det har jeg ikke noe erfaring med, ift bekkenløsningen mener jeg. Men da er det bare å fortsette i riktig retning, så burde det gå som du ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig forsvant alle smertene! Eller, ikke alle da, men de grusomme.. Ville så INNMARI har vin til middagen i går (hadde gjester og greier) så jeg droppet de sterke pillene kl 17, og tok bare to paracet og en ibux isteden, og drakk to glass vin... og ventet på smertene. Men de kom ikke! Bare pressfølelsen.. Nå har jeg ikke tatt noe siden de for snart femten timer siden :o Nå kjenner jeg at det presse og river godt da, men det er liksom ikke samme syke pain som når jeg lot det gå for lenge før. Hurra!

De har også blitt pittelitt mykere, og lar seg nesten flytte litt på, begge to. I dag skal vi ut på (en liten) jakt etter en sportsbh til tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plutselig forsvant alle smertene! Eller, ikke alle da, men de grusomme.. Ville så INNMARI har vin til middagen i går (hadde gjester og greier) så jeg droppet de sterke pillene kl 17, og tok bare to paracet og en ibux isteden, og drakk to glass vin... og ventet på smertene. Men de kom ikke! Bare pressfølelsen.. Nå har jeg ikke tatt noe siden de for snart femten timer siden :o Nå kjenner jeg at det presse og river godt da, men det er liksom ikke samme syke pain som når jeg lot det gå for lenge før. Hurra!

De har også blitt pittelitt mykere, og lar seg nesten flytte litt på, begge to. I dag skal vi ut på (en liten) jakt etter en sportsbh til tenker jeg.

Så braaaaa:):) Blir bedre og bedre for hverdag som går nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har en veninne som tok silikon da hun var ferdig med videregående. Hun var meget flatbrystet og naturlig muskuløs så hun følte seg lite feminin. Hun stortrives med valget.

Jeg er puppemann så om en jente har lyst å få litt bedre selvtillig og føle seg mer feminin ved å forstørre puppene sine så gir jeg tommelen opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra naturens side så uheldig og være "godt" utrustet med bryster..

Fordel: .... aner ikke..

Bakdel: Løping!!! ikke no særlig.. de blir rett å slett signe.. strekk merker.. groper i skuldrene pga bh..

Men når det er sagt så kunne jeg tenke meg silikon selv! Ta ut all shi og erstatte med silikon så de "står" av seg selv..

Syns personlig silikon er fint, og mener folk må få gjøre som de selv vil med egen kropp SÅ LENGE man gjør det for sin egen del og ikke pga andre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Nå er det 2 uker og 5 dager siden operasjon. Er det da veldig dumt av meg å begynne sakte men sikkert å trene bein og ta små mageøvelser som ikke belaster armene noe spesielt? Jeg forsøkte en veldig lett treningsøkt med 4kg manualer i stuen i dag. Testet forsiktig ut utfall og knebøy, og kjente absolutt ingenting i puppene. Vurderer også å kjøre leg extension eller leg curl om jeg skal på treningssentret i morgen, samt rask gange i stigning. Klarer ikke å holde meg i ro. :eek: Er det dumt eller? :)

Hei! Nå er det en stund siden du har opr. Har du tatt over el under muskel? Protesetype? Er selv på dag 8 postop og synes de ser helt merkelige ut. Har tidl hatt saltvannsproteser over, men har nå anatomiske silikon under. Måtte legge i en del ekstra for å fylle ut pga amming/2 svangerskap, så nå føles de som de jura! Har du kjent noe til stikninger? Har en del av dette oppe på ene siden, kjennes ut som innlegget forsøker å bryte seg frem. Har en del stikninger på ene siden. Mulig man kanskje er litt for aktiv for tidlig..?

Noen andre som kan si noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går treningen for deg nå? :)

8 uker siden! Tok det veldig rolig og hørte på kroppen... Kan ta så og si alle øvelser utenom bøy, benk og tunge brystøvelser nå (er ikke sterk nok til chins eller dips uten assistanse enda)! Det stikker litt i venstrepupp hvis jeg er for hard, så tar det veldig med ro der. :-) men digger at jeg får til å trene tungt for det! Vært mye mark og strakmark på meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er det noen her som veier rundt 48-52 kg og er ca 163 cm som har tatt silikon over 320 gr? :)

Jeg er 165cm, veier 53-54kg og har 400cc i ene, 325 i andre (pga str forskjell). Bruker nå 70-75D. Vanskelig å si eksakt siden det er bare to uker siden opr. Har ammet og og trengte virkelig å fylle opp igjen. Anatomiske proteser under muskel gjør at det ikke ser stort ut i det hele tatt. Hadde nok tatt mer om jeg hadde sett resultatet. Men fornøyd, joda.

Regner nok med å opr på nytt i det ene da det er en del str forskjell pr i dag (i det som er lagt inn minst i). Var visst litt vanskelig å korrigere eksakt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...