Gå til innhold

Den store silikontråden


imm-iform

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Si meg jenter, hvordan ordnet dere innkjøringa på treningsfronten etter op? Bare 6 (:joyful:) dager igjen til jeg ENDELIG kan begynne å trene igjen :D Men litt usikker på hva jeg skal begynne med siden jeg egentlig kjører X-Size programmet, var det litt prøv og feile eller bare gunna dere på?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det har gått over nå!? Vet at det er normalt at det av og til kan svi og sånn de første ukene etterpå, men om det skyldes føningen er ikke gått å si. Selv lar jeg alltid bare teipen lufttørke, og det går veldig fint.

Håper det har gått over nå!? Vet at det er normalt at det av og til kan svi og sånn de første ukene etterpå, men om det skyldes føningen er ikke gått å si. Selv lar jeg alltid bare teipen lufttørke, og det går veldig fint.

Tusen takk for svar:)

Bedre nå, svir litt på venstresida av og til, men ikke i nærheten av hva det gjorde:)

Skal på kontroll i morgen :) 1 uke Simen og føler meg mye bedre :) rastløs da og gleder meg til å trene om maaange uker;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 uker siden min operasjon nå på tirsdag forresten. Jeg har overraskede nok vært kjempeflink til å ta det med ro, og har holdt meg fullstendig borte i fra treningssenteret. (Har kun gått turer ute) Har ikke vært så rastløs som jeg hadde trodd jeg skulle bli heller, for har vært travelt opptatt med eksamenslesing den siste måneden. Nå har jeg nettopp reist hjem på juleferie, og i og med at det ikke bor her lengre har jeg ikke medlemsskap på treningssenteret. Men klarte ikke å la være, så måtte melde meg inn igjen nå som jeg er hjemme i 3 uker. Hadde egentlig tenkt å ta turen dit i dag, men det var så isete og glatt ute at jeg fant ut at det var best å la bilen stå. Satser på at jeg får hatt min første treningsøkt etter 6 uker treningsfri i morgen :D

Heisann Lea!

Ser du har operert på Teres Sørlandsparken!

Jeg har akkurat vært på konsultasjon og skal opereres i starten av april, kjempespent! Hvordan har det gått for deg i ettertid? Er du fornøyd med operasjon og oppfølging? Jeg er nok en av de "gamle" som ønsker dråpeformet;) 32 og ferdig med svangerskap og amming.

Fyller ikke en A cup engang, så nå vil jeg oppgradere litt;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Så spennende. Jeg er veldig godt fornøyd, så er bare å glede seg til operasjonsdagen :) Ingenting å grue seg til i alle fall. Du blir veldig godt tatt vare på og er i trygge hender. Jeg har ikke hatt noe spesielt behov for noe oppfølging etterpå. Kirurgen ringte dagen etter for å høre hvordan det gikk, og så var jeg på etterkontroll etter ei uke, og så skal jeg på kontroll nå i februar 3 måneder etter operasjonen. Gikk overraskende fint med meg i ettertid. Tror jeg har vært ekstra heldig, for jeg hadde i alle fall ikke spesielt mye smerter. Nå trener jeg og gjør alt som jeg gjorde før operasjonen. :)

Åh, så bra! Gleder meg, og samtidig gruer meg! Nå er det jo en stund til ennå, så får tid til å la det synke inn. Denne tråden her er jo bare konge! Har lest side opp og side ned! Veldig mye bra info for de som er i tenkeboksen og for de som har bestemt seg. Dele erfaringer, både positive og negative. Jeg lar høre fra meg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har oppdaga en merkelig ting på den ene puppen! Når jeg strammer høyre brystmuskel så trekker arret seg opp og inn, akkuratt som bare arret sitter fast i selve muskelen. Veeeldig spesielt. Puppen min ser helt snål ut når jeg gjør det. Den andre er helt normalt og puppen strammer seg som normalt :p Det gjør ikke vondt eller noe sånt, så er ikke noe stress, var bare litt rart. :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For å svare på det første spm i tråden; Jeg synes silikon passer på de aller fleste kvinner (altså 18+) så lenge det ikke er for mye, slik at det står i stil med resten av kroppen. Synes også man burde vente til etter man har fått barn for å sikre at formen på puppene forholder seg slik de var etter inngrepet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å svare på det første spm i tråden; Jeg synes silikon passer på de aller fleste kvinner (altså 18+) så lenge det ikke er for mye, slik at det står i stil med resten av kroppen. Synes også man burde vente til etter man har fått barn for å sikre at formen på puppene forholder seg slik de var etter inngrepet :)

Enig med alt bortsett fra det siste. Jeg skal ikke ha barn på minst 10 år og første gang jeg tok silikon var 2 år siden. Skulle jeg da vært trist og misfornøyd med å være totalt flatbrysta i 12 år frem til jeg skulle få barn? :p blir såklart en annen sak om man planlegger barn i nærmeste fremtid, men det er det langt fra alle som gjør :p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nå ble jeg spent! Jeg skal ta 245 under muskelen 22. april (kanskje før), men er det noen som kan gi fortelle meg sånn omtrent når jeg kan begynne med lett styrke av bein, og kanskje litt aerobic? :) Benkpress har jeg virkelig aldri kommet ordentlig igang med, men liker å kunne holde kroppen igang! : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh, nå ble jeg spent! Jeg skal ta 245 under muskelen 22. april (kanskje før), men er det noen som kan gi fortelle meg sånn omtrent når jeg kan begynne med lett styrke av bein, og kanskje litt aerobic? :) Benkpress har jeg virkelig aldri kommet ordentlig igang med, men liker å kunne holde kroppen igang! : )

6-8 uker. Men du får beskjed av kirurgen din om det også om det er andre regler der :) det er ikke pga belastning, men for å unngå komplikasjoner som blødninger osv fordi pulsen går opp. Det at man ikke kan trene bryst på evigheter går derimot på belastning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med brystforstørrelse og graviditet ja. Ser en nevnte det her oppe. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, eller hvor lenge det er(om dere skal ha barn) til dere planlegger barn, men jeg er selv litt i "what to do" her.

Jeg vil veldig gjerne operere meg til høsten som kommer, slik det er enklere å ikke vise "forrandingen" enn feks. på sommeren hvor man går i mindre klær. Jeg vil ikke ut med "jeg har forstørret" til alle, og tror da det er greit å gjøre det på høst/vinter slik det blir mer "gjemt" under varme klær. Det som kanskje er dumt et jo at jeg vil om ca. 5 år ha barn. Mitt første. Dette er jo bare slik jeg tenker jeg vil ha det nå, og mye kan jo skje.

Hva tenker dere mtp. barn om ca. 5(eventuelt litt før)? Er det helt bortkasta å ta operasjon nå da? Vil puppene bli ødelagte og pengene gå i dass? Jeg vil jo veldig veldig lite vente i så mange år med å operere når jeg vet jeg vil. Men det er jo veldig kjipt om jeg betaler 30.000 også blir de ødelagt etter graviditeten om kanskje 5 år..

Erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen sa til meg at det ikke er alt de sier høyt, med silikon er det ikke sikkert det er plass til så mye melk.. Men så er det ikke sikkert man får så mye melk i utgangspunktet heller. Det blir folk av oss som ikke er blitt ammet og :p

Fra spøk til revolver... Jeg synes du skal skrive en fordels- og ulempeliste, og rett og slett finne ut av hvor mye dette plager deg. Det er klart at du risikerer mindre ved å gjøre det etter at du har fått barn, men hvordan skal du ha det frem til du faktisk får barn?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det med brystforstørrelse og graviditet ja. Ser en nevnte det her oppe. Jeg vet ikke hvor gamle dere er, eller hvor lenge det er(om dere skal ha barn) til dere planlegger barn, men jeg er selv litt i "what to do" her.

Jeg vil veldig gjerne operere meg til høsten som kommer, slik det er enklere å ikke vise "forrandingen" enn feks. på sommeren hvor man går i mindre klær. Jeg vil ikke ut med "jeg har forstørret" til alle, og tror da det er greit å gjøre det på høst/vinter slik det blir mer "gjemt" under varme klær. Det som kanskje er dumt et jo at jeg vil om ca. 5 år ha barn. Mitt første. Dette er jo bare slik jeg tenker jeg vil ha det nå, og mye kan jo skje.

Hva tenker dere mtp. barn om ca. 5(eventuelt litt før)? Er det helt bortkasta å ta operasjon nå da? Vil puppene bli ødelagte og pengene gå i dass? Jeg vil jo veldig veldig lite vente i så mange år med å operere når jeg vet jeg vil. Men det er jo veldig kjipt om jeg betaler 30.000 også blir de ødelagt etter graviditeten om kanskje 5 år..

Erfaringer?

Hei! Nå vet jeg ikke om jeg er rette til å svare, jeg er snart 18 og får trolig dekket operasjonen av staten, da ting ikke er helt som de skal. Men kirurgen min sa at det ikke ville gjøre noen merkbar forskjell om jeg fikk barn, de ville bare forandre seg utifra det utgangspinktet jeg kommer til å ha da, ikke det jeg har nå :)

Om du ikke har snakket med en kirurg vil jeg virkelig annbefale deg å gjøre det, og så får du ha masse lykke til med pupper, barn, trning og resten av fremtiden din! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mitt tredje barn for ikke så lenge siden. Puppene har ikke forandra seg. Jeg ammer ikke men det gjorde jeg ikke med de to andre heller. Jeg kjenner mange som ammer og har ammet med silikon "problemet" er ofte at man må amme oftere for å forhindre brystbetennelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I fare for å høre veldig forfengelig ut, så må jeg ha svar på dette :p har tape extensions, må dette fjernes før operasjon? Kan man ha mascara på under operasjonen, eller skal det være el naturel?

Virkelig? Maskara under operasjon? Du skal la kirurgen få se på, kjenne og ordne tattene, men ett ansikt uten maskara skal han ikke se?

Hva det gjelder extensions så regner jeg med at dette kommer til å gå bra da du antageligvis skal ligge med en tett hette under operasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...